חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

רעיונות לדוכני מזון

בכל אירוע או מקום בו יש התקהלות של אנשים, מוכרח להיות אוכל. אוכל נחשב בעיני רבים כבילוי של ממש, ההזדמנות לטעום ולהיחשף למאכלים חדשים הוא מהנה וחוויתי במיוחד. זו הסיבה שמסעדות רבות ברחבי הארץ גדושות בסועדים מכל רחבי הארץ, לדוגמה אם ישנה מסעדה בעלת שם מעולה שנמצאת באזור הצפון – גם אנשים שגרים באזור המרכז יגיעו עד אליה כדי לא לפספס את ההזדמנות לטעום אוכל טעים, ולהבין על מה כולם מדברים ולנסות את החוויה לבד.

אם אתם מתכננים אירוע מיוחד לעצמכם, או לבן משפחה אהוב, וודאי אתם מתלבטים היכן כדאי להזמין את מגשי האוכל שיהיו באירוע. יש אינספור חברות קייטרינג המציעות אוכל מסוגים כאלו ואחרים, השאלה היא באיזה קייטרינג כדאי לבחור ואיזה סוג אוכל כדאי להזמין. אז במקום להתלבט ולזמין את מגשי האוכל שכולם מזמינים, היו מקוריים ופשוט הזמינו דוכני מזון לאירועים להנאת האורחים.

דוכני מזון לימי הולדת

אם אתם מתכננים לערוך לילדכם הקטן מסיבת יום הולדת, אתם בוודאי יודעים שאתם צריכים לבחור סוג אוכל טעים שכל הילדים יאהבו. ילדים הם בררנים לא קטנים בכל מה שנוגע לאוכל, לכן הצבה של כמה דוכני מזון עם סוגים שונים של מאכלים יכול להיות הפתרון המושלם עבורם.

רעיונות לדוכני מזון לא חסרים. ניתן לבחור דוכן בסגנון טבון, כך שהילדים וגם המבוגרים יוכלו ליהנות מפיצות טריות ופוק'אצות נימוחות. קיימת אפשרות גם להציב דוכן המבורגרים כמו שכל הילדים אוהבים, בליווי צ'יפס טעים ואיכותי. ההמבורגרים יוכלו להתאים במיוחד לילדים קטנים מכיוון שהם יוגשו בגרסה מוקטנת, עם לחמניות ביס וקציצה קטנה גם שהילדים יוכלו לאכול אותם בהנאה וללא התעסקות מיותרת מצד ההורים.

דוכני מזון לחתונות

בכל אירועי החתונות נהוג לראות שיטה של הגשת אוכל באמצעות מלצרים, כך שהאירוע מחולק להפסקות של אוכל בהם האורחים יושבים בשולחן ואוכלים מנות קבועות על פי התפריט של האולם אירועים. במקום "לכפות" על האורחים לצאת להפסקת אוכל במהלך האירוע, ולהשאיר להם את הבחירה האם להמשיך לרקוד ולבלות או איזה אוכל הם יאכלו – ניתן להציב דוכני מזון ברחבי האולם להנאת כל האורחים, כך שכולם יאכלו בכל זמן לגשת ולאכול משהו טעים ללא סרבול של צלחת, סכין ומזלג. קראו עוד על קייטרינג בשרי לחתונה

סוגי המאכלים המוגשים בדוכני המזון מוקטנים באופן מיוחד, דבר המקל על האכילה של המאכלים האלו גם בעמידה, ללא צורך בכיסא ושולחן ובזבוז זמן רב על אכילה. הרי האירוע המרכזי הוא חתונה וריקודים ולא סעודה.

דוכני מזון לאירוע חברה

מומלץ להוסיף מגוון דוכני מזון גם לאירועים המתקיימים במסגרת ערבי חברה, גם אירועי חברה בסדר גודל ארצי וגם אירועים קטנים לחברות קטנות. מגוון המאכלים המוצעים בדוכני המזון יוכלו לפנות לכל אחד מהאורחים, כך מי שצמחוני נמנע מבשר יוכל למצוא מגוון מאכלים טעימים בדוכן החלבי הסמוך.

דילוג לתוכן