חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סדנאות סושי – ללמוד מהטובים ביותר!

סדנת סושי

סדנת סושי

אם אתם אוהבים לאכול סושי (כמו כולם…) ותמיד חלמתם לדעת להכין בעצמכם ברמה גבוהה מספיק בכדי לארח ולהרשים את החברים שלכם ואת האורחים שלכם- אז תשמחו לדעת שאתם פשוט יכולים ללמוד לעשות זאת בסדנאות סושי.

סדנאות סושי- ללמוד הכל מההתחלה:

סדנאות סושי מועברות על ידי מיטב השפים המתמחים באומנות הגלגול (כן, כן, זו ממש אומנות!) ומעבר לעובדה שהם יודעים להכין את הסושי הכי טעים שתטעמו הם גם יודעים ללמד איך להכין אותו בצורה הטובה ביותר. כך שתרוויחו כפליים.

בסדנאות הסושי לומדים חומר תאורטי- כי חייבים להבין את העבר של המאכל המוכר והאהוב הזה, מאיפה הוא הגיע, אילו שלבים הוא עבר איך אוכלים אותו בכל מקום ומה שמים ולא שמים בו. המידע התאורטי מאוד מעניים כך שאל תוותרו על החלק הזה באף סדנא.

תוך כדי לימוד החומר התאורטי וההיסטוריה של הסושי תתחילו כמובן ללמוד את אומנות הגלגול של הסושי דרך כל היסודות. גם תגלגלו סושי, גם תשמעו סיפורים ומידע על ההיסטוריה של הסושי והחשיבות של האסתטיקה והיופי בבישול היפני וגם תאכלו סושי– תענוג!


להזמנת משלוח סושי לחצו כאן


לימוד סושי דרך כל היסודות:

סדנאות סושי מתרכזות בכל שלב ושלב של הכנת המעדן הזה בכדי שיצא לכם הסושי הטעים ביותר והטוב ביותר. בהתחלה תלמדו להכין את האורז בצורת בישול המתאימה לסושי ולתבל אותו בהתאם. לאחר מכן יסבירו לכם אילו סוגי דגים מתאימים לסושי ולמה וכמובן איך לחתוך אותם ולהוסיף אותם לסושי עצמו. לאחר מכן תלמדו על סוגי הרטבים המתאימים למאכל סושי וכמובן לא לשכוח- איך לחתוך ולהגיש את הסושי.

תלמדו להכין את הרולים בעובי הנכון ולהדק אותם כמו שצריך וגם איך לחתוך איך להגיש ואיך לאכול- שזה לא פחות חשוב מאשר ללמוד להכין את הסושי עצמו.

אינסיידאווט, רול רחב, רול צר, אצה בחוץ, קונוס, סושי בטמפורה, סושי צמחוני- עכשיו כל אלה לא יהיו רק חלק מהתפריט שאתם קוראים במסעדה או כשאתם מזמינים סושי הביתה- אלה יהיו סוגים של סושי שלמדתם להכין ואתם יכולים להכין בבית ולארח חברים בכיף או אפילו להביא למשרד ולהשוויץ שאתם הכנתם- מגיע לכם!

בסדנאות סושי תלמדו גם על כל חומרי הגלם של המטבח היפני- שרובם ייחודיים ובלעדיים לבישול היפני ובנוסף תלמדו להכין קינוחים יפניים מסורתיים שמגישים לאחר אכילת הסושי- מסושי פירות ועד קינוחים אחרים.

זה הרגע שאתם מפסיקים לרייר על המסך ומחפשים סדנת סושי להירשם אליה!


אולי יעניין אותך – דוכני מזון כשר

דילוג לתוכן