חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי למסיבה

 

מגשי סושי למסיבה

כיבוד למסיבה? מגשי סושי!

מחפשים מאכלים משובחים להגיש במסיבה? רוצים להפתיע את האורחים? האם חשבתם על רעיון של מגשי סושי? מאכל ייחודי בטעם אהוב ויוקרתי - שיעשה לכם את המסיבה!

לפני כל מסיבה או אירוע מוצא את עצמו המארגן מול שאלת הכיבוד – מה ניתן להגיש לאורחים? אילו מאכלים יתאימו למעמד? מה עשויים האורחים לאהוב? כאשר לשאלה זו קשה לפעמים למצוא תשובה. כי יש מאכלים רבים שכבר נמאסו על רבים, ואחרים לא מתאימים לכל המשתתפים. אז בכל אופן מה מתאים להגיש מגשי מסיבה? האם חשבתם על רעיון של מגשי אירוח? האם שמעתם על מגשי סושי למסיבות? זה יכול להיות פתרון נפלא ומוצלח גם למסיבה שלכם. מגש סושי מוזמן שיעשה לכם את האירוע!

 

למה כדאי להזמין מגשי סושי למסיבה?

  • סושי הוא מאכל ייחודי ומקורי, כזה שלא אכלתם אותו בשנה האחרונה עוד עשרות פעמים. וגם לכיבוד במסיבה הוא נחשב לייחודי ומקורי.
  • סושי הוא מאכל יוקרתי, כזה שיש לו מראה נאה ומעורר תאבון, ומלבד זאת הטעם שלו אהוב וערב לחך ביותר! מה גם שניתן להגיש אותו במגוון טעמים ומילויים שונים.
  • כאשר אתם מזמינים מגש סושי אתם מקבלים את המאכל מוכן להגשה ולאכילה, אינכם צריכים לטרוח או לקצוץ, לא לפרוס או להגיש. הכול מוכן למסיבה. נשאר רק לקרוא לאורחים....
  • מגשי סושי עושים כל אירוע לחגיגי ולבלתי נשכח! הטעם הנפלא והגיוון ימצאו חן בעיני כולם וישמחו את כל המשתתפים.

החלטתם להזמין משלוח סושי? חשוב לדעת כי יש לפנות אל חברה איכותית ומקצועית, כזו שתכין עבורכם את הסושי האיכותי והטעים, זה שיהיה לו מראה מעוצב ואסתטי ויגיע במגוון של טעמים. כמו כן שימו לב לעניין הכשרות! כדי שכולם יוכלו לאכול לא הגבלות...

 

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגשי האירוח של נויה סושי! אצלנו תוכלו להזמין מגשי אירוח ומגשי סושי ייחודיים וטעימים במיוחד. אנחנו מקפידים על מראה מעוצב ואסתטי, על טעמים מגוונים וייחודיים, וכמובן על האיכות של התוצרים שלנו. בואו ליהנות במסיבה עם מגשי סושי מבית נויה סושי!

שאלות תשובות

לכמה אנשים המגש מספיק?

בהנחה שזה האוכל היחיד באירוע אז מגש על כל שמונה אנשים, אם זה רק חלק מהאוכל שמוגש אז מגש על כל 10 אנשים.

לאן אתם מספקים משלוחים?

בגדול לכל הארץ על ידי חברת שליחויות, בתוספת תשלום

כמה זמן לפני האירוע מומלץ להזמין?

עדיף לתזמן הזמנה חצי שעה לפחות לפני הגעת האורחים כך נרוויח טריות מקסימלית.

דילוג לתוכן