חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

טוסטים טעימים של נקניק באירוע הבא שלכם

 

טוסט נקניק הוא מאכל עממי המשלב כמה סוגי נקניק. הם הופיעו לראשונה בדוכנים אשר עובדים עד השעות המאוחרות של הלילה בסמוך למקומות בילוי. הם מציעים למבלים הרעבים בלילה את הטוסטים העשויים מלחם טרי כמו לחמניות או בייגלה מרוחים במגוון של ממרחים ותוספות שונות ועליהם סוגי נקניק שונים או פסטרמה אשר עוברים צליה קלה על הגריל. מנות אלה שודרגו עבור אירועים שונים המתקיימים באולמות והם אהובים מאד על הקהל.

 


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

ייחודיות של הטוסט נקניק

טוסט נקניק הוא מאכל המשלב פחמימה מפנקת הכוללת טעמים עסיסיים בשריים של נקניקים ופסטרמות. מסוגים שונים כמו אווז סלמי, כתף בקר, פסטרמה דבש, פסטרמה מפולפלת ועוד. עם רטבים לבחירה כמו ממרח פסטו, צ'ילי מתוק וחריף, רוטב שום, טבסקו, ושום, כולם אוהבים את תחושת הקרנצ'יות בכל ביס מהמנה הנעשית בטמפרטורה חמה. את המנה הזו מכינים הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים במקום, בעזרת טוסטר לחיץ.

טוסט נקניק באירועים השונים הם בשורה נפלאה עבור האורחים המגיעים לאירוע ורבים מהם יבחרו לגשת לדוכן של טוסט נקניק אשר מכינים אותו מול המוזמנים ברחבת הכניסה אל אולם האירועים. טוסט נקניק הנעשה בעזרת טוסטר לחיץ המועך ומאחד את הלחמים המיוחדים עם הבשרים השונים של הנקניק והרטבים המיוחדים יחד, יוצר קשת של טעמים מפתיעים בכל ביס, כאשר המשתתפים נוגסים מן הלחם, הלחמנייה הייחודית או הבייגל.

 

העיקר בטוסט נקניק הוא הבשר

הצוותים המקצועיים מציעים מבחר גדול מאד של נקניקים איכותיים ביותר וכל אחד מהאורחים מחליט איזה סוגי נקניק הם מעוניינים שיונחו בתוך הטוסט, ואיזה ממרחים למרוח על הלחמניות. קיימות בחירות קלסיות אשר אהובים על רוב האורחים כמו בשר הרוסטביף פרמיום, קורביף פרמיום וצלעות אסאדו. שלושה סוגי בשר אלו מתאימים מאד לטוסט נקניק ויוצרים טעמים עשיריים בתוך הטוסט נקניק עם התוספות. אפשרות נוספת היא הנחה של פרוסות דקיקות של נקניק עם חזה בקר והתוצאה היא הכנת טוסט נקניק עשיר בטעם מיוחד, בעל מרקם דק המאפשר התאמה לכמות הנקניק בטוסט.

טוסט גורמה מפנק משלב בין שני סוגי נקניק כמו: טוסט סלמי מעושן איטלקי בשילוב פסטרמה הודו. ברביקיו. בתוך ג'בטה פריכה עם ממרח חרדל דיז'ון גרגירים וטבעות בצל סגול.

 

 

דוכני מזון בכל אירוע

דוכן טוסט נקניק מעוצב של נויה דוכני מזון לאירועים מביא ריחות וטעמים חדשים אל החגיגה כיוון שהציבור רגיל לאכול זאת בדוכני הרחוב. דוכן טוסט נקניק משלב בין לחם טרי לנקניק חם ישר מהטוסטר ולמבוגרים זה מזכיר את הבילויים בשעות מאוחרות של הלילה, כאשר הם קנו בסוף הבילוי טוסטים טעימים של נקניק ונגסו בלחמנייה טרייה הצרובה על גריל חם כאשר נקניק בתוכה .

דוכן טוסט נקניק בשרי עם מבחר של נקניקים ורטבים כמו מיונז שום ואלף האיים הוא אטרקציה בכל מסיבה ואפשר לשלב גם דוכן טוסט פרווה עם תחליפי בשר ונקניקים טבעוניים באיכות מעולה עבור האורחים הטבעוניים. בכל דוכן טוסט יש היצע מגוון של לחמים כמו בייגל בטעמים שונים, באגטים, לחם שיפון ועוד.

אם אתם מעוניינים להוסיף באירוע הבא שלכם דוכן טוסט נקניק וגם דוכנים נוספים, אתם מוזמנים לשוחח אתנו כדי שנעניק לכם הכוונה מקצועית עבור אירוע מוצלח.

שאלות תשובות:

מהו דוכן טוסט נקניק באירועים?

דוכן טוסט נקניק הוא דוכן מזון המיועד להגשת נקניקים בחמצמץ עם לחם טרי ורטבים מתאימים כמו מיונז, חרדל, וקטשופ.

אם אני צריך דוכן טוסט נקניק לאירוע, איזה מינים של לחמים זמינים?

הדוכן כולל מגוון לחמים לבחירה ביניהם: באגטים, בייגלים, לחמי שיפון ועוד.

האם דוכן טוסט נקניק יכול להתאים למצבים תזמוניים שונים, כגון אירועי ערב או מסיבות בטווח היום?

כן, דוכן טוסט נקניק מתאים למצבים תזמונים שונים ולאירועים בטווח היום וגם לאפטר פארטי.

דילוג לתוכן