חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועים במרכז

 

דוכני מזון לאירועים במרכז

 

אורחים רבים אשר מגיעים מעת לעת לאירועים בתל אביב, ראשון לציון ובערים נוספות באזור המרכז נהנים מאד מהמאכלים הנפלאים שמוגשים באופציה של דוכני מזון לאירועים במרכז, כיוון שהם בשלל סגנונות קולינריים וכולם טעימים.

 

ההרכב של דוכני המזון

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מודעים לכך ולכן הם קובעים את כמות הדוכנים על פי צפי כמות האורחים ובהתאם לכך מחליטים אילו מאכלים יוגשו בכל אחד מהם. קו החשיבה הוא להעניק מבחר גדול של מטעמים ראשוניים מיד כשהאורחים מגיעים, אחרי נהיגה ארוכה ויום עמוס.

כיוון שיש מינגלינג ברחבת הכניסה לאולם או לגן האירועים, יוצרים שילוב מופלא בין פריטי מזון קטנים יחסית שהן מנות שאוכלים בביסים בודדים ואין צורך להיעזר בסכו"ם. כך כל המוזמנים נהנים משיחות עם חברים ובני משפחה שלא פגשו מזמן ובמקביל הם נהנים גם מהמטעמים.

 

תפריט לאירועים מוצלחים

בחירה של תפריט מתבצעת לאחר שהמארחים נפגשים עם השף כמה שבועות לפני האירוע. הם נהנים מטעימות של המטבח המעולה והיצירתי. לחברת הקייטרינג חשוב ליצור חידושים ושילובים מסקרנים בין פריטי מזון שונים. השילובים הללו יוצרים עונג בחך ולכן כאשר המארחים אמורים לבחור בין מנה זו למנה אחרת, הם בדרך כלל יעדיפו מרקם יוצא דופן וסוג של מאכלים שלבטח יהיה אהוב על המשתתפים. הקהל מצביע ברגליים ולכן כאשר רואים שחלק מהמוזמנים מגיעים שוב לדוכנים, ברור להם שההחלטה היא נכונה.

 

דוכנים מפתיעים בכל אירוע

השף של נויה דוכני מזון לאירועים דואג להפתיע את ציבור המשתתפים ולכן יש תמיד כמה דוכנים בעלי אופי ייחודי, מאכלים שאנשים רבים אינם מכירים אך הם תמיד שמחים לטעום. כך הוא מכניס לאפשרויות ההכנה וההגשה את לחמניות באן המגיעות מהמזרח הרחוק והמראה הלבן שלהם סוחף את האורחים ליהנות מלחמנייה בעלת מראה ייחודי וטעם יוצא דופן.

או לחלופין על אחד הדוכנים ימתינו למוזמנים מגשים עמוסים במאכלים ישראליים מובהקים כמו פלאפל עם תוספות אהובות כמו טחינה, סוגים של חומוס, סלט חריף, חמוצים ועוד. התורים הארוכים בדוכנים השונים הם העדות לכך שיש דרישה לתפריט ייחודי ומגוון.

 

הטעמים הרצויים בכל אירוע

הישראלים מטיילים בכל העולם ולכן הם סיגלו לעצמם מנהגים הקשורים לסוגים ספציפיים של מזון. אחת האופציות המוצלחות בכל אירוע היא מגשים עמוסי סושי צמחוני או סושי עם דגים, יש לכך דרישה עצומה ולכן מניחים מגש אחד, הוא מתרוקן מהר מאד ולכן מניחים מגש ענק נוסף וכך הלאה לאורך כל הזמן שבו דוכני המזון פעילים.

אהבה נוספת של הישראלים היא דוכן השווארמה שמציע נתחים של שווארמה המורכבת מסטיקים של פרגיות המתובלת בדרך כלל במעט שומן כבש ויוצרים טעמים עסיסיים ונפלאים. המלצר מגיש את הנתחים הללו בצלוחית או בפיתה ואפשר להוסיף לכך את כל המטעמים הנלווים כמו חומוס בשלל צורות הכנה, טחינה, סלט עגבניות חריף, חמוצים, ירקות ועוד.

אם גם אתם מחפשים את התפריט המתאים ביותר שיכתיר את האירוע שלכם כמוצלח, אנחנו כאן לשירותכם.

 

אולי יעניין אותך דוכני מזון לחתונה

דילוג לתוכן