חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סושי הכי טעים בתל אביב

סושי הוא אחד המאכלים האהובים בישראל. נחמד סתם כך להזמין לארוחת צהרים או לארוחת ערב להזמין משלוח של סושי למשרד, הביתה או לכבוד אירוע חשוב.

כאשר נפגשים החברים לשיחה בערב, השעות חולפות וכולם רעבים. אחת האופציות המומלצות ביותר היא להזמין סושי וזאת מכיוון שמדובר במאכל שהוא קונצנזוס, כל החברים אוהבים אותו וכך לא צריך להזמין משלוחים שונים ממסעדות שונות, שכל אחת מהן מתמחה בסוג אחר של מזון.


להזמנת סושי חייגו עכשיו: 072-2119587


בחירת משלוח הסושי הטעים ביותר

כל לקוח מעוניין לאכול את הסושי הטעים ביותר. רוב אוהבי הסושי מזמינים בכל פעם משלוח מסושיה אחרת עד שהם מוצאים את סושי תל אביב שהוא הסושי הכי טעים בעיר ובסביבתה. אם כבר משלמים לסושי, חשוב לבחור את האיכותי והטעים ביותר.

סושי בטיב מעולה הוא זה שמכינים אותו מאצות נורי מצוינות, ירקות טריים כמו בטטה, גזר, צנון יפני, מלפפון ואבוקדו. בחלק מהרולים מגלגלים גם חביתה יפנית ומשתשים גם בדג נא שהוא סלמון או טונה אדומה. הרולים הצבעוניים המוגשים באופן אסתטי במגשים גדולים, שהוכנו בקפידה הם חגיגה לעיניים.

בחירת מגשי סושי לאירוח

הטעם האהוב ביותר על הישראלים הוא אינסייד / אאוט ולכן במגשים של סושי תל אביב כתשעים אחוז מגלילי הסושי הם של אופציה זו. מעבר לכך יש כעשרה אחוז של פוטומאקי. בהתאם להנחית הלקוח מכינים רולים עם דגים או בלעדיהם אם יש צמחונים, או לחלופין בכל חלוקה שמתאימה ללקוחות על פי הרכבם של המשתתפים בארוחה.

אירוח מושלם עם סושי

כל האורחים מחכים להגעת משלוח הסושי וכשהוא מגיע, אין מאושרים מהם. כולם יושבים סביב המגש הענקי ונהנים לשלוף בזה אחר זה את סוגי הרולים האהובים עליהם באמצעות המקלות היפניים שהם כבר יודעים לתפעל. כל אורח מניח על הצלוחית שלו את הרטבים שאהובים עליו כמו טריאקי ספייסי, סויה או מעט ג'ינג' ווואסבי. כך כל אחד מהם טובל את גלילי הסושי שלו ברוטב המתאים ביותר ומהר מאד המגש הענקי מתרוקן כיוון שהרולים היו טעימים במיוחד.

האורחים עושים תמיד השוואות של מגשי הסושי שהם הזמינו ממקום זה או אחר, כדי לבחור מהו המקום המומלץ ביותר. רבים מהם מבינים שאין כמו סושי תל אביב. מדובר במקום שבו מקפידים לאורך כל הדרך על ניקיון יסודי במטבח, היגיינה ברמה גבוהה, חומרי גלם איכותיים, ירקות ודגים טריים שעוברים בקרת איכות יום יומית.

משלוחים של מנות סושי משובחות

הלקוחות יודעים להעריך מוצרים מעולים שתהליך הייצור המיומן שלהם יוצר תוצאות מקסימליות הן בטיב והן בטעם ולכן חוזרים להזמין שוב ושוב מנות סושי ממקום זה.

יש אפשרות להזמין מגשי סושי ענקיים שמכילים 110 רולים, או מגש קטן יותר שמכיל 70 רולים. את המגשים הללו שולחים בהתאם להזמנה. קיים גם מקש קטן יותר שאפשר להגיע לאסוף אותו.

אולי יעניין אותך אירוע בבית שמאורגן על ידי חברת קייטרינג מקצועית

דילוג לתוכן