חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אחת האהבות הגדולות של הישראלים – קייטרינג בשרים

מארחים רבים אשר מתכננים אירוע משמח כלשהו מתלבטים בין אירוע שעל טהרת האוכל החלבי או בשרי. בהתאם לסוגי הקהלים ולמהות האירוע ובהמשך לשיחה עם השף, קל הרבה יותר לקבל החלטה. באופן כללי כמות האירועים שהם על טהרת הבשר הם בדרך כלל רבים יותר.


להזמנת קייטרינג בשרים לאירוע ביתי חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג בשרים למבינים בבשר

כאשר מחליטים על קייטרינג בשרי צריך לחשוב גם על כל מה שקורה מסביב כדי לבצע את הבחירה הנכונה ביותר. התענוג הגדול באירועים הללו הוא שהשפים מכינים את הבשרים על המקום, האורחים רואים את הנתחים השונים כשהם ניצלים על הפלנצ'ה או על האש וכך הם מקבלים בשר חם היישר מהאש לצלחת האישית.

מארגני האירוע מכינים מראש דוכני מזון או שולחנות ערוכים, תלוי במיקום האירוע ובכמות המשתתפים. הם דואגים שהאורחים ייהנו מסוגים שונים של בשרים טריים ואיכותיים, מיושנים, מעושנים ומתובלים שיוגשו אליהם בכמויות גדולות, בזה אחר מהקל אל הכבד.

סוגי הבשרים המוגשים לאורחים

המטבחים המקצועיים מכינים עבור קייטרינג בשרים אופציות בשריות כמו שווארמה פרגיות עם שומן טלה אשר נחתך על הגלגל מול הלקוח. כמו כן בשר אסאדו משובח אצל נצלה על המקום המעניק תחושה שנמצאים בארגנטינה, בשרים מיושנים שצולים על הפלנצ'ה ולאחר כמה פעמים שהופכים את הפרוסות, הם מונחים על הצלחות של המשתתפים.

כאשר מזמינים חברת קייטרינג שמתמחה בבשרים אפשר ליהנות מהמבורגרים מצוינים, קדירות של מעורב ירושלמי בטעם ייחודי, כנפיים עם צ'ילי בסגנון אסייאתי, עראיס בטעם גן עדן, שניצלונים לילדים, טורטיות עם בשר בקר או נתחי עוף ועוד.

תוספות למנות הבשר

כאשר מזמינים עבור האורחים החשובים באירוע קייטרינג בשרים, כדאי לצרף לכך תוספות שונות המתאימות לכל המנות הבשריות. אפשר להגיש להם בקערות אסתטיות ירקות מבושלים כמו שעועית או אפונה, אורז במגוון טעמים, תפוחי אדמה צלויים, נודלס, פסטה עם רוטב מתאים וסלטי ירקות טריים עם תוספות ייחודיות ועשבי תיבול ריחניים.

כמו כן קעריות ייעודיות של פלאפל, חומוס, טחינה וסלט חריף שיונחו ליד השווארמה והבשר וכל אחד מהאורחים יוסיף את התוספות שאהובות עליו במיוחד ומשתלבות באופן אידיאלי עם הבשרים המשובחים.

בשר לקרניבורים

ישראלים רבים מעדיפים לאכול באירועים מסוג זה בשר בלבד, ללא תוספות וללא פיתות או לאפות. השפים שמתכננים את האירוע עם המארחים מודעים לטרנד הזה ולכן מביאים זאת בחשבון בעת הזמנת כמויות הבשר וכמויות התוספות. המשתתפים הללו עוברים בין הקערות המוצעות, מניחים בצלחות שלהם בשר בלבד ונהנים מכל דקה.

ברוב המקרים הם אוכלים קודם כול את סוגי המאכלים המוכרים והאהובים עליהם ובשלב שני טועמים גם מאכלים שאינם מוכרים להם ובדרך זו הם מבינים עד כמה גם הם טעימים.

בהתאם לסוג ההזמנה, חברת הקייטרינג מכינה את המטעמים במטבח ושולחת הכול המגשים חמים, או שהדבר מתבצע במקום האירוע על ידי מנגליסטים מקצועיים וזאת בהתאם לבחירה של המארחים.


להזמנת מגשי מסיבה סושי

דילוג לתוכן