חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

טיפים לבחירת דוכני המזון הטובים ביותר לאירועים

האירוע המוצלח שלכם נמצא במרחק נגיעה וכדאי לשים לב לכמה טיפים מרכזיים שבאמצעותם תוכלו להגשים חלום זה לשמחתם של האורחים הן באירוע משפחתי והן באירוע עסקי.

 


להזמנת דוכני מזון חייגו עכשיו: 072-2119587


טיפים לבחירת דוכני מזון מעולים

  1. חשוב להתייעץ עם השף המומחה של נויה דוכני מזון לאירועים אשר מבצע אירועים לעיתים תכופות והוא מכיר את טעמו של הקהל הישראלי.
  2. אבני הדרך לקבלת ההחלטות הן כמות האורחים, ההרכב שלהם ומיקומו של האירוע. יש היערכות משתנה בין אירוע שמתקיים בבית שיש בו ציוד בסיסי וגם חשמל מול אירוע שנערך בטבע.
  3. כאשר יש התלבטות בין כמה סוגי דוכנים, תוואי הדרך הנכון עבור בחירת דוכני המזון הטובים ביותר לאירועים הוא להתנהל על פי הניסיון של השף בהתאם לקבוצות האוכלוסייה השונות.
  4. כאשר בוחרים ליווי מקצועי של נויה דוכני מזון לאירועים, אפשר להיות שקטים שיהיה זה אוכל כשר, בטיב מעולה ותוך שימוש בחומרי מזון איכותיים בלבד.

 

דוכני מזון לבר מצווה ולבת מצווה

הנערים והנערות הרבים אשר מגיעים לחגיגות בר מצווה ובת מצווה הם בתקופה שבה הם אוכלים והרבה. זו הסיבה שאחת האופציות המומלצות ביותר היא דוכן המבורגר. כשהם רואים את הדוכן הצבעוני של ההמבורגר, זו עבורם התגלמות האושר. הם מניחים קציצה משובחת של בשר בתוך הלחמנייה הרכה ובוחנים את התוספות השונות כדי להניח בתוך הלחמנייה את האופציות המועדפות עליהם.

יש קעריות עם פרוסות של ירקות כמו עגבנייה, בצל סגול או חסה. פרוסות של מלפפונים חמוצים, רטבים אהובים כמו קטשופ ומיונז ועוד. לאחר שהם מניחים את התוספות, אין כמו ביס עסיסי שמכיל את כל הטעמים. לצד המנה המשובחת, הם מניחים על הצלחת שלהם גם כמות של צ'יפסים חמים וקריספיים ויש להם ארוחה מושלמת.

 

דוכן שווארמה

דוכן שווארמה הוא מתאים מאד לכל סוגי האירועים, זאת כיוון שהישראלים אוהבים מאד מאכל זה. ולכן זה אחד הדוכנים הראשונים שהם ניגשים אליו כשהם מגיעים לרחבת הדוכנים של נויה דוכני מזון לאירועים. בין דוכני המזון הטובים ביותר לאירועים יש להביא בחשבון שאם מדובר בכמות גדולה של מוזמנים, יש להכין שני דוכנים של שווארמה.

המלצר חותך נתחים עסיסיים עבור כל אחד מהאורחים ומניח אותם על הצלחת. אפשר לאכול זאת כמעדן ללא כל תוספת, או לחלופין ליהנות גם מהתוספות כמו חומוס בשלל וורסיות, טחינה, חצילים מטוגנים, מלפפונים חמוצים, רטבים וסלט קצוץ דק. הכי כיף להניח הכול בתוך פיתה או לאפה וליהנות מכל נגיסה.

 

דוכן סושי באירועים

ההמלצה של השף היא להציב גם דוכנים הכוללים מאכלים המושתתים על מקומות שונים בעולם. אחת ההצלחות הגדולות בכל אירוע היא דוכן סושי. המאכל היפני אהוב מאד על המשתתפים ולכן כל אחד מהם מגיע למגש הענק ובוחר את גלילי הסושי האהובים עליו. לעיתים יהיו אלו רולים עם חביתה וסוגים שונים של ירקות כמו גזר ואבוקדו ולעיתים יהיו בהם גם פרוסות של דגים כמו טונה או סלמון.

אם גם אתם מחפשים את השילוב האולטימטיבי עבור האורחים שלכם, אנחנו כאן לשירותכם בקבלת החלטות על סמך הניסיון רב השנים שלנו. דברו אתנו ונשמח מאד לקדם מהלך מנצח לשמחתם הן של האורחים והן של המארחים.

דילוג לתוכן