חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל מיוחדים

 

דוכני אוכל מיוחדים

 

כאשר מתכננים אירועים משפחתיים, חברתיים או עסקיים המטרה היא שיהיה זה אירוע יוצא דופן בכל הרבדים שלו ולכן כל המוזמנים יזכרו את המיקום, התוכן והקולינריה.

 


להזמנת דוכני אוכל מיוחדים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

תכנון אירוע מוצלח

כדי להפיק אירוע מוצלח, יש לתכנן בקפידה נושאים רבים הקשורים לאירוע. כיוון שהקולינריה היא גולת הכותרת ולא אחת האורחים יחליטו מהי חוות הדעת שלהם על אירוע זה או אחר על פי הטעמים המשובחים של המזון ולכן השלב הראשון הוא בחירה של חברת קייטרינג מעולה, שהיא נויה דוכני מזון לאירועים.

 

הידע והניסיון רב השנים של השפים וצוותי העובדים יובילו את האירוע להצלחה מטאורית ללא כל ספק. דגש מיוחד הם נותנים לנושא דוכני אוכל מיוחדים. זאת כיוון שרוב המוזמנים מגיעים לאולם אחרי שעברו כמה שעות קשות, יצאו מוקדם מהעבודה, התמודדו עם הילדים ועם הבייביסיטר, בילו זמן רב בפקקי התנועה ולכן הם מגיעים לאולם מותשים. זו הסיבה שצריך לתת להם זריקת אנרגיה על ידי מאכלים מעולים בטעמים משובחים שישמחו אותם.

 

בחירה של התפריט

ההיצע של נויה דוכני מזון לאירועים, כולל הרבה מאד מאכלים בשריים, דגים, ירקות, מרקים ועוד המון אופציות. בשלב הראשון המארחים מעבירים לשף מידע על פילוח הקהל, כמה ילדים, כמה בוגרים וכמה מבוגרים אמורים להגיע. לאחר מכן הם מבצעים חשיבה משותפת על המבחר המגוון שיהיה הנכון ביותר למשתתפים. השף יודע באופן מדויק, אילו מגשים מתחסלים מהר ואילו מגשים נותרים מלאים ולכן הוא מנתב אותם להזמין רק את הפופולריים ביותר. בדרך זו הקהל מרוצה ולא זורקים אוכל שלא נאכל.

 

הנראות של דוכני המזון

לקראת האירוע, הנציגים של חברת הקייטרינג מעצבים את דוכני אוכל מיוחדים, כדי ליצור נראות מרהיבה שלהם ודבר זה מוסיף רבות לאסתטיקה של הדוכנים ושל כל שטח הכניסה לחצר של גן האירועים או לאולם. על כל דוכן יוגשו מגשים צבעוניים שהם גדושים במאכלים שהוכנו זה עתה כך שהמאכלים הם חמים ולצידם מונחות צלוחיות עם תוספות המתאימות לכל אחד מהמאכלים, כמו ירקות, חמוצים ופיתות ליד הקבבים ורטבים אסיאתיים ליד מגשי הסושי.

 

דוכני מזון יוצאי דופן באירוע

השפים מדגישים את חשיבותם של הצבת דוכני מזון מיוחדים, שיש בהם מזון שלא רואים בכל האירועים ולכן הם מסקרנים את האורחים. כך אפשר להכין דוכן של פלאפל, המאכל הישראלי האהוב יקבל כאן חשיפה משמעותית והתור של האורחים יהיה תמיד ארוך. המוזמנים יקבלו בצלחת או בפיתה כמה כדורי פלאפל חמים וטריים והם יוסיפו לעצמם סלטים, חמוצים וצ'יפס. מבחינתם של הישראלים זו המנה הטעימה ביותר בעולם.

 

אופציה נוספת היא הגשת מגשים של דג נא כמו סביצ'ה ודגי ים אשר חתוכים באופן דק עם רוטב ייחודי ומעט ירקות והתוצאה היא מעדן מלכים. לחלופין אפשר להציע לאורחים מנה אנגלית שאהובה עליהם מאד שהיא פיש & צ'יפס.

רוצים אירוע מהמם? ההתחלה היא שיחה אתנו. השאירו את פרטיכם ונשמח לקדם יחד את התהליך.

דילוג לתוכן