חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל לבת מצווה – המלצות של מקצוענים

בת מצווה זה כבר מזמן לא אירוע משפחתי קטן ומצומצם בחצר של סבתא או בבית עם מספר חברים מצומצם, זה כבר אירוע שמתכוננים אליו חודשים מראש, סוגרים אולם ורשימת מוזמנים, אטרקציה שמלה איפור, שיער…. וזה רק ליום הולדת של הילדה!

חגיגות בת מצווה הפכו בשנים האחרונות למיני חתונה- אירוע גדול באולם מפואר כזה שבאמת לא היה מבייש כלה ביום חתונתה. וזה אומר- שמלה בהתאם, תסרוקת ומאפרת, אולם מקושט, אטרקציות לאירועים לכניסה, הופעה של הילדה או עבור הילדה ואוכל כמובן- וכאן נכנסים לתמונה דוכני אוכל לבת מצווה.


להזמנת דוכני אוכל לבת מצווה חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני אוכל לבת מצווה- הדבר הבא:

כל ילדה רוצה להרגיש הכי מיוחדת ומלכת האירוע שלה וזה ברור! אבל את הילדה לא ממש מעניין מה האורחים יאכלו היא יותר מתעניינת במה החברים שלה ילבשו מי יבוא ומה יקנו לה…

בעוד הילדה מתעסקת בעיקר במה שהיא תלבש ואיזה שיר היא תשיר מול הקהל או ישירו לה, ההורים שלה צריכים להתעסק בהפקה של האירוע וזה כולל את קישוט האולם, סגירה מול גופים חיצוניים וגם מה יאכלו באירוע.

דוכני אוכל לבת מצווה סוגרים את הפינה, בעצם הם סוגרים כמה פינות- בראש ובראשונה הם סוגרים את עניין האוכל כמובן, ילדת הבת מצווה יכולה לבחור אילו דוכני אוכל לבת מצווה שלה שהיא רק רוצה- מדוכני ממתקים דרך דוכנים של שייקים ומשקאות מגניבים, דרך דוכנים של המבורגרים (תוכלו לרכוש גם המבורגרים קפואים לאירוע), פיצות- כל מה שהיא והחברים שלה אוהבים היא יכולה למצוא בדוכני אוכל של חברות המציעות דוכני אוכל לבת מצווה.

אחרי שסגרתם את הפינה של האוכל ובחרתם את הדוכנים שתרצו באירוע- תשכחו מזה שהם מגיעים כדוכן פשוט כמו בשוק ופשוט מגישים את האוכל. אחד היתרונות הבולטים של דוכני אוכל לבת מצווה שהפך אותם לכאלה פופולאריים באירועים כללים ובחגיגות בת מצווה בפרט הוא שהדוכן מגיע מקושט ומשמש כתפאורה שמתאימה לאירוע. הדוכנים מושקעים ומקושטים, וגם האוכל מוגש בצורה מיוחדת ומעניינית כזו שמושכת את כל הילדים לאכול באותו דוכן.

אפשר לבנות קונספט ביחד עם החברה או להתאים את הדוכנים לקונספט של בת המצווה- כך או כל הדוכנים משמשים כתפאורה צבעונית שעושה חשק להסתובב ולאכול ומוסיפים המון לאווירה הכללית של המסיבה.

אז אם יש לכם ילדת בת מצווה בבית שבקרוב חוגגת  במסיבה קטנה או גדולה- גם אם זה באולם וגם אם זה בחצר- סגרו לכם את הפינה עם דוכני אוכל לבת מצווה שלה.


עוד סוגים של דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן