חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועי חברה

דוכני מזון לאירוע חברה

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המגמה של דוכני מזון לאירועי חברה. דוכני מזון מציעים לאורחים את האפשרות להתפנק באוכל טעים לאורך כל האירוע ומאפשרים להם ליהנות מהמנות המועדפות עליהם בנוחות שלהם. הגישה החדשנית של הגשת המזון באירועים מוסיפה נופך של יוקרה לכל אירוע ומשאירה רושם על המשתתפים.

 

בשנת 2023 דוכני מזון לאירועים הם חלק בלתי נפרד מכל אירועי חברה. הם מושכים את תשומת הלב של המשתתפים מרגע הגעתם הודות לעיצוב האסתטי של האוכל ולא אחת הם משמשים כמוקד המסיבה בשלבים השונים שלה, בקבלת הפנים או לקראת סיום האירוע. בכל שלב הם מפתים את המשתתפים, מענגים אותם ותמיד משאירים בהם טעם של עוד.

 

חברת "נויה פוד" מתעדכנת בכל החידושים והדרכים של הגשת מזון באירועים ומביאה לכל אירוע משב רוח מרענן של חדשנות ומקוריות מבלי לוותר על איכות האוכל ועל הטעם הייחודי הנהדר.

 


להזמנת דוכני מזון לאירוע חברה חייגו עכשיו: 072-2119587


המגמות העולמיות של דוכני המזון הגיעו גם לחברות  הישראליות

בעולם רווי באירועי חברה סטנדרטיים וימי גיבוש חודשיים, מיום ליום זה הופך להיות מאתגר  יותר ויותר ליצור אירוע שבאמת מפתיע את המשתתפים ומשדר הערכה אמתית מההנהלה.

בחברות ההיי-טק, לדוגמה, כל סיבה יכולה להיות סיבה לחגיגה. ממיזוגים ופיתוח תוכנה חדשה ועד להנפקות וגיוס כספים מוצלח, אבני הדרך הללו נחגגות במסיבות תוססות. וככל שהעובדים מתרגלים לפינוקים ולאירועי חברה קבועים, חברות ההיי טק חייבות להמציא כל פעם מחדש את הקונספט של מפגש חברה.

מסיבה מפוארת ויוקרתית משמשת עדות ל"גאוות היחידה" שמטרתה להציג את הישגי החברה בפני העובדים, בפני האורחים, המתחרים ועוד. ובעשורים האחרונים, עשורים שבהם העולם הפך להיות כפר קטן, זה הפך להיות בולט יותר. אם בכל העולם חוגגים אירועי חברה עם דוכני מזון, אז למה לא להתעדכן ולחגוג כך בישראל?

 

איך הפכו דוכני מזון לאירועים לכוכבי האירועים?

אם אתם שואלים את עצמכם באילו צעדים נוכל לנקוט כדי להבטיח לאורחים שלכם אירוע בלתי נשכח, התשובה היא דוכני מזון לאירועים.

אומנם, לאירוע מוצלח יש מספר מרכיבים, המיקום, התוכן, החברה, האטרקציות ועוד, אך בשורה האחרונה אפשר לומר בבטחה שהאנשים זוכרים את מה שהם אוכלים. אם האוכל היה מושך, מפתה וטעים, הם יזכרו את האירוע לטובה, אם האוכל ודרך ההגשה היו שגרתיים, האירוע ייטמע בין שלל האירועים הרבים.

 

לדוכני המזון יש יתרונות רבים:

בחירה בדוכני מזון באירועים מאפשרת למארחים ליצור תפריט שיענה להעדפות השונות של האורחים. בניגוד לצורת ההגשה המסורתית, דוכני המזון מציעים מגוון רחב הרבה יותר של מאכלים. כאשר בוחרים בשיטה של הגשה באמצעות דוכני המזון, אפשר לגוון במאכלים ולהציב על כל דוכן סוג אחר של אוכל, וכך חובבי הירקות יוכלו לבחור בדוכן המגיש סלטים וסוגים שונים של תבשילי ירקות, מי שחובב מתוק, ימצא את סגנון המאכלים שאותו הוא אוהב בדוכן המתוקים, מי שחובב פחמימות ימלא את צלחתו מהשפע המוגש בדוכני הפחמימות ואפילו מי שעושה דיאטה יוכל למצוא את האוכל המתאים בלי לספור קלוריות. כל אורח יוכל לבחור את הדוכן האהוב עליו או גם להרכיב תפריט מותאם אשית ממספר דוכני מזון.

 

דוכני המזון מפנקים את האורחים במטעמים טריים וחמים שהוכנו ממש לנגד עיניהם. אחד הטרנדים הסוחפים של דוכני המזון הוא הכנת המזון מול  העיניים של האורחים, וכך יוצא שהאורחים אוכלים פעמיים, פעם אחת עם העיניים ופעם שנייה עם הפה והחך. בדרך זו גם מאכל רגיל ושגרתי הופך למאכל מיוחד ומעורר תיאבון.

 

העלויות של דוכני המזון נמוכות יותר מאשר העלויות של קייטרינג המוגש בדרך מסורתית. בדרך זו תוכלו להגיש את האוכל לאורחים ולחסוך את העלויות של העסקת מלצרים. גם כמויות המזון המוגשות על דוכני המזון קטנות, יחסית לכמויות המזון המוגשות לאורחים בצלחות אישיות. השימוש בדוכני המזון חוסכים גם את הצורך בעיצוב האולם ובשכירת מעצב לאירוע. דוכני המזון הם דוכנים מעוצבים, ססגוניים עם חגיגה של צבעים. הם מושכים את תשומת הלב ומייתרים את הצורך בעיצוב החלל.

 

דוכני המזון מאפשרים לאורחים להתענג על סוגים שונים של מאכלים בבת אחת. הם יכולים לשים על הצלחת מתאבנים, מנות עיקריות וקינוחים בבת אחת והם יכולים לבחור בחופשיות את המאכלים ולהתענג על המטעמים שמושכים את תשומת ליבם בכל רגע נתון.

 

אכלו לפי לוח הזמנים שלכם – דוכני מזון לאירועי חברה מעניקים לאורחים את החופש ליהנות מהארוחות שלהם בזמן המועדף עליהם. אין צורך להקפיד על לוח זמנים קפדני של אוכל במהלך האירוע מכיוון שהדוכנים פזורים בנוחות בכל אזור האירוע. בכל רגע נתון האורחים יכולים להתמקד בדוכן המועדף עליהם וליהנות כל פעם ממאכל אחר.

 

לסיכום, אירועים עם דוכני מזון הם אירועים שבהם האורחים נהנים. האוכל באירוע יהיה טעים, האווירה תהיה חברית ונעימה, האורחים יוכלו לבחור את סוג האוכל שאותו הם אוהבים, להסתובב בחלל, לפגוש חברים ועמיתים לעבודה, לשוחח וליהנות.

 

שאלות ותשובות בנושא אירועי חברה:

למה כדאי לבחור בדוכני מזון לאירועי חברה?

לדוכני מזון לאירועי חברה יש יתרונות רבים. האורחים יכולים לבחור את סוג האוכל המועדף עליהם, הם יכולים להסתובב בחלל ולפגוש עמיתים לעבודה ולשוחח תוך כדי אכילה ועלויות האירוח נמוכות בהשוואה לצורת ההגשה המסורתית.

מאין הגיע אלינו הטרנד של דוכני מזון לאירועי חברה?

בכל העולם עברו כבר מזמן לדוכני מזון לאירועי חברה וכעת זה הגיע גם לישראל. חברות המקיימות אירועים רבים, כמו חברת היי טק לדוגמה, מבקרות בעולם הגדול, מתעדכנות בחידושים בתחום הקייטרינג ומבקשות להתחדש גם באירועים שהם עורכים בארץ.

איזה סוגי מזון אפשר למצוא בדוכני מזון לאירועי חברה?

בדוכני מזון לאירועי חברה תוכלו למצוא כל סוג מזון שיעלה על דעתכם כמו דוכן מאפים, דוכן סלטים, דוכן מתוקים, דוכן סושי, דוכן ירקות ועוד.

דילוג לתוכן