חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירועים קטנים – מייצר אירועים מנצחים

אירועים קטנים תמיד נחשבים אינטימיים יותר. כאשר עורכים אירוע קטן ההנאה גדולה יותר מאחר ונוצרת אווירה משפחתית וניתן להספיק להעניק תשומת לב אישית לכל אחד מהאורחים שהגיעו לאירוע.


להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


בבואכם לתכנן אירוע תגלו שגם אירוע קטן דורש תכנון קפדני ורציני וחשוב לשמור על כמה כללים:

  1. מספר המוזמנים – אירוע קטן מוגדר כאירוע שאליו מוזמנים עד כ-50 אורחים.
  2. אווירת האירוע – את אווירת האירוע נקבע אחרי שכבר חשבנו על מהות האירוע, על הרעיון שעומד מאחוריו. גם את המקום נבחר בהתאם לאווירת האירוע אותה נרצה ליצור.
  3. גישה נוחה – חשוב להקפיד על מיקום אליו תהיה גישה נוחה של תחבורה ציבורית וכמובן גם חנייה זמינה.
  4. עונת השנה – מיקום האירוע נקבע גם לפי מזג האוויר. לרוב רצוי לקיים את האירוע במקום סגור מאחר ובחורף הוא משמש הגנה מפני הרוח והגשם ובקיץ הוא משמש כהגנה מפני החום והלחות.
  5. עיצוב האירוע – החלל הנבחר משפיע גם הוא באופן משמעותי על עיצוב האירוע ועל האווירה שתיווצר במקום. לסידור השולחנות גם כן יש משמעות גדולה. באירוע קטן יש להקפיד על סידור מקומות הישיבה של האורחים מראש על מנת למנוע אי נעימויות בהמשך האירוע. להשכרת שולחנות לחצו כאן
  6. תקציב – יש למצוא את השילוב המנצח בין שמירה על התקציב אותו קבענו מראש לבין לא לוותר על חזון האירוע אותו דמיינו מראש.
  7. תפריט – קייטרינג לאירועים קטנים הוא חוויה קולינרית שהיא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע.
  8. יצירת עניין באירוע – באירוע קטן ישנה אפשרות לייצר אווירה אחרת ושונה בה ניתן גם לנהל שיחות חולין בין האורחים המוזמנים, אפשרות לקיים סדנה חווייתית ועוד. הוספת ערך מוסף לאירוע בהכרח ישאיר לאורחים זיכרון מיוחד מהאירוע שלכם.

גולשים נוספים התעניינו בחברת קייטרינג


כאשר אנחנו עורכים אירוע קטן, לכיבוד יש משקל לא קטן וניתן להשתמש בשרותיהם של חברות אשר מספקות קייטרינג לאירועים קטנים. מעבר לכך שאנחנו רוצים להשביע את אורחינו, נרצה להעניק להם חוויה קולינרית משובחת של טעם נפלא וחזות מרהיבה. כשהאוכל הוא אלמנט אסתטי, הוא תורם רבות לאירוע שלכם. הוא מרגש את האורחים, יוצר שיחות קולחות והתלהבות שאינה נגמרת.

שלב קבלת הפנים הוא שלב חשוב באירוע שלכם. קבלת הפנים היא בעצם המפגש הראשוני של המוזמנים עם מתחם האירועים ועם כל נותני השירות שנמצאים בו. חשוב לנו להבטיח את חווית האירוח הטובה ביותר כלפי האורחים שלנו.

נהוג היה לחשוב עד לא מזמן שאירוע המתקיים עם מעט מוזמנים הוא אירוע שאין בו שמחה. כיום המגמה השתנתה ונהוג לקיים אירועים קטנים, מה שנקרא אירוע בוטיק.

אירועי הבוטיק האלו מגלמים בתוכם לא מעט יתרונות כמו היתרון הכלכלי. מאחר ומספר האורחים אינו גדול אנחנו שומרים על עלות אירוע נמוכה ולא צריך לשבור חסכונות או לשלם על האירוע שנים רבות קדימה. יתרון נוסף הוא שאנו בעצם חוגגים רק עם האנשים הקרובים אלינו, רק עם האנשים שאנחנו אוהבים באמת. האירוע הופך לאינטימי יותר ואתם מעניקים תשומת לב אישית לכל אחד מהאורחים. אירוע כזה הוא אירוע מנצח בכל קנה מידה!

דילוג לתוכן