חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל לאירועים- ההשקעה המתבקשת


מה כבר אפשר לחדש בתחום האירועים שעוד לא חידשו? מה כבר אפשר להציע שעוד לא הציעו? תופתעו אבל בכל כמה זמן נכנס טרנד חדש וכולם מופתעים ואומרים בקול "איך לא חשבו על זה קודם??" אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל אלא פשוט להשקיע במה שהכי חשוב. ואחד הדברים הכי חשובים באירוע הוא האוכל. כולם הרי ידברו על האוכל בסופו של דבר. אז אם אתם רוצים להפתיע עם האוכל, להשקיע באירוע ואולי אפילו לחדש- דוכני אוכל לאירועים זה מה שאתם צריכים.


להזמנת דוכני אוכל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


אם תשקיעו בדוכני מזון תרוויחו אורחים שמחים

אם אתם רוצים להשקיע באירוע ולהפתיע את האורחים שלכם או פשוט לפנק אותם- אז תשקיעו באוכל. לא משנה מה יהיה באירוע בסופו של דבר אנשים בעיקר ידברו על האוכל וזה מה שמשאיר את רוב הרושם במהלך האירוע ולאחריו. זו אחת הסיבות שדוכני אוכל לאירועים הם ההשקעה המתבקשת.

עד לא מזמן היתם מגיעים לאירוע- כל אירוע, בין אם מדובר בחתונה או דוכני מזון לבת מצווה, השקה או מסיבת חברה- והיו דוכנים פשוטים ארוכים כאלה ישנים עמוסים באוכל, בופה שצריך לעמוד בו בתור כמו לאוכל בבית המלון ולחכות להגיע למנה שאתם אוהבים. דוכני אוכל לאירועים מציעים אפשרות אחרת- יותר נכון סוג של פיתרון- דוכנים מעוצבים המתאימים לאווירה של האירוע, לעיצוב הכללי ולקונספט אם קיים. אפשר להזמין מראש כמות דוכנים המתאימה למיקום ולגודל האירוע ולכמות האנשים ולבקש שהדוכנים יהיו מעוצבים בהתאם, או לבנות את הקונספט של האירוע סביב ההיצע הקיים של הדוכנים בחברה אליה פניתם. כל דוכן אוכל מגיש סוג אחר של כיבוד לפי כמות האנשים הקיימת ולפי הכמות שהוזמנה וסוג האוכל המבוקש. אפשר להזמין מגוון סוגים וסגנונות של מאכלים מכל העולם ולהציג דוכני אוכל שונים כך שתהיה בחירה לכל המוזמנים לנסות ולטעום טעמים חדשים.

דוכני אוכל לאירועים- אוכל ברמה גבוהה:

לא מדובר בלחסוך או בלרדת ברמה- ממש ממש לא! האוכל שמוגש בדוכני האוכל הוא אוכל ברמה אשר מכינים ומבשלים אותו שפים ממש כמו האוכל שמוגש לשולחנות או בבופה פשוט קונספט ההגשה הוא אחר. יש את הנראות ואת העיצוב, את צורת ההגשה, את התפאורה- את המשחק של ההגשה עצמה וכל אלו מתווספים לטעם המשובח של האוכל שמוגש ולא גורעים ממנו.

שוב- לא צריך לחדש בתחום האירועים, גם אירוע כביכול רגיל שמוקע עד פרטיו הקטנים ללא גימיקים וחידושים יכול להיות אחד האירועים הכי טובים והכי זכורים. אבל עצה שלנו? באוכל תשקיעו. באירוע צריך אוכל טוב (ובחיים בכלל) ואם כבר אז תשקיעו בדוכני אוכל לאירועים!


גולשים נוספים התעניינו גם בסדנאות סושי – ללמוד מהטובים ביותר!

דילוג לתוכן