חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אין אירוע חברה בלי קייטרינג

אין אירוע חברה בלי קייטרינג

אין אירוע חברה בלי קייטרינג

כבעלי עסקים, בכל שנה אתם שוברים את הראש על האירוע הגדול ביותר של השנה. אחרי הכול, אתם יודעים שהעובדים שלכם זקוקים למעט רענון אחרי עבודה קשה, כך שחשוב לקיים עבורם אירוע חברה איכותי. זהו המקום להגיד תודה לכלל העובדים, להעניק תעודה לעובדים המצטיינים, וכמובן לשבור את הקרח בין כל העובדים ולספק להם חוויה מרגשת ומתגמלת. אחד הדברים הראשונים שיש לחשוב עליו הוא קייטרינג לאירוע חברה.

5 סוגי האנשים שעבורם תרצו להזמין קייטרינג לאירוע חברה

מבין כל הדברים, קייטרינג לאירוע חברה הוא החשוב ביותר. העובדים המסורים שלכם נשארו לעבוד עד מאוחר. זאת אומרת שהם לא עצרו בבית כדי לאכול והגיעו ישר לאירוע. על כן, חשוב לספק להם מאכלים טעימים. אך כשם שפרצופיהם שונים, כן טעמיהם באוכל שונים, ועליכם להתחשב בכולם על מנת לספק קייטרינג שישביע את כולם באירוע:

  • שומרי הכשרות –חלק גדול למדיי של העובדים שלכם עשוי לשמור כשרות. יש הבאים מבית דתי, אחרים דתיים ויש שפשוט אוהבים לשמור על המסורת. מסיבה זו חשוב להזמין מאכלים כשרים בייחוד אם אתם מתכוונים להזמין קייטרינג כשר כגון: מנות כמו סושי או בשר.
  • צמחוניים וטבעוניים – אם אתם מתכוונים להזמין קייטרינג בשרי, כדאי להתחשב גם בעוברים הצמחוניים והטבעוניים. בדרך כלל, לצד המנות הבשריות האיכותיות מוגשות גם מנות צמחוניות איכותיות לא פחות.
  • הקרניבורים –אלה מאותם העובדים שלא יסלחו לכם אם הקייטרינג לא יכלול מנת צלי כבש טובה. ואם תבחרו בקייטרינג חלבי, הם כלל לא ירצו לדבר אתכם. למרבה המזל, מכיוון שמרבית אירוע החברה מתקיימים בערב ומשום שבשעות אלה נוהגים בדרך כלל להזמין קייטרינג בשרי, תצליחו לרצות אותם.
  • הבריאים –שומרי המשקל או אנשים שפשוט אוהבים להקפיד על ניהול אורח חיים בריא יימשכו יותר לסלטים ולמנות קייטרינג צלויות ובלתי מטוגנות כמו בשר הצלי או הסושי. גם כאן, אם מדובר בקייטרינג איכותי לאירועי חברה, אין ספק שגם שומרי הבריאות ימצאו את המנות האהובות עליהם.
  • אוכלי כל –אלה העובדים שנוח יותר לרצות, משום שהם יאכלו כל מה שיגישו להם: בשר, סלטים, דגים, מנות אקזוטיות שהם לא ראו מימיהם וכמובן – קינוחים.

לא רק אוכל

קייטרינג לאירוע חברה הוא העיקר, אבל הוא לא הכול. אם אתם מעוניינים בכך שהקייטרינג שלכם יצליח, עליכם לדאוג להופעות אמנותיות. זה יכול להיות מופע סטנד-אפ מצחיק וכובש או אמן חושים שיותיר את כולם פעורי פה. וכמובן, אסור לשכוח את המוסיקה והריקודים הסוערים של סוף הערב.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי מהדרין

דילוג לתוכן