חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל למסיבות

דוכני אוכל למסיבות

כאשר מתכננים מסיבות המטרה היא שהן יהיו שמחות ביותר ויעלו באופן חד את מצב הרוח של כולם. זו הסיבה שבוחרים כמה וכמה דרכים להגעה ליעד ואחד החשובים שבהם הוא הנושא הקולינרי.


להזמנת דוכני אוכל למסיבות חייגו עכשיו: 072-2119587


סוגי דוכני מזון לאורחים

הבחירה לגבי סוגי המזון שיוגשו בקטגוריה של דוכני אוכל למסיבות היא נגזרת של אופייה של החגיגה, כמו מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, יום הולדת עגול, אירוע עסקי, חתונת הכסף או כל שמחה אחרת. כמו כן היא תלויה בגילם של המשתתפים, אם מדובר בעובדים שהם בגילאי 60-30 או הרבה צעירים בגילאי 30-20. על פי כמות האורחים שהוזמנו יחליט השף יחד עם המארחים כמה דוכנים ימתינו למוזמנים שיגיעו לחגיגה

ניסיון רב שנים בתחום הקולינרי

לקלוע למטרה בנושא הקולינרי אינו עניין של מה בכך ולכן השף של נויה דוכני מזון לאירועי בוחן כמה וכמה אופציות, מבצע סיעור מוחות שם המארגנים ובסופו של דבר הוא מציע כמה וכמה תפריטים מובילים שלבטח יתאימו למרקם של המסיבה. האפשרויות של דוכני אוכל למסיבות כוללות את המנות שזכו לפופולריות רבה במסיבות אחרות שהוגשו בהם המעדנים של חברת קייטרינג. ולעומת זאת מנות שהיו פחות פופולריות, לא יוגשו כלל או שיוכנו ממנה כמויות קטנות בלבד.

בכל הקהלים יש משתתפים מיוחדים אשר סיגלו לעצמו תזונה טבעונית, צמחונית, ללא גלוטן וכו'. לכן ההיצע של המאכלים כולל גם חשיבה עליהם, וכך מוגשים סלטים רבים, ירקות בצורות שונות של אפייה וצלייה ומנות ייעודיות נוספות עבורם.

שירות מושלם לאורחים

הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים הם אדיבים ובעלי מוסר עבודה גבוה ולכן הם מעניקים יחס נעים לכל משתתף שמגיע לדוכן, מסבירים לו על המבחר הקיים בדוכן הספציפי ומגישים לו את המנה שהוא בחר. בדרך זו הם מעניקים תחושה טובה ביותר לכל אורח, הוא נהנה מכל ביס וממשיך במינגלינג עם קרובי המשפחה ועם החברים או הקולגות מהמשרד.

חשיבה מקורית ויצירתית בכל אירוע

קו החשיבה הוא ליצור ייחודיות בכל אירוע ולכן דוכני אוכל למסיבות אינם זהים בכל החגיגות אלא מותאמים לקהלים ולצביון של האירוע. למסיבות שיש בהם צעירים רבים, הדוכן המושלם עבורם הוא דוכן קוקטיילים קייצי שמציע שלל קוקטיילים אהובים כמו מנהטן, מרגריטה ועוד. כל אחד מהאורחים לוקח את הכוס היפהפייה עם המשקה ולוגם מהקש את התרכובת הנפלאה. לא אחת לאחר מכן הוא לוגם כוס נוספת של קוקטייל זה, או לחלופין משקה אחר. הצעירים ייהנו גם ממשקאות אלכוהוליים וסוגים רבים של בירות מהחבית שיוסיפו רבות להעלאת מצב הרוח הכללי.

בנושא הגסטרונומי אין כמו דוכן קרנבל בשרים שיציע כמה וכמה סוגי בשרים שמכינים אותם במקום על הגריל. כך הם נהנים ממבחר גדול של סוגי בשרים כמו רוסטביף, אסאדו, קבבים פיקנטיים, אנטריקוט ואחרים וזאת על פי ההזמנה של המארחים.

אם גם אתם מעוניינים במגשים עמוסים תמיד בכל טוב לאורכה של כל המסיבה, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לשוחח.

אולי יעניין אותך דוכני מזון למסיבות

שאלות ותשובות נפוצות בנושא דוכני אוכל למסיבות:

מהם היתרונות של השכרת דוכני אוכל למסיבות?

השכרת דוכני אוכל למסיבות מתאימה לאירועים גדולים וקטנים כאחד, מספקת טעימות מגוונות ומעניינות ותוכל להבטיח כי יש תפריט לכל הטעמים והדרישות המיוחדות של האורחים.

אילו סוגי מזונות מוצעים בדוכני אוכל למסיבות?

דוכני אוכל למסיבות מציעים מגוון רחב של מזונות כגון: בשרי, צמחוני, וטבעוני ועוד

האם דוכני אוכל למסיבות מציעים שירותי שתייה?

כן, חלק מהדוכנים מציעים שירותי שתייה כגון משקאות קלים ובירות.

מה כדאי לבדוק לפני חתימת הסכם עם דוכני אוכל למסיבות?

כדי למנוע כל סוגי הפתרונות והבעיות כדאי לבדוק עם הדוכן מהם תנאי התשלום, מהם המזונות והשתייה המוצעים, מהם העלויות, וכמובן כמה זמן קודם לאירוע צריך להזמין את השירות.

דילוג לתוכן