חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

איך לבחור קייטרינג גורמה יוקרתי – כל העצות, כל הטיפים וכל הכללים!

סוגי קייטרינג גורמה יוקרתי

סוגי קייטרינג גורמה יוקרתי

אם בעבר קייטרינג גורמה יוקרתי פנה רק לבני המעמד העליון, כיום קייטרינג יוקרתי פונה לכל המעמדות, לכל מי שמעוניין לכבד את אורחיו בקייטרינג איכותי, מקצועי וטעים ברמה אחת מעל כולם.

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם, צרו קשר עם קייטרינג "נויה פוד", נשמח לתת לכם המצלות של לקוחות מרוצים!

 

טיפים והמלצות על סוגי קייטרינג גורמה יוקרתי

כאשר אתם בוחרים קייטרינג גורמה יוקרתי, חשוב לברר מהם חומרי הגלם שבהם משתמש הקייטרינג והאם הם איכותיים וטריים. כדאי לדעת כי אחד הגורמים המשפיעים על הטעם ועל האיכות של האוכל הוא טריות המוצרים. אנו בקייטרינג "נויה פוד" מתחייבים לעשות שימוש רק בחומרי גלם טריים ומשובחים.

אל תבחרו קייטרינג לפני שהגעתם לטעימות. במעמד הטעימות תוכלו לבקש לסייר גם במטבח, לבדוק את תנאי ההיגיינה, את דרך הבישול, לשוחח עם עובדי המטבח ולהתרשם מדרך הכנת האוכל.

אל הטעימות אל תבואו לבד. הביאו אתכם חברים או בני משפחה, רצוי חבר מבוגר וחבר צעיר, לכל אחד בכל גיל יש דעה ונקודת מבט שונה, יחד תוכלו לקבל את התמונה המלאה.

אל תיקחו סיכונים באירוע שלכם ואל תהמרו על חברת הקייטרינג. בחרו חברה ותיקה, מומלצת ובעלת מוניטין. שוק הקייטרינג ידוע כשוק תחרותי שקשה לשרוד בו לאורך שנים, חברה שהצליחה לצלוח את השוק, לשרוד בו ולצבור מוניטין היא חברה שמומלץ לעבוד אתה.

לא כל חברת קייטרינג יודעת לעבוד עם כמויות שונות של אנשים. יש חברות המתמחות באירועים קטנים ויש חברות המתמחות באירועים גדולים. אם האירוע שלכם גדול, בחרו חברת קייטרינג היודעת להפיק בהצלחה אירועים  עם כמות גדולה של אנשים, אם האירוע שלכם קטן, בחרו חברה המתמחה בנישה הזו.

את התפריט יש להתאים לעונת השנה. חברות קייטרינג יוקרתיות עושות שימוש בפירות העונה, בירקות המאפיינות את העונה ועוד. גם את סוג האוכל יש להתאים לעונה. אם האירוע שלכם נערך בימי החורף הקרים, מרק טעים וחם ישמח מאוד את כולם, ואם האירוע שלכם בימות הקיץ החמים, העדיפו אוכל קל כמו סלטים, גלידות ודגים על פני מאכלים כבדים.

אנשים אוהבים מאכלי גורמה, אך גם מאכלים ביתיים מוכרים. כאשר אתם בונים את התפריט הקפידו לשלב את שני סוגי המאכלים. לצד מנות ייחודיות ומעוצבות, כאלו שאנו לא אוכלים כל יום בבית, הגישו גם מאכלים עממיים שכולם אוהבים כמו סלט ירקות עשיר, חומוס, טחינה ועוד.


אולי יעניין אותך: דוכן דים סאם

אולי יעניין אותך: דוכן איצ'י באן

דילוג לתוכן