חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

לחמניות באן לאירוע שלך – מבחר דוכנים וקייטרינג מבית נויה פוד

לחמניות באן לאירוע שלך - מבחר דוכנים וקייטרינג מבית נויה פוד

לחמניות באן – מבחר דוכנים וקייטרינג מבית נויה פוד

לחמניות באן מככבות בכל מסעדה ובכל אירוע עסקי או פרטי, הריח של לחמניות הבאן הוא נעים ומשכר והטעם עוד יותר.

לחמניות באן הן לחמניות שמקור ההכנה המסורתי שלהן הוא בסין. השיטה הייחודית כוללת אידוי באמצעות כלי אידוי מיוחד והתוצאה האהובה היא לחמניות לבנות ואווריריות. השפים המומחים של נויה פוד דוכני מזון לאירועים מכינים מראש לקראת כל אירוע כמות גדולה של לחמניות באן וזאת לאור הדרישה הגדולה של הקהל.

חלק מהם מעוניינים לטעום את הלחמניות האלה שמזכירות להם את הטיולים או את נסיעות העסקים למזרח אסיה ואחרים מופתעים מהנראות של הלחמניות הבהירות ולכן טועמים אותן מתוך סקרנות. קיימת חשיבות רבה להשתמש בחומרי הגלם באופן מדויק ולאדות זאת בכלי המיוחד וזאת כדי שהאורחים ייהנו מהטעם היוצא דופן.


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


לחמניות באן באירועים השונים

אם אתם מארגנים אירועים משפחתיים שונים כמו בר מצווה, יום הולדת, או חתונה, הניחוח המיוחד של לחמניות באן יתפזרו באוויר ובכל מרחב כניסה לאירוע שיש בו עמדות מזון של נויה דוכני מזון לאירועים. כדי לשדרג את האירוע במאכלים מיוחדים אפשר להזמין לחמניות מסוג זה עם מגוון של מילוי לבחירתכם.

אפשר להזמין לחמניות באן כאלו ממולאות בסוגי בשר שונים וגם לחמניות באן במילוי דגים, או לחלופין במילוי ירקות שונים עבור האורחים הטבעוניים והצמחוניים. כמו כן אופציה נוספת היא להזמין לחמניות באן במילוי שניצל קריספי האהוב על כל המוזמנים, מילוי של חזה עוף מוקפץ, וגם שניצל טופו עבור הטבעוניים. התוספות המושלמות לכל אחת מהלחמניות הן סלטים וממרחים שונים כמו סלט בצל בסומאק, וסלטים המכילים ירקות מגוונים וצבעוניים וגם עשבי תיבול שונים. או לחלופין ממרח אבוקדו, ממרחי פטריות ממרח עגבניות מיובשות ועוד על פי בחירתם של המארחים.

כיוון שההיצע הוא נרחב מאד, רצוי להתייעץ עם השפים של נויה דוכני מזון לאירועים והם יסייעו בקבלת ההחלטה על התפריט המגוון בהתאם לסוג הקהל שאמור להגיע, אם מדובר באנשי עסקים, משפחות עם ילדים או בני נוער. ההתאמה שהם מציעים היא מיטבית הן מבחינת המילויים והן מבחינת הכמות שיש להגיש ולכן המשתתפים נהנים מכל ביס במאכל שאינו מוכר לרבים מהם.

העיקר בלחמניות הבאן הוא המילוי

ניתן לחוות את ניחוח לחמניות הבאן באירוע הבא שלכם כאשר תזמינו לאירוע קייטרינג שכולל מאכלים אסייתיים נוספים כמו דים סאם – מגש של נגיעות קטנות בלב. במגש זה נמצאים מגוון של גדול של דים סאן – כיסוני בצק סיניים כמו: גיוזה עוף, בקר, תרד, בוטנים.

לצידם יהיו גם מגשי סושי עמוסים בכמות גדולה של גלילים עם ירקות, חביתות ודגים נאים שונים. הישראלים אוהבים מאד את האורז הדביק המגולגל בתוך אצות איכותיות עם תוספות ורטבים ולכן זו גולת הכותרת באירועים רבים.

אם אתם מתכננים אירוע באולם, בטבע או על שפת הים, לחברים, לבני המשפחה או לעובדים אפשר לתכנן יחד תפריט מגוון הכולל גם לחמניות באן, פריכות ואווריריות ובעלות ניחוח. מאכל מיוחד זה עשוי לשדרג את האירוע כולו כיוון שתמיד יש אורחים שלא נחשפו למאכל זה ויש יתרון רב בהגשת מטעמים מקוריים וכאן הם יטעמו אותו בפעם הראשונה וייהנו מאד.

אם אתם מעוניינים בחשיבה משותפת ובהכוונה דברו אתנו ונשמח לסייע.

דילוג לתוכן