חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן מעורב ירושלמי באירוע

מעורב ירושלמי הוא מאכל אהוב שמקורו בירושלים. בסיס החשיבה של מאכל זה הוא לערבב כמה סוגים של איברים פנימיים, לתבל אותם כהלכה ולהגיש חם לשמחתם של האורחים.


להזמנת דוכן מעורב ירושלמי חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכן של מעורב ירושלמי

בין שפע הדוכנים אשר ממוקמים בכניסה לגן האירועים או לאולם, מציבים גם דוכן אשר מגיש מעורב ירושלמי. המאכל מורכב מנתחים של איברים פנימיים כמו טחול, כבד ולבבות עוף אשר צולים אותם יחד על הפלנצ'ה, או במחבת עם המון קוביות או רצועות של בצל חתוכות. בזמן ההכנה מוסיפים למאכל זה גם חזה עוף חתוך, חזה הודו, תבלינים מתאימים כמו פלפל, מלח, כמון, כורכום ועוד.

השילוב של הסוגים השונים של הבשרים אשר מתערבבים זה עם זה יוצר טעמים חדשים ולא מוכרים, כאשר ניכרת השפעה רבה של הטעמים אשר עוברים מפריט לפריט ולכן יוצרים יחד מרקם ייחודי ויוצא דופן.

בחירה של דוכן באירועים

בפגישה של השף של נויה פוד עם המארחים הוא מציע פעמים רבות לקבוע שבאחד מהדוכנים יוגש מעורב ירושלמי וזאת כיוון שיש לכך דרישה רבה וברוב המקרים כל הכמות שמכינים במטבח של מאכל זה, מתחסלת במהלך הערב. כיוון שהמטרה היא להציע לאורחים מאכלים שהם אוהבים לאור השילוב המנצח, ההמלצה של השף בדרך כלל מתקבלת בברכה ואכן במהלך האירוע רואים את התורים במקום ספציפי זה של אנשים שממתינים לקבלת המעדן ולא אחת הם מסיימים את המנה הראשונה ועומדים שוב בתור, כדי ליהנות ממנה איכותית נוספת.

הכנה של מעורב ירושלמי

אופן ההכנה של מעורב ירושלמי הוא הבסיס להצלחת המאכל. למטבח של אולם האירועים מגיעה סחורה בטיב מעולה מספקי הבשר. כל פריט נבדק ומתבצעת בקרה על איכותו לפני שמכינים ממנו מטעמים. רק לאחר האישור השף וצוות הטבחים חותכים את הכמות הנדרשת של הבשר ומכינים אותה לקראת האירוע כך שהכול יהיה טרי ומתובל כראוי.

לאורכו של כל האירוע עובדי המטבח מזרימים לדוכן האוכל כמויות נוספות של קערות ובהן מעורב ירושלמי הכולל את כל סוגי הבשרים כשהם מעורבבים היטב ומתובלים וכך האורחים נהנים מאספקה שוטפת של מאכל זה.

תוספות למעורב ירושלמי

בדוכן של מעורב ירושלמי נהנים האורחים מצלחות שעליהן המלצרים מניחים את התבשיל החם. אפשר לאכול אותו עם מזלג או לחלופין להניח הכול בתוך פיתה או לאפה. אפשר להוסיף לכך סלטים פיקנטיים או חריפים, טחינה, חומוס ואופציות מדהימות נוספות לשילוב מנצח.

בחירה של דוכנים לאירוח

המארחים מכירים בדרך כלל את כל האורחים שאמורים להגיע, או את חלק מהם ולכן קל להם יותר לבחור עבורם אילו מאכלים יוגשו בדוכנים השונים. כאשר יודעים שהקהל אוהב מעורב ירושלמי, בוחרים גם אופציות של פריטים דומים שסביר להניח שקהל זה יאהב, כמו שווארמה אשר חותכים במקום מתוך המתקן החדשני, קבבים איכותיים שצולים במקום על הפלנצ'ה ונתחי בשר כמו רוסטביף או סינטה שחותכים במקום.

אולי יעניין אותך המאכלים הייחודיים העשויים מבשרים מעושנים

דילוג לתוכן