חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עמדות מזון לאירועים עסקיים

קייטרינג "נויה פוד" מציג סטנדרטים חשובים באירועים עסקיים, עמדות מזון טרנדיות, איכותיות מעוצבות ומזמינות.

אנו מציעים עמדות מזון כשרות ממגוון סוגים עמדות עם אוכל בשרי, אוכל חלבי ופרווה. כל האוכל מוכן על ידי שפים מובילים בתחומם ועשוי מחומרי גלם משובחים וטריים.

להזמנת עמדות מזון לאירועים עסקיים חייגו עכשיו: 072-2119587

 

למה כדאי גם לכם לבחור בעמדות מזון לאירועים עסקיים?

נוחות וחיסכון:

עמדות המזון מספקות פתרון מהיר ונוח להגשת אוכל. הן עשויות לחסוך כסף וזמן יקר.

עמדת מזון חוסכות עלויות של מלצרים, הן מפחיתות את הצורך בהפעלה של מטבח מקצועי ומסודר, הן חוסכות זמן בהכנת האוכל ומספקות במהירות אוכל למספר גדול של אורחים, הן מספקות מזון שכבר הוכן ונמצא במצב של מוכן להגשה ובכך הן חוסכות זמן בתהליך ההכנה.

הנאה לאורחים:

עמדת מזון יכולה ליצור חוויה חברתית ופרקטית לאורחים בזמן שבו הם מתעסקים בהכנת המנה שלהם. יצירת אווירה נעימה וחברתית סביב עמדת המזון יכולה לסייע לאנשים לפתח קשרים חדשים או לשמור על קשרים עם האורחים שאותם הם כבר מכירים.

טעמים אישיים:

עמדות המזון מאפשרות לכל אורח לבחור ולהתאים את המנה שלו לטעמו האישי. זה יכול להתאים גם לצרכים תזונתיים ייחודים, לאלרגיות או פשוט לטעמים אישיים.

מגוון רחב של אפשרויות:

עמדות מזון מציעות מגוון רחב של מאכלים וסגנונות ותמיד יש משהו המתאים לטעמי האורחים השונים.

הנה כמה דוגמאות לעמדות מזון בסגנונות שונים שמציעה נויה פוד לאירועים עסקיים:

 עמדות מזון בשריות:

דוכן המבורגר העשוי מבשר בקר ומוגש בלחמניות טריות עם תוספות של עגבנייה, חסה, מלפפון חמוץ, בצל לצד מטבלים קטשופ ומיונז .

דוכן צ'יפס  המוגש בקונוסים אישיים עם קטשופ ועם מיונז.

דוכן קבב בטחינה – קבבונים במילוי טחינה המוגשים עם לחמניות טריות לצד מטבלים שונים.

דוכן כיסונים במילוי בשר או תפוחי אדמה המוגשים עם רוטב סויה ועם שבבי בצל מטוגנים.

דוכן סיגרים ופסטלים – סיגרים פיקנטיים במילוי של תפוחי אדמה או בשר אשר מטוגנים במקום ומוגשים חמים.

 

עמדות מזון חלביות

דוכן סלטים המכיל מגוון של סלטים ייחודיים כמו סלט שורשים, סלט בורגול, סלט קינואה ועדשים שחורות, סלט אטריות שעועית, סלט סלק וגבינות ועוד.

עמדה של מנות חלביות קלילות כמו מגוון של מיני קישים, עלי גפן ממולאים לצד מתבלים מקוריים, מגוון של מיני פשטידות, ירקות אנטיפסטי, מקלוני ירקות, גלילות חצילים במילוי גבינות צאן, מיני כריכוני ביס מלחמים מסוגים שונים, מיני פיצות ועוד.

עמדה של מרקים המכילה מרק בטטה, מרק פטריות, מרק כרישה ועוד

עמדות של מתוקים המכילות מגוון פטיפורים, מגוון קינוחים בכוסות אישיות כמו מוס חלבה, מלבי, פסיפלורה גבינה ועוד,  מיני קרואסונים טארטלטים במגוון מילויים ועוד.

התאמה לתקציב

דוכני מזון יכולים להיות פתרון זול, יחסית, יותר מארוחת אירוח מלאה, ובכך להקל על התקציב.

עמדות מזון יכולות להיות בחירה חכמה כאשר מעוניינים לחסוך כסף באירוע עסקי. עמדת מזון מאפשרת להיות גמישים ולבחור במנות פשוטות זולות, יחסית, אבל טעימות.

ובנוסף, אין צורך בצוות מקצועי להגשה: בעמדת מזון, אפשר לחסוך בהגשה מקצועית ולתת לאורחים לשרת את עצמם. מה שיכול לחסוך בהוצאות.

מחירים נוחים

קייטרינג נויה פוד מציעה מגוון של עמדות מזון לאירועים עסקיים המתאימים לכל רמה של תקציב. בכל רמת תקציב שתבחרו, האוכל יהיה טעים וטרי, חומרי הגלם יהיו משובחים והעמדות מעוצבות, אסתטיות ומושכות.

לסיכום,

עמדות מזון הן חלק מקונספט האירוח הקיים באירועים עסקיים. הרעיון הוא להציע לאורחים חוויה ייחודית ואישית ואפשרות להכין בעצמם בזמן אמת את מנת האוכל שלהם. לעמדות המזון יש יתרונות רבים, הן חוסכות כסף באירועים, הן מאפשרות את התאמת המנה לטעמים האישיים של האורח, את החוויה האישית והייחודית ואת האפשרות להגיש מזון טרי ומותאם אישית.

 

אולי יעניין אותך להזמין קייטרינג לאירועים עסקיים

דילוג לתוכן