חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי אירוח בשרי

 

מגשי אירוח מיועדים לאירועים שמגיעים אליהם אורחים רבים או מועטים. על מגשים אלה מניחים המלצרים מגוון של פריטי מזון בסגנונות שונים ובטעמים מיוחדים.

יתרונות של מגשי אירוח בשרי

מגשי אירוח מתאימים לקטגוריות שונות כמו לדוגמה אירוח בהפתעה, לישיבה בעסק אחר הצהרים או בהרמת כוסית בעסק. יש לא אחת התלבטויות מה להגיש לאורחים שאמורים להגיע ואם המארחים אינם טבחים מוצלחים או שאין להם זמן להכין מטעמים, הפתרון הוא להזמין מחברת נויה דוכני מזון מגשי אירוח בשרי אשר מותאמים לכמות האורחים שצפויים להגיע.

אפשר להזמין סוגים שונים של בשרים והצוות במטבח מכין את המגשים האלה באופן נקי, היגייני ואסתטי לשולחנות. קיימת סבירות גבוהה שהמראה של המגשים והניחוחות הנפלאים ימשכו את האורחים לאכול מהמאכלים השונים.

 


להזמנת מגשי אירוח בשרי חייגו עכשיו: 072-2119587


 

 

התכולה של מגשי אירוח בשרי

האופי המיוחד של האירוע המשפחתי יוביל לכך שהשפים של נויה דוכני מזון לאירועים יציעו את התפריט המתאים ביתר עבור האירוע. בחשיבה שלהם הם מביאים בחשבון כמה פרמטרים, הן הנראות הצבעונית של מגשי האירוח והן איכותו של הבשר שיהיה הטוב ביותר.

המגוון של מגשי האירוח אפשרי בסגנונות שונים. יש מגשי אירוח בשרי המכילים מגוון של טעמים בשריים כמו מיני המבורגר מבשר טלה, דוכן שווארמה קטנה, מגש אירוח של קרואסון אסאדו, צ'יקן קארי, שניצל בחלה ומגוון של ירקות חתוכים בשלל צבעים. המטרה של מגשי אירוח בשרי היא שהם יעירו את בלוטות הטעם והריח של האורחים וזאת עבור שביעות רצונם המלאה מרמת הקולינריה באירוע.

מגשי אירוח לאירועים המתבססים על בשר משדרים לאורחים אווירה של ארוחה עשירה ומרשימה. רצוי לשלב גם מגשי אירוח לא בשריים וזאת עבור הצמחונים והטבעונים שבכל חבורה. זאת כיוון שהם יעדיפו לא לאכול בשר מטעמי דת או מטעמי בריאות. אפשר לשלב מגשי אירוח טבעוני לדוגמה מגשי אירוח הכוללים כדורי פלאפל קריספיים, מגשי אירוח סושי המורכבים ממגוון של דגים וירקות בכמה תצורות המאפיינות את המטבח היפני.

 

שילוב מגשי אירוח באירועים

שילוב של מגשי אירוח באירועים השונים הופכת להיות מקובלת באירועים רבים וזאת לאור הנוחות הרבה של צורת הגשה זו וגם הנוחות של המוזמנים. כשהאורחים נכנסים לאירוע הם מיד מבחינים בשולחן האוכל המעוצב ובמגשים האירוח הססגוניים והמעוצבים.

כל אחד מהמגשים הללו הוא יפהפה ומכיל אופציות שונות של מטעמים. מגשי האירוח האלו נבחרו מתוך היצע נרחב של אפשרויות בתפריט כיוון שהם אלו שמתאימים ביותר לפלח האוכלוסייה שאמור להגיע לאירוע הספציפי. במקרים רבים המגשים מונחים על משטח חימום, כדי שהאורחים ייהנו מהאוכל כשהוא בטמפרטורה החמימה. גם אם מקיימים אירוע בטבע בחוף הים או בחורשה, נוח מאד להזמין מגשים מגוונים ולהגישם לאורחים.

 

מגשי אירוח הם הפתרון לאירועים שונים

המוטו של מגשי אירוח באירועים הוא להעניק לאורחים טעימות מכל העולם ולכן אפשר לראות ניצוצות של המטבח האסייתי, הצרפתי, האיטלקי, האמריקאי ועוד.

אם אתם מעוניינים להעניק חוויה קולינרית ועצמתית למוזמנים לאירוע שהם יקרים לכם, דברו אתנו ונחליט יחד על כמות המגשים ועל התכולה של כל אחד מהם. המטרה היא לאפשר לכל אורח כמה וכמה אפשרויות של חומרי גלם ובהתאם לכך כל אחד יבחר את המטעמים שנראים לו הנכונים עבורו וכך הוא נהנה מכמה אופציות מגוונות.

 

אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי כשר למהדרין

דילוג לתוכן