חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון בירושלים

דוכני מזון בירושלים

לאירועים בירושלים מגיע קהל רב הן בני משפחה והן חברים. האירוע מתקיים בירושלים שזו העיר היפה ביותר בעולם כולו ובעלת מראות אותנטיים לאורכה ולרוחבה, האורחים מצפים לרמה קולינרית יוצאת דופן המותאמת לשילוב של ירושלים כעיר הקודש ובירת הקולינריה.


להזמנת דוכני מזון בירושלים חייגו עכשיו: 072-2119587


בחירה של מטעמים לאירוע

דוכני מזון ירושלים הם אותנטיים והמטרה היא שהם יזכירו ולו משהו מהאווירה הססגונית של שוק מחניודה עם הניחוחות הייחודיים שלו. זו הסיבה שהבחירה של התפריט באמצעות השף נעשית באופן מדוקדק תוך בחינה של הרבה מאד אופציות. השף מציע למארחים את האפשרויות הגסטרונומיות שלדעתו יזכו להצלחה הגדולה ביותר בקרב הקהל. ההצעה הזו מבוססת על אירועים קודמים שנערכו בירושלים ובהם הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים הציעו את האפשרויות המובילות ואכן הייתה הצלחה עצומה למאכלים האותנטיים האלו.

פריסה של דוכני מזון בירושלים

קו החשיבה הוא לבצע פריסה של דוכני מזון בירושלים בכניסה לגן האירועים או לאולם. השטח בין דוכן לדוכן יהיה רחב ככל האפשר כדי לאפשר זרימה של אנשים ולא ליצור צפיפות ליד חלק מהדוכנים. כל אחד מהדוכנים יהיה מקושט ומרשים ויהיה בו סוג אחר של מאכל מתוך המגוון שעליו הוחלט. תמיד יהיו דוכנים שהמטעמים שלהם אהודים מאד כמו דוכני סושי על כל סוגיהם, הן עם דגים והן בלעדיהם, דוכן שווארמה חמה של פרגיות עם כבש שנחתכת ישר מהשיפוד ומוגשת עם תוספות נהדרות.

המטרה של דוכני מזון ירושלים היא לתת לאורחים טעימות קטנות ממבחר גדול של מאכלים שמבוססים על מאכלים ישראלים, מאכלים המאפיינים מדינות שונות בעולם כמו יפן או סין. מדובר במאכלי פינגר או ביס ולכן האורחים אינם זקוקים לסכו"ם, אלא רק לצלוחית קטנה וכך הם אוכלים את האופציות השונות המוצעות בכל דוכן.

המשתתפים נהנים גם מדוכן משקאות עשיר שיש בו שפע של שתייה צוננת, שתייה מוגזת, יינות משובחים, קוקטיילים צבעוניים, בירות מהחבית ושמפניות. כך של האורחים נהנים מהטעמים האלו שמתווספים לשביעות הרצון שלהם מהמאכלים המתובלים והטעימים.

מאכלים המאפיינים את ירושלים

לבקשת המארחים נויה דוכני מזון לאירועים בוחרים שני מאכלים יוצאים דופן שהם אותנטיים ולכן הם גולת הכותרת של ירושלים ושל השוק הצבעוני. המוזמנים ייהנו ממחבתות קטנים שבכל אחד מהם יש שקשוקה נפלאה וריחנית, עם ביצה או שתי ביצים, רוטב עגבניות משובח והמון תבלינים. כל אורח יקבל לחם חם או פיתה חמה ואין ספק שזו חגיגה מושלמת.

אופציה נוספת של מאכל שמזכיר את מה שקורה בשוק מחניודה הוא בורקס טורקי שמוגש בארוחות חלביות. הוא מוגש חם עם היצע של גבינות או תפוחי אדמה בתוכו. הבצק השמנוני מזכיר לכולם את בית אמא ולידו נהנים האורחים מביצים קשות ושלל תוספות, כמו סלטים טריים וצבעוניים עם תוספות מפתיעות.

אתם רוצים לתכנן אירוע נפלא? בשביל זה אנחנו כאן. דברו אתנו ונשמח לתאם את המפגש ואת האירוע.

דילוג לתוכן