חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הכירו נתחי בשר בקר בסדנת קרנבל בשר

כל מי שמגיע לאירוע משפחתי או עסקי מודע לעובדה שההיצע של המאכלים יהיה איכותי וברמה קולינרית גבוהה. ברוב המארחים בוחנים כמה וכמה אפשרויות עד שהם מקבלים החלטה על המטעמים שיהיו המתאימים ביותר עבור אירוע מוצלח.

קרנבל בשר לאירוע מושלם

ציבור נרחב אוהב אוכל בשרי ונהנה מהעובדה שהצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים ידאגו לנתחי בשר ייחודיים אשר לא נראים בכל אירוע וזאת לאור שיטות ההכנה יוצאות הדופן. בשלב ראשון המארחים יוצרים את התפריט המתאים ביותר לסוג האוכלוסייה, כמו אנשים מבוגרים, אנשי עסקים או לחלופין ילדים.

המגמה היא להעניק להם חוויה קולינרית על ידי טעמים קסומים של ספריבס טלה אשר מונח על הגריל פרק זמן ארוך ולאחר שהוא מתרכך האורחים נהנים מהנתחים העסיסיים ונוטפי השומן. או לחלופין כל אחד מהמוזמנים אוחז בצלעות טלה ונהנה מהעסיסיות של המוצר המוגמר שזה עתה נשלף מהגריל החם.

 


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


בשרים איכותיים וטריים

האופציה של קרנבל בשר המבוססת על טהרת הבשר שבה מכינים מנות של נתחי בשר שונים אשר מכינים אותם בשיטות בישול מגוונות ומפתיעות. אם עד עכשיו האורחים אכלו זאת באירועים, במסגרת סדנת קרנבל בשר של נויה דוכני מזון לאירועים, הם ילמדו להכין זאת בעצמם.

בשר אסדו – נתח האסדו ממוקם בין הצלע לבית החזה. את צלעות הבקר חותכים לרוחב ברצועות ארוכות כדי לקבל בשר עם עצם. הכנת הבשר בדרך כלל נמשכת לפחות שעתיים. טכניקת הבישול של בשר האסאדו היא בשיטת ההכנה הדרום אמריקאית לצליית נתחי בשר בקר על הגריל או על האש. הצלייה מתבצעת בחום גבוה אך במרחק מסוים מהפחמים כדי שתתקיים צלייה איטית שחיונית לקבלת אסאדו טעים.

ספריבס טלה – האסדו של הטלה בשר הצלעות המתעגלות של הטלה נתח טעים שניתן להכינו במעשנת ובתנור.

טומהוק סטייק – נחשב למלך הנתחים של הבשר בשר הנחתך עם חמישה ס"מ לפחות של עצם אסאדו, העצם ארוכה יחסית. העצם והשרירים המוחזקים בעזרת גידים ואזורי שומן גדולים תורמים לטעם הסטייק בזמן הצלייה או היישון. הנתח גדול ומרשים במרקם חמאתי טעים עשיר ועסיסי.

שלושה שרירים עיקריים בסטייק אשר תורמים לטעם המיוחד ולמרקם הסופי. שיטות ההכנה: צלייה על גריל גז על חום גבוה 4-3 דקות מכל צד.

בישול בסו-וויד – אוטמים את הבשר בשקית וואקום ומניחים אותו באמבט מים בטמפרטורה מבוקרת זמן ארוך יחסית,

ריברס סיר – צלייה הפוכה. דומה לסו – וויד אפשר לבצע אותה בתנור בגריל או במעשנה.

אנטריקוט – ורד הצלע נתח הצמוד לצלעות הקדמיות של הפרה נתח עסיסי אשר חתיכת שומן נמצאת באמצע. – על שמה קרוי " סטייק עין".

הכנת האנטריקוט על מחבת פסים יצוקה. השומנים והנוזלים של הבשר מתנקזים בשקעים כך שבשר מקבל צריבה ופחות טיגון כמו על גריל.

לשון מעושנת – עשויה מלשון בקר מתובלת אשר עוברת תהליך עישון.

דוכן שווארמה – שווארמה פרגית או שווארמה הודו היא מנת בשר צלויה על עמוד. מנת הבשר מתובלת בתבלינים שונים כמו תבלין שווארמה ייחודי.

הידע הרב שרוכשים משתתפי סדנת קרנבל בשר הוא עצום ומהר מאד קרוביהם וחבריהם ייהנו מאירוח נפלא בביתם שבו הם יפנקו את כל הסובבים אותם במאכלים מצוינים. אתם מוזמנים לשוחח אתנו ולהירשם לסדנה.

דילוג לתוכן