חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

 

קייטרינג בשרי כשר למהדרין הוא קייטרינג פופולארי המבוקש בקרב אוכלוסיות שונות בישראל. גם אם האורחים שלכם לא מוגדרים כאורחים דתיים או כאורחים שומרי מסורת, רבם מבניהם מקפידים על אכילת מאכלים כשרים ובמיוחד בתחום הבשר.

 

 

בכל אירוע יש מגוון רחב של אורחים ואף פעם לא תוכלו לדעת מהי רמת כשרות שהם מעדיפים. הבחירה של קייטרינג בשרי כשר למהדרין פותרת ההתלבטויות, כשרות מהדרין זוהי רמת הכשרות הגבוהה ביותר, גם מי שמקפיד על כשרות רגילה, יוכל לאכול אוכל ברמת כשרות מהדרין, אך לא להפך.

 

קייטרינג מהדרין

קייטרינג מהדרין

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

 

 

קייטרינג בשרי כשר למהדרין – אתם שואלים, המומחים של קייטרינג "נויה פוד" עונים

  • מה זה קייטרינג כשר למהדרין?

רבים אולי לא יודעים, אך אין סוג אחד של כשרות, יש קהילות שונות, עדות שונות ומנהגים שונים, כאשר לכל קהילה ועדה ויש את רמת ההכשרים שהם נהגים לאכול. קייטרינג ברמת כשרות סטנדרטית, הוא קייטרינג המקבל תעודת כשרות מהרבנות המקומית באזור שבו הוא פועל. אנשים המחמירים בדרגת הכשרות יעדיפו קייטרינג בשר כשר למהדרין. את הכשרות למהדרין מעניקים גופים פרטיים, יש סוגים שונים של גופנים המעניקים כשרות מהדרין וכל אחד מקובל על ציבור שונה. גם לרבנות הראשית יש מחלקה מיוחדת המעניקה כשרות למהדרין.

 

  • האם קייטרינג כשר למהדרין יקר יותר?

כן. בדרך כלל קייטרינג כשר למהדרין יהיה יקר יותר מקייטרינג כשר בשל הדרישות המיוחדות שמעמידים גופי הכשרות.

קייטרינג בשרי כשר למהדרין משתמש רק בבשר הנקרא בשפה המקצועית בשר "גלאט". הבשר הכשר למהדרין יקר יותר מהבשר הכשר הרגיל בשל ההקפדה המחמירה על דיני השחיטה וההכשרה.

קייטרינג כשר למהדרין לא יגיש מאכלים וסלטים העשויים מירקות רגילים, אלא רק מירקות שגדלו בגידול מיוחד הנקי מחרקים. גם מוצרי החלב שבו ישתמש הקייטרינג יהיה כשרים למהדרין, ללא חשש של חלב עכו"ם או ג'לטין.

 

  • האם קייטרינג בשרי כשר למהדרין טעים פחות?

ממש לא! תעודת הכשרות אינה מורידה את רמת הבשר ואת איכותו, אלא להפך. בשל ההשגחה הקפדנית והמחמירה, רוב הסיכויים כי הנתחים שייבחרו יהיו נתחים משובחים ונקיים.

גם הקינוחים לא יהיו פחות טעימים על אף שהם קינוחי פרווה. כיום בעידן הטכנולוגי לכל מוצר חלבי יש תחליף פרווה לא פחות טעים ואיכותי. בקייטרינג בשרי כשר, הקינוחים יהיו לא פחות טעימים ועין זרה לא תוכל להבחין בהבדל.

 

  • האם קייטרינג בשרי כשר מתאים לכל סוג של אירוע?

כן. הקייטרינג הבשרי הכשר מתאים לאירועים משפחתיים, לאירועים עסקיים, לאירועי בוקר, ערב וצהריים. צוות העובדים בקייטרינג "נויה פוד" ידע להתאים את התפריט לכל סוג ואופי של אירוע.

 

קייטרינג כשר למהדרין

קייטרינג כשר

 

קרא עוד על:

דוכן שווארמה

קייטרינג בשרי במרכז

דילוג לתוכן