חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

 

באירועים קטנים יש יחסית מעט משתתפים ולכן האירוע הוא הרבה יותר אינטימי. אחת האופציות הנדרשות באירועים מסוג זה הוא, קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים.

 


להזמנת קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


 

מהו אסאדו

אסאדו הוא נתח מספר 9, שנקרא גם שפנדורה או קשתית. מדובר בחלק בין החזה לצלעות שהוא שומני ומלא בסיבים. מדובר בנתח משובח ביותר של בשר וכדי ליהנות מהאכילה שלו, כדאי לצלות אותו באופן איטי על גחלים או על גריל למשך כשעתיים בבישול איטי.

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מורחים את הנתח המעולה במעט שמן או שמן זית, לתבל אותו במעט תבלינים ולהניח לצלייה איטית. הדבר מתבצע בדיוק כמו במדינות דרום אמריקה שבהן זהו אחד המאכלים האהובים ביותר כמו בצ'ילה, ברזיל, אורוגואי, ארגנטינה ופרגוואי.

 

גריל מן באירועים

אנשי המקצוע המומחים בתחום זה, דואגים שיהיה באירוע דוכן אסאדו טרי ואיכותי, לאחר שהוא עבר ביקרות איכות אפשר לצלות אותו באמצעות מתקן ייעודי לכך. הבישול האיטי הופך את קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים למנה המושלמת. האורחים בדרך כלל אוהבים מאד מנה זו ולכן השפים נערכים לכך מראש. דואגים לבשר המעולה ומניחים אותו על הגריל כשעתיים לפני המועד הצפוי של הגעת האורחים למקום.

 

המתכון המנצח

הישראלים אוהבים מאד בשר על האש ולכן האופציה של קייטרינג לאירועים קטנים היא אחד הרעיונות הטובים ביותר כאשר מתכננים אירוע קטן. אפשר להוסיף לכך מטעמים נוספים שמכין הגריל מן על הפלנצ'ה כמו קבבים משובחים, נקניקיות רגילות או מרגז חריפות, רוסטביף, שיפודי פרגיות, שווארמה וכמה אפשרויות מצוינות שלאחר שהשפים של נויה דוכני מזון ואירועים מתבלים אותם, התוצאה היא מדהימה וטעימה ביותר.

 

המארחים והאורחים באירוע

הרצון של המארחים הוא שהאורחים יהיו מרוצים וייהנו באירוע שלהם. ההיבט הקולינרי הוא אחד המדדים החשובים ביותר להצלחת האירוע. לכן המארחים בוחנים כמה וכמה אופציות של מאכלים ומחפשים את המתכון להצלחת האירוע. הפתרון של נויה פוד דוכני מזון לאירועים הוא לקבוע תפריט אשר כולל את סוגי המזון שרוב האורחים אוהבים.

 

תוספות וסלטים באירוע בשרי

בנוסף לסוגי הבשרים השונים, ימתינו למוזמנים מגשים גדולים הכוללים אפשרויות של תוספות לבחירתם כמו דוכן סלטים עם ירקות מגוונים בתליית אנטי פסטי, ירקות מבושלים, שלל סוגים של תפוחי אדמה ובטטה בצורות הכנה שונות, סוגים של אורז צבעוני או מעורב. כמו כן המון סלטים של מיקס ירקות צבעוני בשילובים מפתיעים.

הסלטים הריחניים כוללים רטבים מגוונים בעלי ניחוחות ייחודיים של חרדל ד'זון, סילאן, דבש, עשבי תיבול והמון תוספות מעניינות כמו חמוציות, אגוזים ושקדים חתוכים, קשיו, בוטנים מקורמלים ועוד.

 

הקינוחים של הקייטרינג

השפים של קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים מודעים לעובדה שאחרי מנות כה רבות של בשר, אין כמו קינוחים משובחים לסגירת הערב. לכן הם דואגים לקינוחי פרווה מושקעים ומיוחדים אשר מותירים טעם נפלא אצל כל האורחים.

ההחלטה על התפריט באירוע היא קלה, השאירו כאן את פרטיכם ונשמח לסייע לכם.

דילוג לתוכן