חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן שיפודי סלמון בפנקו

 

דוכן שיפודי סלמון בפנקו הוא אחד הדוכנים הפופולריים באירועים וולכן חברת הקייטרינג מקפידה להפעיל דוכן זה ברוב האירועים.

דג הסלמון 

הסלמון הוא דג מאכל פופולרי. הוא נחשב דג בריא הודות לתכולה הגבוהה של חלבון ואומגה שלוש בבשרו ורמות נמוכות של שומן. צבע בשרו של דג הסלון נע בין כתום לאדום ולכן יוצר נראות מאד מרשימה, מקור פיגמנט הצבע הוא באכילת סרטנים.


להזמנת דוכן שיפודי סלמון בפנקו חייגו עכשיו: 072-2119587


פנקו 

פנקו הם פירורי לחם שמקורם במטבח היפני. בדומה לפירורי לחם מערביים, הפנקו מיוצרים מלחם שנאפה במיוחד למטרה זו ונטחן לאחר הליך האפייה. הפנקו מתאפיין במרקם פריך יותר ובפירורים גדולים יותר. פירורי פנקו מתאימים לציפוי מאכלים שעוברים טיגון עמוק והם מעניקים להם מרקם פריך יותר וסופגים כמות פחותה של שמן.

 

כיצד נכין את הסלמון בדוכן שיפודי סלמון בפנקו 

את הפנקו מערבבים בקארי, כמון, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, אבקת שום, אבקת בצל, אורגנו, פלפל שחור ומלח. את קוביות הסלמון טובלים בביצה טרופה ומצפים בתערובת הפנקו והתבלינים. משפדים את הקוביות על שיפודונים ומטגנים בשמן עמוק. מגישים על מצע של עלי תימין טריים.

 

 מדוע דוכן שיפודי סלמון בפנקו כל כך פופולרי? 

בחירת דוכנים לאירוע נעשית על פי כמה מדדים: קלות ההכנה, מהירות ההכנה, צורת ההגשה, נוחות האכילה והערכים התזונתיים במאכל. בכל אירוע נמצא דוכנים בשריים, דוכנים על בסיס דגים ודוכנים צמחוניים, טבעוניים.

דוכן שיפודי סלמון בפנקו עונה על כל המדדים, הוא דג בריא, קל ומהיר הכנה, מוגש על שיפוד כך שקל לאכול אותו.

כמו כן דג הסלמון נחשב מאכל יוקרתי.

יהיו שיטענו שהטיגון הופך את המאכל לפחות בריא, דבר כשלעצמו הוא נכון, אך בל נשכח את פירורי הפנקו שייחודם בזה שאינם סופגים שמן בטיגון ולכן במקרה זה הטיגון אינו משמעותי.

 

היתרון של הגשת סלמון בפנקו

בקונספט של דוכני מזון האורחים אינם ישובים ליד שולחנות, אלא מסתובבים בין הדוכנים ובוחרים מאיזה דוכן לטעום. הדגש הוא על לטעום, כי המנות שמוגשות הן מנות קטנות, מנות שמיועדות לטעימה, כדי לאפשר למוזמנים לבקר ולטעום מכמה שיותר דוכנים. האכילה לרוב מתבצעת בעמידה, כך שיש חשיבות רבה להגשה ולצורת האכילה, לא יוגש בדוכן אוכל שמצריך אכילה בסכין ומזלג ולא יוגש אוכל עם עצמות. דוכן שיפודי סלמון בפנקו תואם בדיוק לקונספט ועונה על כל הדרישות.

 

כל דוכן הוא חוויה קולינרית שלמה ודוכן שיפודי סלמון בפנקו מזמן את החוויה בצורה מושלמת וצבעונית. כל הליך ההכנה נעשה בדוכן בזמן האירוע, משתתפי האירוע רואים כיצד מכינים את השיפודים, כיצד מטגנים אותם, וכיצד מעצבים אותם בצלחת ההגשה. דוכן שיפודי סלמון בפנקו הוא אטרקטיבי לא רק בגלל הטעם אלה בגלל החוויה שמזמן הדוכן לאלו שממתינים לקבל את המנה. התגודדות המוזמנים סביב הדוכן יוצרת סקרנות אצל המתבונן מהצד ומושכת אל הדוכן עוד ועוד מוזמנים.

דילוג לתוכן