חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

שף בשרים פרטי המגיע הביתה

בני משפחה רבים יודעים לבשל ואף מבשלים מטעמים משובחים, אך מדי פעם נחמד מאד להתפנק ולהזמין שף פרטי שיגיע הביתה ויכין מאכלים בעלי טעם ייחודי, לשמחתם של בני הבית והאורחים הנוספים.


להזמנת שף בשרים לאירוע ביתי חייגו עכשיו: 072-2119587


הטרנד הוא שף פרטי בבית

במקום להזמין בייבי סיטר עבור הילדים ולצאת למסעדה מובילה בעיר הגדולה, או כל מסעדה אחרת שקיבלתם עליה המלצות טובות, מומלץ מדי פעם להזמין שף בשרים פרטי אשר מכין לכל הנוכחים ארוחת גורמה מדהימה כמו במסעדות הטובות ביותר בעולם.

מי שביקר במדינות שונות מעבר לים מכיר את המסעדות הייחודיות כמו מישלן אשר האירוח והמטעמים שם הם מעדנים יוצאי דופן וכולם מתמוגגים מכל ביס שנכנס לפיהם, כל המנות המוגשות שם הן נפלאות והשפים הם מקצועיים ויצירתיים.

יש הרבה מאד שפים ישראלים מצוינים אשר התמחו בפאן קולינרי מסוים כמו הסגנון הצרפתי או האיטלקי והם מגיעים על פי הזמנה מראש לביתם של הלקוחות ושם עורכים הצגה של עשייה מול עיניהם של הלקוחות. לאור המיומנות הרבה שלהם, הם מבצעים את הפעולות הללו על פי הסדר הנכון להגשה וכך הם מפתיעים את האורחים פעם אחר פעם.

קביעת מועד לארוחה בשרית עם השף

שף בשרים פרטי יודע להכין כל מנה בשרית שנדרשת אך החשיבה היא לבצע סיעור מוחות לפני האירוע כדי להחליט מה יהיו המאכלים. כך השף יביא אתו את כל המצרכים הנחוצים, או יעביר רשימה מסודרת ללקוחות כדי שכל הפריטים יהיו בבית כשהוא מגיע.

מכיוון שהמהות של ערב זה היא לאכול סוגים רבים ככל האפשר של בשרים בשיטות אפייה, צליה ובישול שונות, הטעמים הם מגוונים והריחות שנישאים במטבח הם ייחודיים ויוצרים אווירה נפלאה מהולה ביינות טובים, בירות ואלכוהול. הסיפורים סביב השולחן קולחים ואף אחד מהיושבים אינו מעוניין שהארוחה הזו תסתיים לעולם.

המנות הבשריות לאורכה של הארוחה

האוכל המועדף ביותר על רוב הישראלים נצלה על המנגל ולכן השף מכין כמה מטעמים בדרך זו כמו קבבים מיוחדים, סטיק אנטריקוט משובח ועוד. בנוסף לכך הם נהנים ממנת אסאדו, נתח קצבים, רוסטביף עסיסי נתחי בשר שאינם מוכרים בדרך כלל אשר השף מכין בדרכים חדשניות שהחך לא מכיר כלל.

בחורף הוא יפנק את האורחים גם במנת מרק בשר משובחת אשר כוללת בשר רך, שלל ירקות שורש ועשבי תיבול שמכתירים את המרק בלא פחות מהמרק הכי טוב בעיר.

בין מנות הבשר של המטעמים העולמיים, מוגשים גם תוספות שהוכנו במקצועיות רבה כמו ירקות אנטיפסטי, נודלס, ארעיס, רצועות שווארמה עם שומן טלה. כמו כן כמה סלטים בהרכבים לא מוכרים של ירקות שונים שמשאירים טעמים נפלאים בתוך הפה וגם חומוס טרי, טחינה וסלטי עגבניות חריפים.

שף בשרים פרטי המגיע הביתה זו חוויה עוצמתית ולכן לקוחות רבים מחליטים שאחת לתקופה הם יזמינו את השף לארוחה משפחתית או למפגש עם חברים כדי ליהנות ממנות מזון ברמה קולינרית גבוהה ביותר.


להזמנת לחמניות באן

דילוג לתוכן