חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מתכנן הרמת כוסית לראש השנה? תחשוב מחוץ לצלחת

כולנו מסכימים שהאוכל הוא אחד הדברים שממלאים תפקיד חשוב באירוע, בכל אירוע וגם באירוע חברה. אתם רוצים להקים אירוע לחברה או אם נדבר אקטואליה, הרמת כוסית לראש השנה ורוצים שכל עובדי החברה והאורחים ייהנו. איך חושבים מחוץ לצלחת?

 

מארגני אירוע חברה שואפים להפיק אירוע ממנו יוכלו כל העובדים והאורחים ליהנות מאוד. הם משקיעים מחשבה רבה בבחירה נכונה של תוכן, אבל לא פחות, של האוכל והשתייה. אם גם אתה מתכנן אירוע עסקי וחשוב לך לשים דגש על האוכל באירוע, הכתבה הזו על קייטרינג לאירועים עסקיים היא בול בשבילך.

אתה מעוניין ליצור ערב בלתי נשכח וכזה שייתן מענה מושלם לכל אחד מהאורחים באירוע, בין אם זו הרמת כוסית לראש השנה, ערב גיבוש, כנס מקצועי או השקת מוצר. כל אחד מהפרטים בערב הזה ישליכו רבות על העסק, העובדים ועליך.

מה יהיה הכיבוד באירוע העסקי?

בכל אירוע בין אם פרטי ובין אם עסקי, בין אם גדול ובין אם קטן נדרש שיהיה כיבוד כלשהו. את הכיבוד מומלץ להתאים לאופי האירוע, לזמן שלו ביום (בוקר, צוהריים או ערב), ואפילו לאופי האורחים. כנראה שלא תבשל לבד וככל הנראה שתזמין חברת קייטרינג שמצהירה שהיא מתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים. חשוב שתבחר חברה שמסוגלת לספק לך מגוון פתרונות והשירות שלה הוא חלק בלתי נפרד מהטעם הסופי.

בוקר, צוהריים או ערב?

יחד עם חברת הקייטרינג תבחר את הקונספט וזאת בהתאם למועד האירוע. אם הוא בשעות הבוקר יש לשים דגש על קפה טוב ועדיף מכונת קפה מקצועית, מאפים מיוחדים וטעימים, מגשי ירק וסוג של ארוחת בוקר קלילה. אם האירוע הוא אירוע צוהריים, יש לתת את הדעת למנה העיקרית ולבחור האם תהיה בשרית, חלבית או אולי בכלל צמחונית או טבעונית. היום יותר ויותר אנשים בוחרים בצמחונות וטבעונות וכדאי שיהיה מענה עבורם. הם מאד יעריכו אותך ואת החברה שלך ויתנו לכם נקודות זכות חשובות. אם האירוע הוא בערב, הכיבוד יכלול בדרך כלל רכיבים דומים לארוחות הבוקר וביניהם: סלטים, פשטידות, מאפים וכדומה.

אחרי שבחרת את שעת האירוע והתאמת את האוכל, מומלץ להקדיש תשומת לב מיוחדת גם למראה החיצוני ולעיצוב. לבחור את צורת ההגשה, כלומר בופה או הגשה לשולחנות, לבחור את כלי האוכל, האם האירוע יהיה ממותג ואיך ועוד.


גולשים נוספים התעניינו גם בדוכני מזון לאירועים


קייטרינג לאירועים עסקיים איכותי הוא כזה, שיעזור לך לקחת החלטה נבונה וטובה בכל אחת מהנקודות שהצגנו. תכנון מוקדם הוא הבסיס לאירוע מוצלח.

ולסיום, מספר טיפים כשמדובר בהרמת כוסית:

התאימו את רמת הכשרות למוזמנים. אפשר להפתיע עם אוכל טעים בכל רמת כשרות.

אל תשכחו את נושא המשקאות הקלים והאלכוהוליים, וכשזו הרמת כוסית, אל תעשו פדיחה ותחלקו כוסיות עם תירוש.

משתתפי הרמת כוסית אוהבים לצאת עם איזו מתנה קטנה. השקיעו עוד כמה שקלים וחלקו מתנה ממותגת שתזכיר לאורחים מי אתם ולמה הם אוהבים לעבוד יחד.

דילוג לתוכן