חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

היצע גדול של עגלות אוכל לאירועים

מארחים רבים בוחרים להציב בכניסה לאירוע עגלות אוכל לאירועים של נויה דוכני מזון לאירועים וזאת עקב האופציות המגוונות, אשר מאפשרות להציע לאורחים סוגים רבים של מאכלים, כדי שכל אחד מהם ימצא את הטעמים הנכונים עבורו.

מבחר של דוכני מזון

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים נפגשים עם המארחים כדי לקבל מידע על הרכב האורחים, אם מדובר במשפחות עם ילדים קטנים, אנשים צעירים, מבוגרים, רק אנשי עסקים וכו'. בהתאם לנתונים הללו, השפים מציעים תמהיל נכון של עגלות אוכל לאירועים ובדרך זו כל אחד מהמוזמנים ייהנה משפע של אפשרויות טעימות.


להזמנת עגלות אוכל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


מזון מכל העולם

על עגלות אוכל לאירועים אשר מוצבים בכניסה לאולם יש כמה סוגי מזון בקונספט אסיאתי כמו נודלס, פריקסה יפני, דים סאן הסיני ושלל תוספות האופייניות למאכלים הללו, כמו חמוצים בעלי טעם ייחודי.

על דוכן אחר יוצעו לאורחים מגשים גדולים מלאים ברולים צבעוניים של סושי, עם רצועות של ירקות כמו אבוקדו, צנון יפני, גזר ורצועות של חביתה. בנוסף לכך בחלק מהגלילים יהיו גם רצועות של דגים נאים כמו סלמון וטונה. דוכן זה יהיה אחד הדוכנים הפופולריים ביותר, לאור האהבה הגדולה של הציבור לאוכל האסייתי ובמיוחד לסושי.

שפע של בשרים

לאוהבי הבשר ימתינו כמה גדלים של המבורגרים שאפשר לאכול אותם בתוך לחמנייה ייעודית לקציצת הבשר המשובחת. כריכוני ביס, או לחמניות גדולות ובפנים התוספות האהובות כמו חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, מיונז, קטשופ ועוד.

על עגלות אוכל לאירועים יהיו גם סוגים נוספים של בשרים כמו אסאדו שהם חגיגה לחך כיוון שהם צלויים על הגריל, עם המון תבלינים נפלאים.

דוכן השווארמה הישראלי

דוכן שווארמה הוא אחד מסוגי המזון שאהובים מאד על הישראלים ולכן כאשר יש עגלות אוכל לאירועים מנתבים עגלה אחת עבור הציר המסתובב של השווארמה שמורכבת בדרך כלל מפרגיות עם נתחי שומן כבש עסיסיים. המלצר חותך עבור הלקוחות נתחים איכותיים והם נהנים להניח אותם בתוך פיתה עם שלל תוספות כמו טחינה, חומוס, חמוצים, פלפל חריף, סלט ירקות קצוץ דק דק ועוד. המשתתפים נהנים גם מכדורי הפלאפל החמים אשר מונחים בקערה עבורם ואפשר לאכול אותם כך, או להניח כמה מהם בתוך הפיתה המיוחדת.

אהבת הדגים

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מודעים לאהבה הגדולה של חלק מהמוזמנים לדגים ולכן הם מציעים להם דוכן שיש בו מגשים של סביצ'ה דגי ים וגם פיש & צ'יפס או קריספי סלמון עבור אוהבי הדג הוורדרד והכל כך טעים.

שילובים של ירקות טריים

הישראלים אוהבים מאד סלטים טריים ולכן הם נהנים משילובים מפתיעים שמכינים השפים של נויה דוכני מזון ואירועים, אשר כוללים סוגים שונים של ירקות עם רטבים מפתיעים ותוספות יוצאות דופן. או לחלופין מגש עמוס בהמון ירקות חתוכים כמו עגבניות שרי בכל הגוונים, רצועות של פלפלים צבעוניים, פטריות, מלפפונים ועוד המון אפשרויות.

קראו עוד קייטרינג לבר מצווה בבית

דילוג לתוכן