חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אפשרויות פופולריות לדוכני מזון לקבלת בר מצווה

 

אירוע בר מצווה עבור נער מתבגר שהגיע לגיל 13 הוא אירוע משמח אשר מתקיים פעם אחת בחיים אירוע שבו האב מצהיר מבחינה דתית שהילד התבגר ומעתה הוא אחראי למעשיו הטובים והרעים. ההכנות לאירוע אורכות זמן ממושך בעיקר אם מעוניינים באירוע איכותי ויוקרתי.

 


להזמנת דוכני מזון לקבלת בר מצווה חייגו עכשיו: 072-2119587


גיוון של דוכני מזון

הצלחת האירוע מבוססת על איכות המזון ועל צורת הגשתו כיוון שהקולינריה תופסת מקום חשוב בעיני הקהל. קיימת חשיבות רבה לעובדה שיהיו בו דוכני מזון לבר מצווה שהם מסקרנים ויתאימו לכלל האורחים, למבוגרים וגם לילדים. באירוע הבר מצווה קיימים אפשרויות שונות ומגוון דוכני מזון אשר יגרמו לאורחים באירוע ליהנות מהטעמים המיוחדים

בכניסתם לאירוע. יראו האורחים את דוכני המזון אשר ממוקמים במרחקים זה מזה כדי שיהיה מרחב פתוח ולא תהיה צפיפות כאשר המוזמנים עומדים בתור. הם יראו שיש סביבם דוכני מזון עבור אורחים אשר נוהגים לאכול בשר, דגים, תוספות מיוחדות, ירקות מגוונים וגם דוכני מזון שכוללים מאכלים עבור צמחונים, טבעונים ולאלו המקפידים על אוכל בריא ותזונה נכונה.

 

דוכן נקניקיות לבר מצווה

דוכן נקניקיות לבר מצווה

 

מטעמים נפלאים לכל האורחים

צוות השפים של נויה דוכני מזון לאירועים הם מומחים בהכנת מזון איכותי עבור כל סוג אירוע, בין האופציות שאהובות על הקהל אפשר למצוא דוכן כריכוני ביס אשר מורכב ממבחר של לחמניות ומיני ג'בטות עם מילוי של סוגי בשר שונים: שניצלים, עוף מקסיקני, כתף בקר, אווז, עם תוספות שונות של ירקות שונים ורטבים אשר ישפרו את טעם הבשרים. ויגרום לאורחים הנאה רבה.

הם יבחרו ויטעמו את המאכלים האהובים עליהם המוגשים בדוכני מזון לבר מצווה כמו דוכני מזון בסגנון ים תיכוני כמו מעורב ירושלמי, דוכני מזון בטעמים מקסיקנים כמו דוכן מקסיקו סיטי. לצמחונים טבעוניים וכן לילדים כדאי לטעום את כדורי הפלאפל החמים והקריספיים אשר מוגשים בתוך מיני פיתה עם תוספות לבחירה כמו חומוס, צ'יפס, חמוצים וסלט ירקות ייחודי.

כמו כן דוכן סביצ'ה ודגי ים המורכב מסאשימי סלמון שחור על סלט אטריות דקות ועשבי תבלין. סאשמי דג לבן סלט שורשים ג'ינג'ר כבוש ופיצוחים אסייתיים. יש גם סביצ'ה סלמון המוגש על סלט קינואה שחורה ואננס, הטעמים צורתם וצבעיהם הססגוניים של מגוון התפריטים בדוכן זה יגרום הנאה רבה ועונג רב לכל אדם ויזכיר לו את טיוליו במזרח.

דוכני מזון מתוקים וקינוחים

דוכן מתוקים כולל קינוחים יוצאי דופן שמכינים הקונדיטורים המעולים של נויה דוכני מזון לאירועים. המלצרים מניחים שלל מגשים צבעוניים עם קינוחים נהדרים לקראת סוף האירוע, זאת כדי להשאיר לאורחים טעם מתוק. יש בו מגוון רחב של קינוחים הכולל: כוסות מלבי, פחזניות פטיפורים, שוקאטים כוסות מוס, וקרמבואים בשלל צבעים וטעמים.

יש גם דוכן פסטיבל מתוק בעמדה זו ישולבו מטעמים מתוקים שמתאימים לכל הקהל אך בעיקר לבני הנוער שאוהבים אותם מאד. וופל בלגי על מקל עם מגוון תוספות, שערות סבתא, תפוח עץ מסוכר על מקל ועוד.

אם אתם מעוניינים באירוע שלא ישכח במהרה, אנחנו הכתובת. הצוותים המקצועיים שלנו ערוכים לתת מענה לכל צורך עבור הלקוחות שלנו באירועים משפחתיים או עסקיים. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואיש צוות שלנו ישמח לשוחח אתכם כדי לקדם את התהליך לשביעות רצונכם המלאה.

דילוג לתוכן