חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סושי לאירועים – נויה סושי

סושי לאירועים

כניסה לגלריה

סושי
דוכני מזון
מגשי סושי
סדנאות סושי
העמדה שלנו
דים סאם לאירועים
דוכן סושי
קבלות פנים
דוכן סושי
אנא הזן הודעה.

סושי לאירועים = הצלחה מובטחת

09729510014581546491

לקראת כל אירוע מארחים רבים מתלבטים לגבי סוגי המזון שיוגשו בו. ההיצע הוא רב מאד אך אם יש מוצר שהוא מוצלח במיוחד וזוכה לקריאות שמחה של הקהל, זהו הסושי.

מגשי סושי מיפן

הסושי הוא מאכל יפני שכולל אורז ייחודי אשר מגולגל בתוך אצה איכותית. מוסיפים לו תוספות כמו פיסות דקיקות של אבוקדו, גזר, צנון יפני, חביתה, בטטה ודגים. המאכל הקטן הוא בגודל של ביס ולכן נוח מאד להניח כמה גלילי סושי על הצלחת ולאכול אותם בזה אחר זה.

לכל אירוע מגיעים אוהבי דגים וגם אנשים שהם צמחוניים או טבעוניים. לכן אנו מניחים מגשים נפרדים של סושי שכוללים דגים ומגשים בלעדיהם. בדרך זו כל האורחים מרוצים מההיצע של הקומבינציות השונות וכל אחד בוחר את סוגי הסושי שטעימים עבורו.

המגשים העמוסים של הסושי

ההצלחה העצומה של אופציית הסושי באירועים, מובילה לכך שאנחנו מניחים על הדוכנים מגשים עמוסים עם שלל סוגי הסושי הקיימים. אנו יודעים שכל מגש מתחסל תוך כמה דקות ולכן כאשר אנו רואים שנותרו גלילי סושי בודדים, אנו מניחים מגש חדש להנאתם הגדולה של האורחים.

רבים מבין המשתתפים נהנים מכמה וכמה צלחות מלאות סושי ומבחינתם זהו המאכל המוצלח ביותר ולאחר מכן הם טועמים גם מאכלים אחרים שמוצעים בדוכני המזון הסמוכים.

קומבינציות של סושי

הקומבינציות של הסושי כוללים בעיקר אינסייד אאוט ומעט פוטמאקי, סשימי של סלמון, ניגרי אבוקדו ניגרי טמאגו והרבה מאד סוגים נוספים.

לצידם של הרולים מוגשים כמה רטבים ותוספות כמו סויה, טריאקי, ג'ינג'ר וואסבי ועוד, כמו כן מקלות צ'ופ סטיקס להשלמת האווירה היפנית.

חגיגת סושי

קשה להצביע מהי הסיבה האמיתית לכך שהישראלים כל כך אוהבים סושי, אולי כי הם מתגעגעים לנסיעות שלהם מעבר לים, אולי בגלל הטעמים הייחודיים של הסושי. אך עם עובדות לא מתווכחים והתוצאות בשטח מראות נו שוב ושוב עד כמה הבחירה של מגשי סושי היא הבחירה הנכונה ביותר לכל אירוע.

השפים המומחים מחשבים על פי כמות האורחים את כמות גלילי הסושי שכדאי לספק לכל אירוע וברוב המקרים כל הכמות נעלמת, זמן קצר לאחר ההגשה שלהם.

התאמה של סושי לאירוח

הגשה של סושי מתאימה לכל סוגי האירועים, אם מדובר במסיבת יום הולדת של ילדים, נערים או מבוגרים בבית או בחצר הבית, כך גם לאירועים מתקיימים באולמות, בר מצווה, בת מצווה, חתונות ועוד.

כאשר נפגשים קבוצה של חברים וחברות לאירוע חברתי וחושבים להזמין מאכלים טעימים עולות כל מיני הצעות, אך מכיוון שהמגמה היא להזמין ממסעדה אחת מאכל שאהוב על כולם, הבחירה נופלת תמיד על סושי. כולם אוהבים את המטעמים הללו, על כל סוגיהם וככה הבעיה נפתרת מהר מאד.

מזמינים סושי, המשלוח מגיע תוך פרק זמן קצר וגם זמן האכילה הוא קצר מאד, כך שהמגש נותר ריק וכולם שבעים ומאד מאושרים.

דילוג לתוכן