חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון מעוצבים

דוכני מזון מעוצבים

הקהל שמגיע לאירועים משפחתיים או עסקיים, אוכל בשלב ראשון עם העיניים. הוא בוחן את כל המבחר הגדול של המטעמים על כל אחד מהדוכנים ובהתאם לכך מחליט אילו פריטים להניח על הצלחת שלו. המראה הצבעוני מדרבן את המוזמנים לטעום מהמאכלים השונים וליצור ערבול של טעמים בחך שלהם.


להזמנת דוכני מזון אוכל חייגו עכשיו: 072-2119587


יופיו של האירוע הקולינרי

מי שמגיע לאירועים מודע לרמה הגבוהה של הכנת המאכלים ולכן כאשר הוא מגיע לאולם או לגן האירועים ורואה שמדובר באופציה של דוכני מזון מעוצבים בטוב טעם, הדבר מוסיף רבות לרצון לטעום את כל המאכלים המוצעים על כל אחד מהדוכנים.

יש דוכני מזון מעוצבים אשר מופיעים עליהם ציורים או ירקות שונים ולכן הם מזכירים שוק צבעוני וססגוני שגולת הכותרת שלו היא פריטים טריים אשר עשויים משלל ירקות כמו לדוגמה ירקות בסגנון אנטיפסטי והקהל נהנה ממגשים שעמוסים בחצילים, בטטות, בצל, פטריות וירקות נוספים.

היתרון בדוכנים הללו של נויה דוכני מזון לאירועים הוא שיש עליהם מנות קטנות ולכן כל אורח לוקח על הצלחת שלו מעט פריטים מכל דוכן וכך הוא נהנה מכל העולמות, גם נהנה מהמטעמים וגם נהנה מהשיחות עם חברים, קולגות וקרובי משפחה שלא פגש מזמן.

להזמנת דוכני המזון לימי הולדת

בשרים בסגנונות שונים של צלייה

על דוכני מזון מעוצבים מסודרים מגשים אסתטיים ובכל אחד מהם יש סוג אחר של בשר, כמו לדוגמה רוסטביף, אסאדו, סטיקים, קוביות של פרגיות, קוביות של סלמון ועוד, אשר הוכנו על הגריל או על הפלנצ'ה ומוצעים לאורחים כשהם חמים וטעימים במיוחד.

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים נערכים לכל אירוע על פי כמות המוזמנים והפילוח של הגילאים שלהם, אם מגיעים ילדים רבים כמו לאירועי בר מצווה, או מדובר בעיקר בקהל מבוגר שמגיע לדוגמה לחגוג יום הולדת 60 של חבר.

מזנונים צבעוניים בכל אירוע

אחת האופציות המוצלחות לאחרונה היא דוכן שוק, מדובר במזנון ארוך שיש בו שפע של מאכלים המסודרים בקבוצות וכל אורח מניח על צלחתו את המוצרים שאהובים עליו. אחד המטעמים הנדרשים בסוג זה של מזנונים הוא שניצל בחלה. מדובר בשניצל בצורת הכנה ייחודית שהוא קריספי, מניחים אותו בחלה טרייה עם ירקות ורטבים והתוצאה היא נפלאה.

צוות הטבחים במטבח חותך את החלה הגדולה לכמה פרוסות וכך אפשר לקחת נתחים בגדלים שונים וליהנות מכל ביס. מעבר לכך מונחים על השולחן המון ירקות צבעוניים, פריטים מטוגנים כמו צ'יפס וגם פסטלים עם תפוחי אדמה או בשר, חמוצים שונים ועוד. השולחן העמוס הוא חגיגה לעיניים ומהר מאד הוא מתרוקן.

אפשרות נוספת היא דוכן של המבורגרים אשר מכיל קציצה איכותית ומתובלת, אשר מוגשת בתוך לחמנייה רכה וטעימה. המשתתפים יכולים להניח בתוך הלחמנייה הזו רטבים שהם אוהבים כמו קטשופ ורוטב אלף האיים, מלפפונים חמוצים וירקות כמו בצל סגול, עלה חסה ועגבנייה. השילוב של כל התכולה הזו הוא נפלא ואפשר לראות עד כמה האורחים שבעי רצון מהארוחה.

אנחנו לשירותכם בתכנון האירוח הבא שלכם, השאירו את הפרטים שלכם ונצור קשר.

קבלו עוד רעיונות לדוכני מזון

דילוג לתוכן