חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן שייקים לאירועים

 

הטרנד הבריאותי הוביל לכך שבדוכני אירועים מציעים לקבל שייקים מגוונים והם נהנים מהמשקאות המרעננים הקיימים בשפע של שילובים.


להזמנת דוכן שייקים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

רעיון נפלא של שייקים לאירועים

רוב האורחים שמגיעים לאירועים עייפים מהדרך ומעומסי התנועה, לכן כאשר הם רואים בכניסה דוכן שייקים לאירועים, הדבר משמח אותם מאד והם ניגשים לבחור את האופציה המועדפת עליהם. בדוכן ממתינים למוזמנים פירות מובחרים טריים כמו מנגו, תות שדה, תפוחים, אגסים, ליצ'י, בננות ועוד. כיוון שפירות הם עניין עונתי, המלצרים מציעים גם סוגים שונים של פירות קפואים כמו פטל, אוכמניות, דומדמניות ועוד. כמו כן מוצעים פירות יבשים שמתאימים לערבול כמו תמרים.

דוכן זה פעיל מתחילת האירוע ולכן המוזמנים לוקחים כוס אחת ולאחר מכן אם הם מעוניינים בכך הם מזמינים כוס נוספת כדי שייהנו משיק נוסף בעת הארוחה.

 

 

מומחיות זה שם המשחק

המלצרים של נויה דוכני מזון לאירועים הם בעלי מיומנות רבה בתחום זה. לכן הם מציעים לכל אורח שילובים מפתיעים של טעמים הכוללים פירות שונים וצבעוניים. עד שלא טועמים קשה להאמין ששלל הפירות האלו יובילו לטעמים כה ייחודיים. אך כאשר השייק על בסיס מים הוא כה מוצלח, כל החברים מגיעים לדוכן ומבקשים את הטעם המשובח שקשה לשכוח.

 

הנראות של השייקים

המראה הראשון שרואים הוא הצבעוניות של הפירות ולכן מכאן דואגים לערבול ולשקשוק של חומרי הגלם. בהתאם למינון שנקבע, בכל פעם הצבעים של התכולה משתנה. זו הסיבה שהמלצרים מוסיפים לכך גם קשים צבעוניים, תוספות על גבי שפת הכוס כמו פלח ליים, פלח תפוז, דובדבן מסוכר או שפע של רעיונות נוספים שמוסיפים רבות לטעמים המגוונים.

 

גיוונים של משקאות

ליד דוכן שייקים לאירועים יש תמיד תור ארוך של לקוחות שמעוניינים לשתות שוב ושוב את הטעמים המופלאים. מעבר לכך יש גם דוכן משקאות שכולל את כל סוגי המיצים, שתייה מוגזת, מים ועוד. היתרון של נויה דוכני מזון לאירועים הוא בכך שהם מודעים לטעמים של הקהל ולכן מנהלי האירוע יודעים באופן מדויק מהי השתייה הנדרשת ביותר ומהן הכמויות שיש להעביר לכל אירוע וזאת בהתאם לכמות האורחים, הגילאים שלהם וסוג האירוע.

בנוסף לכך ייהנה הציבור מיינות בטיב מעולה, הן אדומים והן לבנים, יינות מוגזים כמו שמפניה באיכות גבוהה וגם קוקטיילים. הברמנים המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים מערבבים מרכיבים כמו וודקה עם משקאות פרי שונים של וואן גוך ויוצרים חיבורים נפלאים ומפתיעים. הכוסות היפהפיות הגבוהות, הנמוכות, כוסות מרטיני ואחרות שמותאמות למשקאות קוקטיילים מונחות על מגש גדול והמשתתפים נהנים מהטעמים הייחודיים של הקוקטיילים.

מעבר לכך לקוחות שמעוניינים בקוקטיילים מפורסמים כמו מנהטן או מרגריטה, יקבלו מהברמן את האופציה הזו והם ייהנו מכל לגימה.

 

המטעמים הטובים ביותר

ליד המשקאות, תמיד כיף לנשנש מאכלים שונים שהם פיקנטיים כמו בוטנים, חטיפים מלוחים ופיקנטיים. מעבר לכך כל אורח ניגש לדוכני המזון ובוחר מתוך ההיצע הגדול את המאכלים שהוא מעוניין לאכול, בשרים, תוספות, ירקות, סושי, מאכלים בין לאומיים כמו דים סאן, פוקצ'ות בטעמים מדהימים ועוד.

אירועים יוצאי דופן זה אנחנו. דברו אתנו ונשמח לתאם עבורכם אירוע מושלם שיהיו בו משקאות מכל הסוגים ומאכלים ברמה קולינרית גבוהה במיוחד לשביעות רצונם הן של המארחים והן של האורחים.

קראו עוד על משקאות חורף

דילוג לתוכן