חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני שווארמה לאירועים

דוכן שווארמה לאירועים

דוכן שווארמה לאירועים

 

מתוצאות מחקר שבדק מהם המאכלים האהובים ביותר על הישראליים עולה כי רוב הישראלים אוהבים שווארמה, ואכן אם תלכו ברחובות הערים שבהם פועלות חנויות לממכר שווארמה, תמיד תיתקלו בתורים ארוכים המשתרכים על יד דוכנים אלו. הישראלים אוהבים שווארמה, ולכן אין להתפלא על כך שהשווארמה האהובה עשתה את זה מדוכני שווארמה ברחובות לדוכני שווארמה לאירועים.

 

דוכן שווארמה לאירועים – מה זה שווארמה?

שווארמה הוא מאכל בשרי העשוי מנתחים של סוגי בשר שונים כמו בשר הודו, בשר כבש, בשר עוף ועוד. את נתחי הבשר נועצים בשיפוד מתכת ארוך, שכבה על גבי שכבה, ובראש השיפוד, בשכבה העליונה, מוסיפים נתחי שומן המונעים מהבשר הנצלה להתייבש ולאבד את טעמו.

 

את השיפוד עם נתחי הבשר תולים סמוך למקור חום ומסובבים לאט, לאט. בדרך זו הבשר נצלה בצורה איטית ואחידה ונתחי השומן שבראש השיפוד זולגים במורד אל שכבות הבשר ומעשירות את הטעם שלהן.

 

לאחר שעה קצרה שבה שיפוד השווארמה הסתובב מול מקור חום, נוצרת שכבת בשר הצלויה היטב. את שכבת הבשר החיצונית, זו שקרובה יותר למקור החום, חותכים באמצעות סכין חדה כך שמתקבלות רצועות צרות ודקות של בשר צלוי ועסיסי.

 

רצועות הבשר מתובלות בסוגים שונים של תבלינים, בהתאם לטעם. יש האוהבים נתחי בשר המתובלים בכורכום, יש המעדיפים הל או אגו מוסקט ויש הבוחרים לתבל אותם בכמון. אל צלחת השווארמה נוהגים להוסיף תוספות כמו צ'יפים, סלטי ירקות, חמוצים, טחינה ועוד.

 

דוכן שווארמה לאירועים דומה מאוד לדוכני השווארמה שאנו מכירים. גם כאן משפדים את נתחי הבשר המשובחים על שיפוד ארוך המסתובב סביב סליל של גריל ונצלה היטב. את שולי הנתחים המוכנים חותכים ומתבלים.

 

דוכני שווארמה מאפשרים לחוגגים להחליט איך הם אוהבים לאכול את השווארמה שלהם, בפיתה, בלאפה או על צלחת לצד התוספות שהם בוחרים.

 

דוכני השווארמה הופכים ללהיט בכל אירוע שבו הם נמצאים. אפשר להזמין דוכן מתאים לכל סוג של אירוע.

 

אם אתם עורכים אירוע קטן בחצר הבית או על הגג, תוכלו להזמין דוכן יחיד שישדרג לכם את האירוע.באירוע גדול יותר תוכלו לשכור כמה דוכנים עם מספר מתקנים של שווארמה כאשר על כל אחד מבין המתקנים יסתובב סוג אחר של בשר.

 

אם אתם עורכים אירוע גדול יותר תוכלו לשלב את דוכן השווארמה בין דוכני מזון אחרים. האורחים שיסתובבו בין דוכנים המציעים סוגים שונים של בשרים, יוכלו לבחור את סוג הבשר שהם אוהבים, ואין להתפלא אם רבים מבניהם יבחרו בדוכן שווארמה.

 


אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים בבית

דילוג לתוכן