חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג מומלץ לאירועים עסקיים

 

כאשר אתם מזמינים אורחים לאירוע משפחתי קטן או לחלופין לאירוע עסקי, אחד הדברים הראשונים שמטריד אתכם הוא סוג הכיבוד שיוגש למוזמנים.

בחירה של קייטרינג לאירועים קטנים

הקולינריה היא המפתח להצלחתו של כל אירוע וזו הסיבה שהמאחרים מקדישים לכך חשיבה רבה. הדרך הנכונה ביותר היא לקבל המלצות על קייטרינג איכותי אשר חברים או קולגות הזמינו ממנו מוצרים לאירוע מסוים והתפריט, הטעמים וההגשה היו מעולים. אחרי ההמלצות החמות פונים את השפים של נויה דוכני מזון לאירועים ומבצעים איתם סיעור מוחות על האופציות שהן הכדאיות ביותר עבור קייטרינג לאירועים קטנים.

באופן טבעי המארחים אינם מכירים את כל האופציות הקיימות והם גם לא מודעים להתאמות האפשרויות בין הקהלים השונים לבין המנות האהובות ביותר. אם מדובר לדוגמה בבני נוער, הם יאהבו לראות ולאכול המבורגרים בכל גודל שקיים ולצרף לכך את התוספות שאהובות על כל אחד מהם כמו רוטב קטשופ, מיונז, מלפפונים חמוצים, פלחי עגבניות, בצל, עלה חסה ועוד.

 


להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

קייטרינג מומלץ לאירועים עסקיים

לעומת זאת כאשר מדובר באירוע עסקי, קיימת חשיבות רבה לאיכות הגסטרונומית. לכן פונים לשף של נויה דוכני מזון לאירועים וחושבים יחד על ההיצע שיכלול פריטים קטנים שאפשר לאכול בביס אחד או בכמה ביסים כמו כריכוני ביס על מילויים שונים, מאפים, קישים קטנים, שיפודי סלמון, פריקסה, קרואסון חמאה בכמה אופציות של מילויים, סושי, טורטיות נפלאות, ירקות חתוכים, שפע של פירות ועוד.

אין ספק שאנשי העסקים שטעמו מוצרים טעימים וייחודיים בכל העולם, ייהנו מהמוצרים בעלי הטעם השמיימי והם יגיעו שוב ושוב לדוכנים מסוימים, כדי ליהנות מהטעמים לאור המקצועיות הרבה של השפים שייצרו מאכלים יוצאי דופן.

הפתעה בכל אירוע

הרצון של המארחים הוא שתמיד יהיה אוכל מושלם בכל אירוע וכך הוא יוכתר כמוצלח. לכן הם בוחנים את כל התפריטים הקיימים וחושבים עם הצוות הקולינרי על ההתאמה המושלמת לכל מפגש חברתי, משפחתי או עסקי. כאשר מדובר בשפים שהמומחיות שלהם היא קייטרינג לאירועים קטנים, הם מעניקים את האפשרויות המתאימות והמגוונות ביותר.

המטרה היא שכל אחד מהמוזמנים ייהנה מהמאכלים, הן אלו שאינם אוכלים גלוטן כיוון שהם ימצאו מוצרים שמתאימים לקטגוריה זו וכך גם החברים שהם צמחונים או טבעוניים. השף של נויה דוכני מזון לאירועים חושב על כל סוגי הקהלים ולכן הוא יוצר שילובים שמתאימים לכולם. העובדה שהקהלים האלו מוצאים כמה וכמה אופציות שמתאימות להם, משמחת אותם מאד.

אירועים משפחתיים

באירועים משפחתיים כמו בת מצווה או ברית מילה, מגיע קהל מעורב שכולל אנשים מבוגרים, בני נוער וגם ילדים. לכן קייטרינג לאירועים קטנים מתאים את מבחר המזון לכמות האורחים שאמורים להגיע מכל אחת מהקטגוריות. כך הם מכינים כמות מסוימת של מנות לילדים, כמות גדולה של מאכלים שאהובים על בני הנוער וגם היצע גדול של מאכלים ייחודיים עבור המבוגרים.

השילוב המוצלח יוצר שביעות רצון רבה אצל כל המשתתפים ולכן הם גם ממליצים על חברת קייטרינג מובילה זו למוזמנים שמחפשים את הצוות המושלם לאירוע הקרוב שלהם.

אם גם אתם בשלב ההתארגנות וההיערכות למפגש משפחתי או עסקי, אתם מוזמנים לשוחח אתנו וכך נוכל להעניק לכם הכוונה על מסלולים קולינריים שלבטח יהיו מוצלחים ביותר.

דילוג לתוכן