חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לרומם את חגיגת בת המצווה

 

חגיגת בת מצווה היא אירוע מיוחד עבור הנערות שהגיעו לגיל 12 והן מחליטות עם הוריהן היכן לחגוג אירוע חשוב זה מתוך ההיצע הגדול של מקומות אקסקלוסיביים או טרנדיים.

יש אפשרות לחגוג בחצר הגדולה סביב הבית, באולמות גדולים, וגם במקומות פתוחים בטבע. עבור אירועים אלה הם מזמינים דוכני מזון לבת מצווה כדי שכל האורחים ייהנו ממאכלים קולינריים שהם ברמה איכותית גבוהה. הצוותים של חברת נויה דוכני מזון לאירועים מתמקצעים בנושא זה כבר שנים רבות והם מספקים מגוון של דוכני מזון עבור אירועים משפחתיים שונים. קו החשיבה הוא ליצור התאמה מיטבית של אופי הדוכנים להרכב האוכלוסייה שצפוי להגיע לכל מסיבה, אם מדובר בבני נוער רבים או במשפחות מורחבות.

דוכני מזון לבת מצווה מעניקים לכל המוזמנים חוויה מיוחדת במינה, כיוון שמשלבים בדוכנים השונים מטעמים וסגנונות גסטרונומיים מכל העולם.

 


להזמנת דוכני מזון לחגיגת בת המצווה חייגו עכשיו: 072-2119587


 

בת מצווה במקומות שונים בטבע

אפשר לקיים אירוע בת מצווה במקומות שונים בטבע כמו לדוגמה בשמורות הטבע השונות שמותר לחגוג בהן אירועים בלי לפגוע בנוף. בלב יער בכל נקודה ברחבי הארץ כך שיהיה נוח לאורחים להגיע אליה.

בכל מקום מסוג זה אפשר לארגן בכניסה מערכת ישיבה אלטרנטיבית הכוללת ספות, שולחנות נמוכים פופים ומחצלות וליהנות הן מהישיבה בצוותא והן משלל המנות המוצעות בכל אחד מדוכני מזון לבת מצווה.

 

דוכן המבורגר לבת מצווה

דוכן המבורגר לבת מצווה

 

המאכלים המשובחים לחגיגת בת מצווה

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים, ממליצים ללקוחות אילו דוכנים יהיו הצלחה קולינרית וזאת לאור הניסיון רב השנים שלהם בפלחים שונים של אורחים. אם מדובר בעיקר בבני נוער ומעט מבוגרים שאמורים להגיע לחגיגה, כדאי להציע מיני המבורגרים העשויים 100% בשר איכותי, הם מוגשים בלחמניות טעימות במיוחד ואפשרויות בחירה של תוספות של ירקות שונים כמו פרוסות של עגבנייה בצל סגול, פטריות, חסה ומלפפון חמוץ. להשלמת הטעמים, בדוכן זה יוגש צ'יפס טעים וקריספי עם מגוון רטבים: ברביקיו, צ'ילי מתוק, רוטב שום ועוד.

אחת ההצלחות הגדולות היא דוכן שניצל בחלה. האורחים ייהנו לקבל נתחים של שניצלים מטוגנים בתוך חלה כשהם חתוכים לפרוסות. כדי להשיג מרקם ייחודי השפים מניחים מעל השניצל תוספות כמו חציל מטוגן, מטבוחה, כרובית בתנור, מלפפון חמוץ ועוד. שניצל בחלה הוא סוג של פינוק עם ארומה טעימה.

כולם אוהבים ירקות ולכן הטבחים של נויה דוכני מזון לאירועים מנתבים את אחד הדוכנים עבור סלטים לבחירה העשויים ממגוון עצום של ירקות צבעוניים, רטבים מיוחדים ותוספות כמו סלט שורשים אסייתי, סלט עדשים שחורות, סלט בורגול עשיר, סלט עלים ירוקים, סלט סלק וקינואה ועוד.

בת מצווה באולם

אחת ההמלצות של השפים היא דוכן סושי עם מגוון של סוגי סושי: אינסייד אאוט, פוטומאקי ורולים מטוגנים. סושי עם מגוון של סוגי דגים: סלמון, טונה, בס ודניס המשולבים עם ירקות שונים גזר בטטה בצל ירוק אבוקדו ועוד.. דוכן זה אהוב על רוב הקהל הישראלי ובוודאי ישמח ליהנות ממנו באירוע הבר מצווה. דוכן איצ'י באן – לחמניות באן מאודים בכלי במבוק מסורתיים עם תבשיל בקר יפני, עלי בייבי, וקרם אבוקדו. גם דוכן קריספי סלמון המורכב מנתחי סלמון עטופים בפנקו וחמשת תבלינים שונים.

חגיגה ייחודית מתחילה בשיחה אתנו, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לקדם את התהליך לשביעות רצונכם המלאה.

דילוג לתוכן