חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

רעיונות לדוכני אוכל

רעיונות לדוכני אוכל

לכל אירוע מגיע מגוון של אורחים אשר יש להם טעמים שונים של מזון שהם אוהבים ומעדיפים ולכן כדי להשביע את תאבונם של כולם, רצוי לשלב דוכני מזון אשר בכל אחד מהם יש הפתעה קולינרית אחרת וכך כל אחד מהאורחים ימצא כה וכמה אופציות של מאכלים ומטעמים נפלאים.


להזמנת דוכני מזון אוכל חייגו עכשיו: 072-2119587


החשיבות של דוכנים באירועים

אחד הרעיונות לדוכני אוכל הוא דוכן שווארמה שהוא מאד רצוי לאירועים, כיוון שרוב האורחים אוהבים מאד את טעמה של השווארמה אשר מיוצרת מסוגי בשר שונים כמו בשר פרגית או בשר הודו עם מעט שומן והמון תבלינים נפלאים. מעבר לכך הם אוהבים את החומוס הביתי עם שמן הזית האיכותי, טחינה, סלט חריף, חמוצים, סלט הירקות הקצוץ, הפיתה או לאפה. ליד דוכן שווארמה לאירועים נמצא הטבח של חברת נויה דוכני מזון לאירועים אשר מגיש לאורחים שווארמה חמה ועסיסית.

לשף המיומן של חברת נויה יש רעיונות לדוכני מזון של מטעמים שונים מכל העולם אשר יספקו את מגוון המאכלים הקולינריים שאוהבים האורחים. דוכן של סושי הוא הצלחה גדולה בכל אירוע, כמעט אין אורח שלא יאהב את הרולים הרבים שממתינים לו במגשים אשר מורכבים מדגים וירקות למיניהם עם המטבלים המוגשים לידם אשר משפרים את טעמו של הסושי.

דוכנים אהובים בכל אירוע

דוכן המבורגר הוא מאד אטרקטיבי בכל אירוע ולכן רוב האורחים ניגשים אליו כבר בתחילת האירוע ונהנים גם מהתוספות שמגישים עם הקציצה המעולה. ההמבורגר אשר עשוי מ100%בשר איכותי מוגש עם פרוסות עגבנייה, בצל סגול ורטבים למיניהם אשר משפרים את טעמו של הבשר. בדוכן מקסיקו סיטי יוגשו דפי טורטייה מחוממים במקום לעיני האורחים אשר ממלאים אותם בתבשיל בקר פיקנטי עם שעועית ירוקה ועשבי טיבול, או לחלופין ניתן גם למלא את הטורטייה בתבשיל צמחוני פיקנטי המורכב מעגבניות חריפות תירס, פלפלים וירק.

דוכני מזון עבור צמחוניים מאד רצויים לכל אירוע כמו דוכן פלפל. כאן מוגשים גם סלטים למיניהם וכן צ'יפס מתובל. ההגשה בדוכן זה היא בסגנון של ארוחה קלה ומהירה אשר הישראלים מאד אוהבים והם מספקים לצמחוניים וטבעוניים אוכל מזין ובריא.

דוכן מרקים הוא מאד אטרקטיבי במיוחד בחורף. קיימים סוגים שונים של מרקים כמו מרק עדשים או מרק ירקות ולצידם מוגשות תוספות כמו שקדי מרק או קרוטונים מתובלים. חברת נויה דוכני מזון לאירועים מפעילה גם דוכני משקאות עשירים שיש בהם שפע של סוגי שתייה קלה, חריפה, קוקטיילים בירות ויינות במגוון טעמים.

דוכני מזון עבור ילדים

רעיונות לדוכני מזון עבור ילדים מציעים להם את המאכלים האהובים עליהם כמו נקניקיות שיוגשו בתוך לחמניות חמות היישר מהטוסטר עם רטבים לבחירתם כמו קטשופ ומיונז, דוכן עראיס מאד אהוב על הילדים וכך גם המבורגרים בלחמניות רכות עם המון תוספות.

אם אתם מעוניינים להציב באירוע שלכם כמה דוכני מזון, הגעתם למקום הנכון. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לסייע.

אל תפספסו דוכן בוריק

דילוג לתוכן