חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חברת קייטרינג מקצועית – אירוע בבית שמאורגן היטב

בעבר מארחים שבחרו להזמין אורחים לאירוע שמאורגן בבית, טרחו כמה ימים לפני כן והכינו הרבה מאד מטעמים בהתאם לסוג האירוע ולמאכלים המתאימים ביותר עבורו. הם נערכו לכך מראש ערכו קניות, בישלו, אפו, טיגנו והכינו גם קינוחים מושקעים לאורחים.


להזמנת חברת קייטרינג מקצועית חייגו עכשיו: 072-2119587


חברת קייטרינג המטפלת בנושא אירוע בבית

כדי לחסוך את כל כאב ראש הזה, הרבה יותר נכון להשאיר זאת למקצוענים ולשכור את שירותיה של חברת קייטרינג שתבצע את הפעולות הגסטרונומיות לשביעות רצונם של האורחים.

לאחר שבוחרים את חברת הקייטרינג שקיבלתם עליה המלצות, תהליך העבודה הוא להיפגש עם השף כדי לתאם את לוחות הזמנים, הנושא הקולינרי וכל נושא הלוגיסטיקה.

בחירת הפאן הקולינרי באירוע

השף ערך כבר הרבה מאד פעמים אירוע בבית ולכן יש לו מסגרות מוכנות מראש של כמויות המזון שכדאי להכין על פי סוגיו. השלב הראשון הוא קבלת מידע מדויק עד כמה שאפשר על הקהל שאמור להגיע. אם מדובר באנשים מבוגרים, משפחות, הרבה ילדים, אנשי עסקים וכו'. כמו כן חשוב לדעת אם יש ביניהם צמחוניים, טבעונים ומי שמקפיד לאכול מאכלים ללא גלוטן. ברוב המקרים המארחים מכירים את רוב המידע ובעזרתו אפשר להגיע להתאמה מקסימלית.

השף מקבל מידע על כמות המוזמנים, היכן ייערך האירוע המשמח ומה המועד, אם מדובר באירוע צהריים או ערב כדי להיערך בהתאם.

החלטות על המנות למשתתפים

על פי הנתונים השף יציע כמה סוגי מנות בשריות עבור דוכני המזון שירוכזו בחצר בכניסה, כמו המבורגרים, שווארמה, בשר על הפלנצ'ה, אסאדו ועוד. בנוסף לכך יוכנו תוספות שמשתלבות מצוין עם המאכלים הבשריים, תוך מתן דגש לחדשנות הן בבחירת התוספות, בהרכבים ובתבלינים כדי ליצור מאכלים מעוררי השראה. כך הוא מציע אורז עם מרכיבים מפתיעים, תפוחי אדמה בטעמים משובחים ירקות שורש מבושלים ומבחר גדול של סלטים בטעמים ייחודיים.

גולת הכותרת הם הקינוחים שיוגשו לקראת תום האירוע. שולחן מעוצב בקפידה ועליו יונחו שלל קינוחים צבעוניים ומפנקים, שהוכנו מחומרי גלם בטיב מעולה, שילוב של שוקולד משובח, כוסות של קינוחים אישיים, מקרונים ועוד.

לוגיסטיקה ביום האירוע

כדי לארגן אירוע בבית יש לדאוג לציוד בהתאם לכמות האורחים. לכן מתאמים מראש אילו פריטים על עובדי חברת הקייטרינג להעביר לבית זה כבר בשעות הבוקר כדי שיהיה זמן לארגן את כל הפריטים לשעת האירוע.

חברת הקייטרינג דואגת עבור אירוע בבית לפריטים כמו שולחנות הקיימים בגדלים שונים, הן עבור הגשת המזון והן עבור הישיבה של האורחים סביב השולחנות, כיסאות איכותיים לישיבה נוחה, כלי הגשה כמו קערות עם טקסטורה יפה, צלחות בגדלים שונים, כוסות לשתייה קלה, לסוגים שונים של יין ואלכוהול ולשתייה חמה. כמו כן השכרת סכו"ם לאירועים, כפות הגשה, תבניות, מפות, מפיות וכל מוצר נוסף שיש בו צורך.

חברת הקייטרינג שעובדיה מיומנים בכך, יעבירו את כל הציוד בבוקר ואת כל המזון המוכן בדיוק בשעה שנקבעה מראש.


דילוג לתוכן