חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

איך לבחור את הקייטרינג לחתונה?

איך לבחור את הקייטרינג לחתונה?

דוכני מזון הם טרנד עולמי שסחף את עולם האירועים בכלל ואת ארגוני החתונות בפרט. דוכני המזון מעניקים לכל חתונה אווירה צעירה, תוססת ודינמית ומשרים תחושה של חתונה יוקרתית ומושקעת.

לא משנה איזה סוג של אוכל תבחרו, אוכל חלבי, אוכל בשרי, לא חשוב היכן תערכו את החתונה, דוכני המזון שמציעה חברת "נויה פוד" מתאימים לכל סגנון של חתונה, לכל סוג של אוכל שתבחרו ולכל מקום שבו תחליטו להתחתן.

להזמנת דוכני מזון לחתונה לחצו כאן

דוכני מזון לחתונה – איך לבחור את הקייטרינג לחתונה?

אם החלטתם ללכת על קייטרינג בשרי לחתונה המגיש את האוכל באמצעות דוכני מזון, אתם חייבים לבחור חברת קייטרינג המתמחה בתחום דוכני המזון. רק חברה המתמחה בתחום ואשר צברה ניסיון רב תדע לבחור את התמהיל הנכון של המנות לחתונה, להכין אותן ברמה מקצועית גבוהה ולהגיש לאורחים דוכנים מעוצבים בשלל סגנונות וצבעים, דוכנים שיהיו חגיגה לעיניים וטעימים לחך.

לפני שאתם בוחרים את חברת הקייטרינג ערכו סקר שווקים והשוו בין המחירים השונים של דוכני המזון. בדקו אם המחיר המבוקש מתאים לתקציב שלכם, ואם הוא יקר, נסו לנהל משא ומתן עם חברת הקייטרינג על המחיר. כדאי לדעת כי ככל שתזמינו מספר גדול יותר של דוכני מזון, ככל שמספר המשתתפים בחתונה שלכם יהיה גדול יותר, כך כושר המיקוח שלכם עם הנהלת הקייטרינג יהיה חזק יותר ומרב הסיכויים שתצליחו להוריד את המחיר.

גם אם בחרתם בהגשה שמרנית ואתם מעדיפים שהאורחים ישבו מסביב לשולחנות והמלצרים יגישו להם מנות אישיות, עדיין תוכלו ליהנות מדוכני המזון בחתונה. אין דרך מתאימה יותר מאשר לקבל את האורחים בקבלת הפנים לפני החתונה ולהציע להם להתכבד מהמבחר של דוכני המזון. האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל המוגש בדוכני המזון, לאכול בעמידה, בלי סכין ומזלג, ותוך כדי האכילה להסתובב במקום, לפגוש מכרים ובני משפחה ולנהל אתם שיחות על דא ועל הא.

דוכני מזון מתאימים גם להגשת הקינוחים במנה האחרונה. לקראת סיום החתונה האורחים כבר אינם יושבים מסביב לשולחנות, חלקם רוקדים ברחבת הריקודים וחלקם מנהלים שיחות עם ידידים. הגשת הקינוחים בדוכני המזון תאפשר לכל אורח לקחת את הקינוח שהוא אוהב, לעשות הפסקה קלה מהריקודים, וליהנות מהקינוחים המשובחים. אם הם ירצו עוד, הם לא יצטרכו לבקש מהמלצרים, אלא יוכלו לגשת לדוכן, לבחור קינוח, לאכול וליהנות.

כמו בכל תחום גם בבחירת חברת הקייטרינג מומלץ להסתמך על המלצות. אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ על הצוות המקצועי של קייטרינג "נויה פוד", הם ימליצו על איכות האוכל, על רמת העיצוב של הדוכן, על היחס האדיב ועל המחיר האטרקטיבי.


אולי יעניין אותך:

קייטרינג כשר

עמדות אוכל לאירועים

דילוג לתוכן