חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי כשר לכל האירועים המיוחדים שלכם!

 

בישראל קיים ביקוש רב לאופציה של קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים אף על פי שלא כל הנוכחים באירוע שומרי כשרות. כיוון שקיים סיכוי גבוה שחלק מן האורחים הם שומרי כשרות, המארחים מעדיפים במקרים רבים להזמין קייטרינג בשרי כשר אשר יענה על הדרישות של כל האורחים. אם הקייטרינג לא יהיה כשר, קיים סיכוי גבוה שאורחים שהם שומרי כשרות לא יגיעו לאירוע או לא יאכלו מהמטעמים שיוגשו בו.

 


להזמנת קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

טיפים לדוכני מזון

הזמנה של קייטרינג בשרי כשר לאירועים

אם אתם חוגגים מסיבת אירוסין, מסיבת הצעת נישואין, מסיבת ברית בחוג המשפחה המצומצם או כל אירוע שהוא עבור מספר מצומצם של אורחים, נויה דוכני מזון לאירועים מציעים לכם את מיטב הבשרים הכשרים לאירוע שאתם חוגגים. בשר אסאדו, פרגיות, נתחי בשר בקר משובחים ביותר ועוד. כל הבשר עבר בדיקה על ידי הרבנות הראשית ובוצעו בו כל תהליכי הכשרות כדין ומדובר בבשר אשר נבדק מרגע השחיטה ועד למכירתו בקצביות השונות.

הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים הם בעלי ניסיון רב בהכנת תפריט עבור אירועים קטנים אשר יתאימו לכל האורחים למבוגרים וכן לילדים. למבוגרים יגישו סוגי בשר כשר המבושל בשיטות חדשניות כדי להעניק להם טעמים נפלאים תוך שמירה על עסיסיות הבשר ועל טעמו. לילדים ניתן להגיש שניצלונים פריכים או מיני המבורגרים איכותיים לצד צ'יפס טעים להנאתם הגדולה.

 

צורות הגשה באירועים קטנים

לאירועים קטנים קיימות שתי צורות הגשה, האחת היא הגשה באמצעות מנות אישיות המתאימות לאירועים קטנים. האורחים המגיעים לאירוע נהנים לשבת סביב שולחנות ערוכים שממתינות עבורם המנות הצבעוניות והייחודיות. האופציה השנייה היא במזנונים, צורת הגשה זו מתאימה לאירועים קלילים תוססים והקהלים נהנים להגיע למזנון, לבחור את המנות שנראות להם המתאימות ביותר ולהצטרף לישיבה סביב השולחנות.

 

סוגי דוכנים לאירועים קטנים

קיים מגוון של קייטרינג לאירועים קטנים כשר, כגון: קרנבל בשרים טרי ועסיסי-בדוכן זה קיימים נתחים משובחים של בשר אשר עשויים בשיטות בישול צרפתי בישול בוואקום. שיטות בישול כמו גריל הנעשות מול קהל האורחים וכולל סוגי בשרים מיוחדים כמו: נתחי בשר אסאדו, ספריבס טלה, אנטריקוט ועוד.

דוכן קייטרינג אסאדו – אסאדו הוא נתח בקר משובח מטובל בצורה המיטבית מיושן במשך שעות. דוכן זה פופולרי ונדרש מאד.

דוכן קריספי סלמון יתאים לאורחים שלא אוכלים בשר כלל, הדוכן יכיל נתחי דגי סלמון עטופים בפנקו וחמישה תבלינים.

דוכן שניצל בחלה – השניצלים מטוגנים לעיני האורחים והמנה המרהיבה מוגשת לצד מבחר של תוספות כמו חציל מטוגן, מטבוחה, טחינה ירוקה, כרובית בתנור, מלפפון חמוץ, לימון כבוש, אריסה, כמובן בהתאם לטעמים שהאורחים מעדיפים. דוכן שניצל חלה הוא אחד הנדרשים ולכן אפשר לראות אותו ברוב האירועים.

 

יתרונות של קייטרינג בשרי

אם אתם מעוניינים לערוך אירוע שבו האורחים יצאו ממנו מרוצים, אתם מוזמנים לשוחח עם אחד השפים שלנו כדי שנחשוב יחד על התפריט המתאים ביותר לאירוע המוצלח שלכם.

אולי יעניין אותך קייטרינג לאירוע חברה

דילוג לתוכן