חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

האטרקציה המרכזית – דוכן נקניקיות לאירועים

נקניקיות בלחמנייה הן מאכל רחוב אשר נמכר לרוב במזנונים ודוכני מזון מהיר, בארץ ובכל העולם.

דוכן נקניקיות לאירועים

נקניקייה מיוצרת בדרך כלל מבשר טחון של בקר או עוף בתוספת מלח ותבלינים. הנקניקיות נשמרות על ידי ריפוי ייבוש עישון או הקפאה. יש נקניקיות רגילות וגם בטעמים שונים פיקנטיים או  חריפים. קיימים אין ספור סוגים של נקניקיות היות ההכנה שלהן היא  מהירה וקלה ולכן הן נמכרות בדוכני רחוב רבים.

דוכן נקניקיות של נויה דוכני מזון לאירועים מאד מתאים לאירועים שונים, כיוון שילדים וגם בני נוער שמוזמנים למסיבות, אוהבים נקניקיות בכל טעם. יש נקניקייה בלחמנייה ארוכה אשר נמכרת  בפסטיבלים הגדולים בתוספת כרוב כבוש והיא יכולה להתאים גם לאירוע של יום הולדת הנחגג בחצר הבית .

דוכן של נקניקיות בלחמנייה מתאים מאד למסיבת סוף השנה בגן ובבית הספר, לאירוע בת מצווה, לבר מצווה וכן לאירוע קומזיץ על האש של תנועת הנוער ולכל אירוע המתקיים בשטח פתוח.

מדוע רצוי להזמין לאירוע דוכן נקניקיות?

כאשר מנה מתאימה לקהל צעיר היא מעניקה לאירוע כולו אווירה קלילה ורצון לחגוג. כאשר האורח נמצא על רחבת הריקודים ומוציא אנרגיה אין לו רצון לשבת ולהעמיס על גופו מזון כבד לכן הוא מעדיף "לחטוף" נקניקיה בלחמנייה בין ריקוד לריקוד ולהמשיך בהנאה גדולה לרקוד וליהנות.

דוכן נקניקיות יכול להתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. לילדים בדרך כלל מגישים נקניקיות עוף המוכרות לכולם. למבוגרים מגישים נקניקיות שף גדולות ועסיסיות כמו נקניקיות מבשר בקר, בקר פיקנטי או עגל בתוספת רטבים אהובים כמו קטשופ, מיונז, וחרדל. בנוסף לכך מגישים סלטים שמשתלבים מצוין עם הטעם של הנקניקיות כמו סלט כרוב, סלט ירקות טריים, תוספות של צ'יפס או טבעות בצל. בדרך זו המנה של נקניקיה בלחמנייה תהפוך להיות רוויה בטעמים נפלאים ומיוחדים שכל אחד יכול להתאים למנה טעם משלו.

אפשר להציב בכניסה לכל אירוע דוכן נקניקיות לצד דוכנים אחרים שיש בהם אופציות אחרות למאכל וכך מאפשרים לקהל ליהנות הן מאפשרויות קלילות כמו נקניקיות בשלל טעמים וגם מאכלים אחרים כמו קבבים פיקנטיים, שווארמה על הגריל, נתחים של סטיקים עסיסיים, דגים, סושי בהיצע נרחב של טעמים ועוד.

דוכן נקניקיות גורמה

דוכן נקניקיות בעיצוב מיוחד ויוקרתי לאירועים בסגנון יוקרתי גורמה, מתאים לאירועים יוקרתיים אשר מציעים לאורחים תפריט עשיר של נקניקיות שף גרמניות העשויות מסוגי בשרים: בשר עגל, בשר בקר, בשר בקר מטובל חריף ובשר עוף. הנקניקיות הללו מוגשות עם כרוב כבוש שהוכן באופן המסורתי של מדינות אירופה, מלפפונים חמוצים ביתיים, קטשופ, מיונז  ומגוון עשיר של רטבים מיוחדים.

אם גם אתם מעוניינים להזמין דוכני נקניקיות מסוגים שונים של נויה דוכני מזון לאירוע הקרוב שלכם, באולם, בחצר, בשפת הים או בכל מקום אחר, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לתאם זאת עבורכם.

אולי יעניין אותך להזמין גם דוכן פלאפל

דילוג לתוכן