חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

שפע של עמדות אוכל לאירועים

אחת ההנאות בעת הגעה לאירועים כמו חתונות, ימי הולדת, בת מצווה וכל אירוע שמח אחר הוא המזון. האורחים יודעים שימתינו להם מנות משובחות של מטעמים ולכן הן מצפים לכך.

עמדות אוכל מגוונות בכל אירוע

כדי ליצור אירוע מעולה, קו החשיבה הוא לקבוע כמות של דוכני מזון על פי כמות הקהל שאמור להגיע. כמו כן לשלב בין מטעמים שמאפיינים כמה וכמה מדינות או יבשות וכך להעניק לאורחים טעמים שהם לא רגילים אליהם ביום יום.

הידע המקצועי של נויה דוכני מזון לאירועים מאפשר פתיחה של הרבה מאד דוכנים בהכנה מוקפדת של מזון טרי ברמה גבוהה ביותר. כל האורחים לבטח יהיו שבעים ומאד מרוצים כשיראו שפע של עמדות אוכל לאירועים.


להזמנת עמדות אוכל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


סוגים של דוכנים לאירועים

אחד הדוכנים הפופולריים ביותר של נויה דוכני מזון לאירועים הוא דוכן הסושי. יש בו שפע של רולים עם ירקות כמו אבוקדו, גזר, צנון יפני, אורז נהדר ובחלק מהם יש גם חביתה או דגים, כך שכל אחד מהאורחים בוחר את הגלילים האהובים עליו, הצמחוניים או הרגילים. על פי כמות המוזמנים מוגשים בין שפע של עמדות אוכל לאירועים גם סושי וכיוון שרוב המוזמנים אוהבים אוכל זה, מגשים חדשים עם קיבולת מלאה מועברים לדוכן זה שוב ושוב.

נויה פוד דוכני מזון לאירועים מציבים גם דוכן ישראלי שמוגשים בו כדורי פלאפל טריים וחמים, עראיס משובח, סלטי חומוס בכמה אופציות, עם טחינה, מעדן חריף, בתוספת של פטריות עוד. טחינה לבד, סלט ירקות קצוץ דק ועוד. כשמגישים גם פיתת חמות וכל אחד מכין לו את הפיתה בטעמים האהובים עליו, השמחה היא עצומה.

דוכנים מיוחדים באירוע

בין שפע של עמדות אוכל לאירועים אפשר למצוא דוכן אסיאתי שכולל שפע של מטעמים ממזרח אסיה כמו מאכלים ווייטנאמיים, סיניים, יפנים ותאילנדים. בדוכנים הללו יוגשו סוגים שונים של נודלס עם ירקות וגם נתחי עוף, לחמניות באן הלבנות והטעימות עם בקר, עוף ואופציות מסקרנות נוספות.

בדוכן אחר אפשר ליהנות מבורקס טורקי במילוי של תפוחי אדמה, בשר או גבינה אם מדובר באירוע חלבי. זה תמיד משתלב נהדר עם ביצים קשות ושלל סלטים צבעוניים מכל מגוון הירקות על פי העונתיות.

כיף לראות בין שפע של עמדות אוכל לאירועים גם דגים, יש עמדה של פיש & צ'יפס, קריספי סלמון, וסביצ'ה דגים. האורחים נהנים מהצבעוניות ומהמגוון הגדול.

אחת האופציות המעניינות של נויה דוכני מזון לאירועים היא על פי הטרנדים החדשים, שניצל בחלה עם המון ירקות ורטבים בפנים כך שהטעמים שמתמזגים זה לתוך זה הם נפלאים. בנוסף לכך ממתינים בדוכן זה כריכוני ביס מרתקים עם שלל מילויים ועם כמה אפשרויות של סוגי הלחמניות, בהירות מקמח רגיל, כהות מקמח מלא ועם המון תוספות על גבי הלחמניות כמו גרעיני דלעת.

יש לכם אירוע בקרוב ? דברו אתנו ונשמח לתאם עבורכם את האירוע המושלם.

אולי יעניין אותך דוכני שווארמה לאירועים

דילוג לתוכן