חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הלהיט בכל אירוע הוא לחמניות באן

הקהל שמגיע לאירועים השונים נתקל כבר בכניסה בדוכני מזון עשירים, אשר כל אחד מהם מציע מטעמים שונים, חלקם מוכרים ומקצתם חדשים.


להזמנת לחמניות באן חייגו עכשיו: 072-2119587


לחמניות באן

אחד הלהיטים בתחום דוכני המזון בשנים האחרונות הוא לחמניות באן יפהפיות, בהירות וטעימות. המוצר הווייטנאמי שרבים מכירים אותן ממסעותיהם בעולם ובעיקר במדינות מזרח אסיה כמו סין, ווייטנאם ויפן, הגיע לישראל והקהל קיבל אותו באהבה גדולה.

הייחוד בלחמנייה זו לעומת הלחמניות האחרות שאנו מכירים הוא בכך שזוהי לחמנייה אוורירית אשר מכינים אותה מקמח, שמרים, סוכר ומרכיבים נוספים ולאחר מכן מאדים את הבצק בכלי ייעודי. התוצאה היא לחמנייה בגוון בהיר מאד בעלת טעם מתקתק וניחוח נפלא.

בזכות כל היתרונות הללו, הציבור נהנה מאד לאכול לחמניות באן ובבתים רבים בני הבית מגלים מומחיות, מכינים לבד את הבצק ומאדים אותו וכך נהנים מהריח שנישא ברחבי הבית ומהטעם המופלא.

לחמניות באן בדוכני אוכל

בתכנון הפאן הקולינרי בדוכני אוכל, המחשבה היא להעניק לאורחים טעימה ממעדנים שהם לא אוכלים בדרך כלל ביום יום ולכן הם מאד ייהנו מהם באירועים כמו בחתונות או באירועים עסקיים.

לחמניות באן מתאימות להגשה הן באירועים שהם על טהרת הבשר והן באירועים שהם צמחוניים או טבעוניים. לכן אפשר ליהנות מכל העולמות ולייצר את הלחמניות הללו לכל סוגי האירועים. האופציות למילוי של הלחמניות הללו הן מאד מגוונות והשפים היצירתיים ממציאים מדי פעם אפשרויות חדשות כדי להגיש למשתתפים באירועים את השילובים המנצחים בכל קטגוריה.

באירועים רבים אפשר לראות התקהלות של אורחים רבים אשר מעוניינים לטעום את הלחמנייה המפורסמת כיוון שהם עדיין לא מכירים אותה. מצד שני מגיעים כל אלו שמאד אוהבים לחמנייה זו ולכן הם רוצים לאכול אותה עם המילוי המוצע. בשתי האופציות רוב האורחים יסיימו את הלחמנייה ויעמדו שוב בתור, כדי ליהנות מלחמנייה משובחת נוספת.

מילוי בלחמניות באן

בארוחות בשריות אפשר לחתוך סוגים שונים של בשר לרצועות כמו אנטריקוט, שווארמה, חזה עוף שניצל, או סוגים אחרים של בשר ולהניח אותם בתוך הלחמנייה. כמו כן משלבים בה סוגים שונים של ירקות כמו חסה, עגבניות שרי, או סלט טרי אשר מורכב משלל ירקות העונה. האורח נהנה מכל ביס לאור ההתאמה המושלמת בין הלחמנייה, הבשר והירקות הרעננים.

בארוחות צמחוניות או טבעוניות אפשר למרוח בתוך לחמניות באן ממרחים שונים כמו ממרח פטריות, אבוקדו, עגבניות מיובשות, ספייסי, מיונז ועוד. מעל הממרחים אפשר להניח פטריות מוקפצות, או כל סוג אחר של סלט ירקות אשר מתאים בטעמיו לממרח והתוצאה היא לא פחות ממצוינת. אופציה נוספת היא הכנת סלט אשר כולל טופו, ירקות ועשבי תיבול ריחניים אשר מעניק ללחמניות באן טעם יוצא דופן.

בפעם הבאה כשתגיעו לאירוע, חפשו את הדוכן שמציע לחמניות באן, כך תצטרפו לקהל המעריצים הגדול של לחמנייה ייחודית זו.

אולי יעניין אותך המאכלים הייחודיים העשויים מבשרים מעושנים

דילוג לתוכן