חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג עד הבית

קייטרינג לאירועים פרטיים

קייטרינג לאירועים פרטיים

כאשר מדברים על קייטרינג, מתכוונים בדרך כלל להזמנת קייטרינג לאירועים גדולים המתקיימים באולמות מפוארים. עם זאת, בימינו ניתן אף להזמין קייטרינג לאירועים בבית וליהנות ממאכלים בניחוח ביתי. ישנם אירועים קטנים ואינטימיים המתקיימים דווקא במרחב הביתי. אירועים אלה דורשים תשומת לב מיוחדת, ועל כן המנות צריכות להיות מיוחדות ומושקעות במיוחד. קייטרינג עד הבית מציע מגוון רחב של מנות טעימות ואיכותיות.

מתי נרצה להזמין קייטרינג לאירועים בבית

כאמור, אירועים רבים מתקיימים דווקא בבית. אלה כמה מבין האירועים הנפוצים המתקיימים דווקא בבית:

  • שבת קודש – לאו דווקא אירוע מיוחד, אך שומרי המסורת והדתיים מקיימים את סועדת השבת מדי שבוע. העניין הוא שלא תמיד יש זמן להתכונן לשבת. פעמים מדובר בטיול ארוך של יום שישי, או שאולי בני הדודים קופצים לביקור בפתאומיות ואין די אוכל לכולם. מזל שניתן להזמין קייטרינג כשר עד הבית ולהציל את המצב.
  • שבת מיוחדת – לפעמים דווקא מדובר בשבת מיוחדת – שבת בר מצווה, שבת חתן ועוד. או אז מגיעים אליכם קרובי משפחה ממקומות רבים בארץ, ואתם צריכים להיות ערוכים לקראתם באמצעות קייטרינג איכותי.
  • יום הולדת – יום ההולדת של הסב מגיע ואתם רוצים לעשות לו משהו מיוחד באמת. העניין הוא שהסב לא בדיוק אוהב לשבת במסעדות ולאכול לעיני כולם, אך הוא מעולם לא התנגד לאוכל טוב ואיכותי. על כן, קייטרינג לאירועים בבית מציל את המצב. כי ביום הולדת מיוחד שבו מתאספת כל המשפחה המורחבת כדי לחגוג את היום הגדול, יושבים יחדיו כל האורחים ומתענגים על מטעמים כמו נודלס, פאד תאי ירקות, המבורגרים ואפילו אסאדו.
  • אירוע מיוחד למתקשים לצאת מהבית – ישנם אנשים שאינם יכולים לצאת מהבית בעקבות מצבם הרפואי. על כן, כאשר מעוניינים לחגוג יום הולדת או כל אירוע אחר, קיימת אפשרות להזמין קייטרינג לבית.
  • סדנאות מהנות – חברת קייטרינג איכותית מציעה לא רק מאכלים, אלא גם סדנאות לאירועים. אחת הסדנאות האיכותיות היא סדנת סושי שבמסגרתה לומדים המשתתפים להכין סושי בכוחות עצמם. סדנה טעימה ומעצימה זו היא MUST בכל אירוע המתקיים בבית.

לבחור את חברת הקייטרינג

קייטרינג לאירועים בבית הוא פתרון נהדר עבור כל מי שמקיים אירוע בביתו. אם בעבר היינו צריכים לעמוד במטבח שעות על גבי שעות כדי לבשל לכולם, הרי שבימים המודרניים אנחנו יכולים פשוט להזמין את שירותיה של חברת קייטרינג מקצועית. אך כדי לעשות זאת, יש צורך לבחור בחברה מנוסה, מומלצת ואמינה שתוכל לתרום להצלחת האירוע שלנו.

אולי יעניין אותך:

דוכן באן בורגר

דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן