חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרים על האש

 

אם אתם לא טבעונים או צמחוניים שלושת המילים 'בשרים על האש' מייד יעשה לכם חשק לאכול. אצל רוב האנשים רק המילה עוד לפני הריח עושה חשק לארוחת בשרים עם פיתות וחומוס וסלטים- ותכלס? זו אחת הארוחות הכי טובות שיש! ואין כמו הישראלים שאוהבים לעשות על האש ולנפנף על המנגל ולפתוח שולחן מלא כל טוב, ולמה לא? זה טעים וזה כיף וגם זמן חברתי מחבר. אבל עכשיו נוסיף לכם מילה שתעשה לכם עוד יותר חשק לאכול והמילה היא "קייטרינג" כלומר- "קייטרינג בשרים על האש" כלומר- אתם לא עושים כלום חוץ מלאכול!


להזמנת קייטרינג בשרים חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג בשרים על האש– בואו לאכול

נכון, זה כיף מדי פעם להיפגש כל החברים או המשפחה ולארגן על האש. לחלק את התפקידים של מי אחראי על קניית הבשרים, מי מכין את הסלטים, מי מביא את הבירות מי אחראי לכלים ועוד ועוד תפקידים- מי מארח ואיפה או שאולי עושים על האש בחוץ ואז צריך שולחנות ומפות ומחצלות… ורגע- אילו סלטים ומי מביא פיתות טריות? גם אם אתם מהחבורה הסופר מאורגנת תמיד שוכחים משהו כשעושים על האש בעיקר אם זה מחוץ לבית. אז למה להתעסק בכל זה? אתם לא מעדיפים פשוט להגיע כאורחים ולאכול?

כאשר אתם מזמינים קייטרינג בשרים על האש אז אתם לא צריכים לא להתארגן לפני ולא להתעסק בזה במהלך הארוחה ובטח שלא אחרי. הדבר היחיד שאתם צריכים לחשוב עליו הוא אילו מכנסיים נוחים ללבוש בכדי שתוכלו להנות כמה שיותר מהאוכל…

לא צריך לבחור נתחי בשר, לא צריך לקחת תורות על המנגל ובטח שלא צריך לקנות פיתות טריות לדאוג לחומוס ולהתחיל לחתוך סלטים. וגם לא צריך לבדוק אם לכל אחד יש את מה שהוא אוהב. כי הקייטרינג פשוט עושה עבורכם הכל. ואתם? באתם לאכול!

קייטרינג בשרים על האש- עושה עבורכם הכל

אתם מעדכנים את הקייטרינג (קראו עוד קייטרינג יוקרתי) כמה אנשים ומהן ההעדפות מבחינת בשר. מפה הם דואגים להכל- לבשר ולהכנה לתוספות ולהגשה. הם עושים את הנקיות מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר במסגרת התקציב שנתתם להם, הם דואגים לכל מה שתצטרכו מבחינת תבלינים ותוספות וגם להגשה. הם מגיעים לפני הזמן ומתחילים להכין ולתבל ולמנגל- אתם יכולים להצטרף עם הבירה או השתייה הקלה וליהנות בנתיים משיחה חברתית נעימה.

הם ידאגו לכם לתוספות ולפיתות הטריות, להגיש את הבשרים בדיוק במידת העשייה הנכונה בהגשה מעוררת תאבון, הבשר יוגש חם ובמידת העשייה שאתם אוהבים והם גם יפנו לאחר מכן. בשרים על האש כבר מעורר מחשבות אחרות….


אולי יענין אותך להזמין קייטרינג לאירועי חברה

דילוג לתוכן