חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו כשר – אירוע בטעם דרום אמריקאי

אסאדו רק בשבילכם

אסאדו רק בשבילכם

 

להזמנת קייטרינג אסאדו כשר איכותי וטעים במיוחד חייגו עכשיו: 072-2119587


 

אתם עומדים לערוך אירוע בקרוב ומתלבטים איזה סוג מזון להגיש באירוע. אנחנו ממליצים לכם לבחור בקייטרינג אסאדו כשר על מנת להעניק למוזמנים שלכם חוויה קולינארית מדהימה ומשובחת אשר תכבד אותם. הרי כולנו יודעים שהאוכל המוגש באירוע הוא ברוב המקרים הפנים של האירוע.

קייטרינג אסאדו כשר מעורר תחושה של יוקרתיות וכאשר האורחים ישמעו שהם מוזמנים לקייטרינג אסאדו באירוע שלכם, הם ידעו עד כמה האירוע חשוב לכם ועד כמה אתם מעריכים ומכבדים את הגעתם.

 

למרות שלקייטרינג אסאדו נוצר שם יוקרתי אין הכרח שיהיה יקר בהרבה מכל קייטרינג בשרי אחר.

מקורו של האסאדו הוא מתרבות האוכל הארגנטינאית. חווית האסאדו כוללת בתוכה את חווית הבשר וצליית הנתחים האיכותיים והמובחרים ביותר. שיטת הצלייה של הבשר היא טכניקה מיוחדת אשר בה צורבים את הבשר בכדי שיישאר פריך מבחוץ ואז צולים אותו באש נמוכה למשך מספר שעות בהם  הוא מתרכך מבפנים ומתבשל בתוך המיצים של עצמו. את הצלייה מבצעים באמצעות גריל מיוחד אשר באמצעותו ניתן לבדוק שהבשר מגיע לטמפרטורה המתאימה, מתי נדרש להפוך אותו ומתי צריך כבר להורידו מהגריל. בזמן הצלייה חשוב לשמור על המרחק המתאים של הבשר מהגחלים על מנת שלמרות זמן הצלייה הארוך, הבשר לא יתייבש או יישרף. נהוג לא להוסיף לבשר שום תיבול בכדי לשמור על הטעמים של הבשר ודרך הצלייה המיוחדת.

 

קייטרינג אסאדו מתאים לאירועים הנערכים באוויר הפתוח ויוצר אווירה של אירוע מיוחד במינו בגלל שיטת הצלייה המיוחדת המפיצה ענני עשן עצומים שלא יאפשרו לאף אורח להתעלם מהריח המופלא של האסאדו ויגרמו למיצי הקיבה שלו להתעורר.

 

אירועים בהם נגיש קייטרינג אסאדו כשר הם אירועים בהם נוצרת חוויה ייחודית הנשענת יותר על איכות המנות ופחות על הגיוון.

השימוש בקייטרינג אסאדו מעניק לאורחים חוויה קולינארית של בשר כאשר הדגש הוא על היצירות המופלאות והטעימות שניתן לעשות עם נתחי אסאדו משובחים ואיכותיים.

האורחים שלכם יזכרו את הטעמים המיוחדים והנהדרים בעודם נוגסים בבשר הרך והנימוח שפיהם, וירצו לקחת מנות נוספות עוד ועוד.

חברת קייטרינג מקצועית אשר מציעה קייטרינג אסאדו כשר מחזיקה בין חברי הצוות שלה אנשי גריל מקצועיים שעוסקים בתחום כבר הרבה זמן והתוצאות הן טעימות להפליא. אל תרשו לעצמכם להתפשר על פחות מזה.

 

מאחר ואנחנו חיים במדינה בהם הכשרות חשובה לרוב האוכלוסייה, עלינו לכבד את כל המוזמנים לאירוע ולבחור בקייטרינג אסאדו כשר. מה שקובע האם הנתח הינו כשר זוהי צורת השחיטה שלו. בארץ יש לא מעט קצביות מהם ניתן להשיג נתחי אסאדו נתחים כשרים ואיכותיים. מה שקובע את איכות הבשר הם אופן גידול הבקר ותהליך ההתיישנות שביצעו בבשר. השחיטה הכשרה אינה משפיעה אל איכות הנתחים.

 

מומלץ לבקש מחברת הקייטרינג אותה אתם בוחרים, להציג באירוע את תעודת הכשרות שלה ועל ידי כך האורחים לא יצטרכו לדאוג ולנסות לבדוק במטבח האם נתחי הבשר באמת כשרים.

 


לחצו כאן להזמנת פאני פורי

דילוג לתוכן