חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

ערב בשר ביתי פרטי – מושלם לאוהבי בשר

מתוך הרצון לחדש ולשדרג את ערבי הבילוי עם חברים, האירועים וסתם סיבה למסיבה, עלה וצמח הטרנד החדש של ערבי בשר. הערב לא יתאים לצמחונים ולטבעונים, אך אצל כל שאר האורחים ערב זה יעורר את החושים ויענג את החך.


להזמנת ערב בשרים בבית חייגו עכשיו: 072-2119587


מה זה ערב בשר?

לא מדובר פה בסתם מנגל, או "על האש" ואפילו לא ברביקיו. ערב בשר כולל הכנה של נתחים איכותיים ומושלמים של בשר משובח הנפרסים מול האורחים והסועדים. הבשרים מקבלים טיפול מקדים של יישון, עישון, תיבול והשרייה במרינדות שונות, הכול בהתאם לסוג הבשר ולבחירת הלקוח.

מה אוכלים בערב בשר?

עיקר הערב הוא כמובן המון בשר. נתחים איכותיים ברמת פרמיום של פיקנייה, טומהוק, פילה בקר, אנטריקוט אנגוס, דנבר קאט, שייטל, אסאדו, ספייריבס ועוד. אם השמות האלה נשמעים לכם מוזר או בשפה אחרת, עוד לא חוויתם ערב בשר איכותי. הנתחים מוצגים על שיפודים ענקים ונפרסים ישירות לצלחת עם הסברים על הנתחים, צורת הבישול והתיבול.

רק בשר?

הרעיון המרכזי הוא להתמקד בבשר, אבל כמובן שיש גם מנות פתיחה כמו שיפודי עראיס, קרואסון אסאדו, באן בריסקט ועוד, כל מנה מלווה ברוטב מתאים כמו טחינה סלק, סילאן, שבבי בצל קארי ועוד. לצד הבשרים יוגשו תוספות מסורתיות כמו תפוחי אדמה או סלטים טריים.

הצגה של הכנת הבשר

צורת ההגשה היא חלק משמעותי בערב בשר. מעבר לטריות, לטעמים ולאיכות, האוירה צריכה להיות מתאימה ומדהימה. ההגשה צריכה להיות אסתטית, מרשימה, עם דקורציה ואביזרים מתאימים. כדי לתת תחושה לאורחים ולקהל אפשר להשתמש בעשן, אפקטים של קרח יבש וריחות. חשוב ביותר שהמגישים, הגרילמנים והצוות כולו יופיע בתלבושת מתאימה ואחידה עם כלים המתאימים לבשר, בוצ'רים לחיתוך בשר לוהט

ומה לקינוח?

כדאי להחליט מראש אם האירוע הוא כשר ואם יש צורך בקינוחים פרווה. מבחר קינוחי הפרווה הוא עשיר ביותר והטעמים מעולים! אפשר להגיש מקרונים צבעוניים, מאפים מתוקים, ארטיקים שונים מפירות העונה, קינוחי כוסות במגוון טעמים וצבעים ועוד. בנוסף לכך, פלטות של פירות צוננים על קרח יבש עם אפקט עשן שמעניק אווירה מסתורית לכל האירוע.

לא לשכוח לשתות

לצד כל האוכל הזה יש לדאוג לשתייה קלה, מים, מוגזים וכו' וכמובן לא לשכוח היצע עשיר של בירה וגם אלכוהול. בערב בשר האפשרויות רבות וכל סוג של אלכוהול יתאים את עצמו למנה. יין לבן מתקתק, יין אדום עשיר וכבד, בירה צוננת, קוקטיילים צבעוניים ואפילו משקאות כבדים כמו ויסקי יתאימו. זכרו רק לא להגזים בשתייה ולמנות נהג לדרך חזרה הביתה.

למי מתאים?

ערב בשר יכול להתאים לכל מי שאוהב לאכול. מסיבות חברים, ערבי חברה, אירועים משפחתיים ועוד. רצוי שמספר המשתתפים יהיה מעל עשרה אנשים מכיוון שמדובר בהרבה בשר ובנתחים גדולים. יש להביא בחשבון את האורחים הצמחונים והטבעונים ולדאוג עבורם לחלופות מתאימות וליידע מראש במדובר בערב בשר.


להזמנת גרילמן עד הבית

דילוג לתוכן