חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קרנבל של בשר כשר

קרנבל של בשר כשר הוא הוא חוויה קולינרית אשר כוללת היצע נרחב ביותר של נתחי בשר משובחים שהם תאווה לחך.

תפריט אירועים – קרנבל של בשר כשר

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים ללקוחות תפריט הכולל קרנבל בשר כשר, שמוגשים בו נתחי בשר שהם כשרים למהדרין אשר עברו הכשרה – המלחה. לאורך כל הדרך מתבצע שימוש בתבלינים שגם הם עברו הכשרה וכך כל אחד מבאי האירוע מרוצה מהעובדה שמדובר בבשר כשר.

בקרנבל זה ייהנו האורחים ממגוון של נתחי בשר כשרים, טריים, משובחים וטעימים במיוחד אשר הוכנו בשיטות חדשניות כמו יישון, גריל סו-די בישול בוואקום ועוד.


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


היצע של מאכלי בשר מדהימים

כל אחד מהאורחים עובר ליד דוכני המזון העשירים של נויה דוכני מזון לאירועים ורואה את השפע של המטעמים החמים המוצעים על המגשים של קרנבל של בשר כשר. הבחירה אינה פשוטה ובסופו של דבר הוא ניגש לדוכנים ספציפיים שהוא מעדיף לאכול את המאכלים שמונחים עליהם כמו לדוגמה:

שווארמה – מנת בשר של שווארמה פרגית או שווארמה הודו הצלויה על עמוד . מנת הבשר מתובלת בתבלינים שונים כמו תבלין שווארמה ייחודי עבורה.

אנטריקוט – ורד הצלע נתח אשר צמוד לצלעות הקדמיות של הפרה נתח עסיסי אשר חתיכת שומן נמצאת באמצע. – על שם חתיכת השומן באמצע קרוי הנתח " סטייק עין".

לשון מעושנת – עשויה מלשון בקר מתובלת אשר עוברת תהליך עישון.

פיקניה – נתח הפיקניה מוכר כ "שפיץ צ'אך" בישראל מגיע עד הגיד השלישי של נתח שפיץ הצ'אך, הוא מאופיין בשכבת שומן עם טעמי בשר עשירים

טומהוק סטייק – נחשב למלך הנתחים של הבשר בשר הנחתך עם חמישה ס"מ לפחות של עצם אסדו, העצם ארוכה יחסית. העצם והשרירים המוחזקים בעזרת גידים ואזורי שומן גדולים תורמים לטעם הסטייק בזמן הצלייה או היישון. הנתח גדול ומרשים במרקם חמאתי טעים עשיר ועסיסי. שרירים עיקריים בסטייק אשר תורמים לטעם המיוחד ולמרקם הסופי.

לוגיסימוס דורסי או עין הצלע – חלק מרכזי והבשרני ביותר מרבית ריכוז השומן התוך שרירי נמצא באזור זה אותו מקיפים שני גרעיני שומן הספינאליס דורסי והקומפלקסוס.

שיטות ההכנה המועדפת של נתחי קרנבל של בשר הן צלייה בחום גבוה על גריל גז 4-3 דקות מכל צד.

בריסקט {חזה בקר} בקרואסון ן מלוח – חזה בקר נתח רך ועסיסי בשר לקדירה המפורק אחת אחת לסיבים והמשמש כמילוי בתוך קרואסון. נאפה בתנור הכנת הבשר המפורק מתבצע באמצעות בישול ארוך.

בשר אסאדו – נתח האסדו ממוקם בין הצלע לבית החזה. את צלעות הבקר חותכים לרוחב ברצועות ארוכות כדי לקבל בשר עם עצם. הכנת הבשר בדרך כלל נמשכת לפחות שעתיים.

ספריבס טלה – האסדו של הטלה בשר הצלעות המתעגלות של הטלה נתח טעים שניתן להכינו במעשנת ובתנור

שיטות בישול ייחודיות באירועים

הבישול בפרנה היא טכניקה ייחודית של בישול והיא רלוונטית גם בימנו אפקט העישון העדין אשר מקנה לנתחי הבשר עסיסיות הם טעימים וארומטיים.

בישול בסו-וויד – אוטמים את הבשר בשקית וואקום ומניחים אותו באמבט מים בטמפרטורה מבוקרת זמן ארוך יחסית.

מעוניינים באירוע מנצח? דברו אתנו ואחד המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים ישמח לייעץ לכם.

דילוג לתוכן