חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני המזון שעושים לכם את האירוע

דוכן נודלס חם

דוכן נודלס חם

מארגנים אירוע בקרוב? אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לחשוב עליו הוא דוכני מזון לאירוע שלכם. אותם דוכנים המנעימים את זמנם של האורחים שלכם בזמן שהם ממתינים לתחילתו של האירוע הגדול שלכם. מודע? כי כשהמשתתפים מגיעים מרחוק, סביר להניח שהם מותשים ורעבים מהיום הארוך שעבר עליהם. על כן, הם יעשו הכול כדי לטעום מן המטעמים האיכותיים והערבים לחך.

איך בוחרים דוכני מזון מושלמים?

דוכני מזון יכולים בהחלט לעשות לכם את האירוע, אך חשוב לבחור את הדוכנים האיכותיים ביותר. אלה כמה דברים שאתם צריכים להביא בחשבון כאשר אתם בוחרים דוכני מזון:

  • מי מפעיל את הדוכנים – דוכני מזון הם עניין למקצוענים. פעמים רבות הכנת האוכל מתבצעת בו במקום, ולכן יש צורך בשירותם של טבחים מיומנים אשר יודעים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. חשוב שנותני השירות יהיו אדיבים כלפי משתתפי האירוע.
  • שומרים על הניקיון – כשמדובר בדוכני אוכל, זה המקום לשמור על אסתטיקה וכמובן על שירותי ניקיון. דוכנים מלוכלכים ירתיעו את האורחים, והם יעדיפו להתחמק מהדוכנים ככל שרק יתאפשר.
  • מחיר – כשאתם מארגנים את האירוע שלכם, אתם רוצים לחסוך בכסף עד כמה שניתן. וזה מובן מאליו. אחרי הכול, עליכם לדאוג לצלמים, תקליטנים, מקום לאירוע ומה לא? אך כשמדובר על אוכל, אין מקום לפשרות. אם אתם מעוניינים להפיק אירוע מנצח, על תתפשרו על מחיר. מוטב שתשלמו יותר ותקבלו בתמורה דוכני מזון איכותיים.
  • המלצות – יש לכם חברים שהיו לאחרונה באירוע ואכלו סושי מושלם? זה הזמן לגרום להם להיזכר בחברה שסיפקה את הדוכנים. ומי יודע? אולי תצליחו להשיג אותה והיא תגיע גם לאירוע שלכם.

צאו לטעימות

אחת הדרכים הבדוקות יותר לבחון את איכותו של האוכל הוא להגיע לטעימות. כל חברה המציעה דוכני מזון מאפשרת לערוך טעימות בקרב מארגני האירוע. אז קחו לכם יום חופש מהעבודה וצאו לטעום את המאכלים הטעימים ביותר שמציעים לכם. אלה יכולים להיות רולים של סושי, טורטיות ממולאות בנתחי חזה עוף, דונאטס בורגר, דוכנים של קריספי סלומון, פיש אנד צ'יפס ועוד.

דוכני מזון – לאילו אירועים הם מתאימים?

דוכני המזון מתאימים לכל אירוע שניתן להעלות על הדעת, שהרי באיזה אירוע אין אוכל? אלה יכולים להיות ירידים תעסוקתיים, כנסים עסקיים, מסיבות בר מצווה ובת מצווה, חתונות מפוארות ואפילו כנסים של עמותות ללא מטרות רווח שנועדו להעלות את המודעות לתופעה חברתית כלשהי. כך או כך, האירוע שלכם לא יכול להיות שלם ללא הדוכנים.

אולי יעניין אותך:

איזה אירועים קטנים מתקיימים בבית?

קייטרינג בשרי כשר למהדרין של אז לעומת היום

דילוג לתוכן