חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

ערב בשרים בבית שמאורגן על ידי שף מוביל

 

קיימות הרבה מאד צורות בילוי שכוללות קולינריה, אירוע משפחתי או עסקי, מסעדה משובחת או במסגרת נסיעה לחו"ל. בשנים האחרונות פועל בישראל ובעולם טרנד חדש, אשר מאפשר ליהנות ממאכלים מצוינים של שפים מובילים בביתם של הלקוחות.

 


להזמנת ערב בשרים לאירוע ביתי חייגו עכשיו: 072-2119587


חגיגה של בשרים

ביום חשוב כמו יום הולדת, יום נישואין או סתם כשרוצים להתפנק עם אוכל איכותי, מתאמים מראש עם שף מוביל שיגיע לביתם של הלקוחות ויבשל עבורם ערב בשרים בבית. אפשר להזמין ארוחה זו עבור בני זוג, או להזמין גם את המשפחה הקרובה או חברים.

לקראת התאריך שנקבע מבצעים תיאום ציפיות, כמה אנשים יגיעו, אילו בשרים אוהבים המוזמנים, אם האורחים אוהבים אוכל חריף או לא, סגנון מסוים של צלייה כמו לדוגמה דרום אמריקאי וזאת כדי שהשף יבצע היערכות מתאימה וידאג להביא אתו את כל הבשרים הנדרשים.

 

הארוחה הכי טעימה בעיר

במועד של ערב בשרים בבית, בני הבית עורכים את השולחן על פי כמות המשתתפים, פורסים מפה יפהפייה ומפיות תואמות, כוסות יין וכלי אוכל מרהיבים. השף מגיע בדרך כלל בשעה מוקדמת ומבצע את ההכנות הנדרשות לכל סוג של בשר, מרינדה, רטבים מיוחדים, תבלינים יוצאי דופן, בצלים ועוד. כמעוררי תיאבון הוא מגיש סלטים ישראליים אהובים שמשתלבים מצוין עם הבשר, כמו חומוס טרי, טחינה ירוקה, סלטים עם שלל ירקות, סלטים חריפים ועוד.

לאחר שהאורחים מגיעים ונהנים מיין משובח, השף מתחיל להוציא בזה אחר זה בשרים שונים שמוגשים חמים מאד ישירות לצלחות. המומחיות שלו ניכרת בכל פעולה והוא מכין בווירטואוזיות נתחים שונים על הפלנצ'ה, כמו אסאדו ורוסטביף עם חרדל ד'זון.

גולת הכותרת של ערב בשרים מעושנים בבית היא מנות הסטיקים אנטריקוט אשר מוגשים במידה הצלייה שביקש כל אחד מהנוכחים, well done  או medium rer  , ביף בשר משגע שהוכן מראש בתנור עם עשבי תיבול, נגיעות מתבשילי בשר מכל העולם על פי בחירת הלקוחות ועוד.

בין לבין השף בשרים פרטי מגיש מטעמים כמו ארעיס, תוספות מדהימות של ירקות צלויים ברטבים יוצאי דופן, אורז ייחודי ועוד.

 

האווירה הנפלאה בארוחת שף

האורחים מתמוגגים מהמנות הנהדרות שמוגשות להם, לכולן יש ניחוחות משכרים והריחות נישאים באוויר וגורמים לכולם למזוג כוסות יין וליהנות מהאווירה הקסומה. השף מגיש נתחים מסוימים של בשר מאפשר למשתתפים ליהנות מכל ביס ולאחר פרק זמן קצר הוא מחלק לכולם אופציה בשרית אחרת. בדרך זו הם נהנים לאורך כל הערב מהרבה מאד מנות שאחת משובחת יותר מהשנייה.

אם מדובר בארוחה שמתקיימת במזג אוויר נעים, אפשר לשבת בחצר והשף הוא גם מנגליסט וכך מציע לאורחים מאכלים ממכרים בשיטות צלייה יוצאות דופן על האש.

 

תיאום ארוחה עם שף

התענוג הוא כה גדול שבני הזוג מחליטים לערוך ערב בשרים בבית אחת לפרק זמן סביר ובכל פעם להזמין חברים או קרובי משפחה אחרים לארוחה מעולה, אשר גם מקרבת בין כולם.

 

לחזרה לעמוד הבית לחצו כאן

דילוג לתוכן