חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל לבת מצווה

הילדה שלכם בת שתיים עשרה? היא בשנת בת מצווה והתחלתם ביחד כבר לתכנן את אחד האירועים הגדולים והחשובים ביותר של השנה הזו? אנחנו פה בשביל לעזור לכם ברשימה של כל מה שאתם צריכים לדאוג לו לקראת האירוע מהחלטה על איפה חוגגים דרך בחירת דוכני אוכל לבת מצווה ועד מה היא צריכה ללבוש.


להזמנת דוכני אוכל לבת מצווה חייגו עכשיו: 072-2119587


בת מצווה- רשימת דברים שצריך לדאוג להם

אז יש בת מצווה יותר נכון יש תכנון של בת מצווה וברגע שמתחילים לתכנן ולארגן את האירוע ( לפחות שנה אחת קודם לכן…) צריך לדאוג לכל כך הרבה דברים ולכן חשוב ביותר להכין קודם כל רשימה של כל מה שצריך לעשות בכדי לא לשכוח.

  1. שמלה- אחד הדברים החשובים ביותר עבור ילדת בת המצווה ואם יש אחיות אז גם להן. חשוב להתחיל להסתובב ולחפש שמלות לפי מה שהיא אוהבת ולאחר שיש שמלה להתאים לה נעליים ותכשיטים. כמו כן גם האמא צריכה שמלה והאחיות ואם יש אחים וכמובן האבא- צריך בגדים חגיגיים גם הם.
  2. איפור ושיער- תנו לה להתפנק ביום ההולדת שבו היא הופכת רשמית מיחדה לנערה ותאפשרו לה איפור (אבל עדין) ותסרוקת שמתאימה לילדה בגילה כך שהיא תוכל להיראות ולהרגיש כמו נסיכה באותו היום.
  3. צילום- תחליטו מראש אם אתם רוצים צילום וידיאו וצילום סטילס או רק צילום סטילס ואם אתם רוצים מנגטים או כל גימיק אחר בכדי שתוכלו להזמין חבילת צילום מראש.
  4. מיקום- בהתאם לכמות האנשים שמוזמנים לאירוע תוכלו להחליט אם אתם מקיימים אותו באולם קטן או אולם גדול בגן אירועים במרכז או במתחם אחר. חשוב לבדוק את כל התנאים לגבי אותו מקום מבחינת אוכל, מה הוא מציע, כשרות וגם מינימום אנשים ומקסימום אנשים.
  5. מוזמנים- כדאי לדעת מראש כמה מוזמנים יש ואם יש יותר ילדים או מבוגרים ולהתאים את התפאורה של המקום, את המוזיקה את האוכל ואת הפעילות לקהל עצמו בכדי שיהנו ממנו.
  6. פעילות והפעלה- החליטו אם אתם רוצים אטרקציה של מופע או פעילות, רק אוכל ומסיבת ריקוגים- אם יש הפרחת בלונים ומצגת, אם המשפחה והחברות מתכוונים להפתיע את הילדה באירוע עצמו או שאולי הילדה רוצה לנאום או להופיע- יש לדאוג לכל אלה מול המקום בו אתם מקיימים את האירוע.
  7. מוסיקה- אם אתם רוצים מוסיקה לריקודים ומוסיקה לקבלת הפנים ומוסיקה שונה לאוכל כדאי לדבר עם התקליטן מראש או לדאוג לפלייליסט מוכן שיתנגן במהלך האירוע.
  8. דוכני אוכל לבת מצווה- כולם אוהבים דוכני אוכל! ואם זה גם דוכנים של ממתקים, מפל שוקולד, שערות סבתא ועוד אז בכלל! אל תשכחו לברר על דוכני אוכל לבת מצווה במחיר המשתלם ביותר שיוסיפו את הוואוו לאירוע שלכם.

יש כמובן עוד הרבה דברים לדאוג להם ולארגן לפני החגיגה ולכן חשוב לעבוד לפי רשימה בכדי לא לשכוח כלום!


אולי יעניין אותך גם קייטרינג לבר מצווה

דילוג לתוכן